Statusuri:versuri de ziua indragostitilor

Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.1:

ViatSza p0ate paRea f0arte c0mplicaTa..:-??

SimpliFic`0 !!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.2:

i love my man




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.3:

DnD... Bunika la pc, nu da\'ti BUZZ k se sperie.......;););)




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.4:

iar cad fulgi , dar pe tn nu te zaresk printre ei .....sau poate ai cazut pe inima mea,.....nu te-am vazut....si te-ai topit




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.5:

N-AI MERITAT SA TE IUBESC,.....NU MERITI NICI SA TE URASC;........

POATE MI-AR FII MULT MAI USOR SA TE IGNOR!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.6:

i love you




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.7:

Iube, deci SC!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.8:

TU, ESTI FLOAREA VIETII MELE !

’’ da-nseamna ca esti artificiala,....altfel nu rezistai o viata de om.....’’

;)) ;))




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.9:

te iubesk iuibtul meu, fara tn n-as respira, n-as trai dar as iubi




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.10:

:| bea suc de fructe ;suc de fructe inseamna sanatate, sanatate inseamna sport, sport inseamna faima, faima inseamna bani, bani inseamna femei, femei inseamna dragoste, dragoste inseamna sida, sida inseamna moarte; deci nu mai bea suc de fructe! :))=)) prea secc`! tareeee`!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.11:

Te oubesc mai mult ca nimeni te iubesc foarte mult,,...... dc nu potz sa ma besti si tu?




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.12:

Cu un buchet de flori, nu se face primavara,.....dar dupa un indelungat inghet, conteaza orice petala.




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.13:

iubirea e un joc care se stige ca un foc




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.14:

ma uit in buzunar e gol , ma uit in portofel are 2 centi , ma uit in inima si cosntat cat sunt de bogat. acolo team intalnit pe tine !! :X :* :X :* :X :*




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.15:

Aseara mi-am trimis ingerul s te pazeasca dar a venit mai repede:) L-am intrebat dc? Iar el a zambit si mia spus ca un inger nu poate pazi un alt inger :x Pt Tn:x Te IUbeSc:x:*




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.16:

Te plac, te plac aja qm ejty; ji-mi place cand imi spui k ma iubesti..Te vd, te vd qm ma privesti, atunci knd vrei sa-mi spui ce simti ji ce gandesti....Sa iti fac rau nu ma lasa sufletu' ji inima k dak ne certam dupa un ces ne inpacam... Te iubesc!! :X:X:X:X:x:X:X:X:*:*




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.17:

MA DOARE INIMA CAND NU TE VAD LANGA MINE SI SIMT CA MOR DACA NU TE VAD O ZI




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.18:

cand esti cu mine, nu mai e la fel,

totul e schimbat in jurul meu,

totul e pustiu si e innorat;

sincer: tu pe mine chiar nu m-ai socat! .









by cHiiiiulica!:x




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.19:

#Asha se intampla knd iubesti k fok#Sufera cel ce iubeste#Iar cel iubit isi bate jok!#




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.20:

Oriunde vei merge, oriunde vei sta, Gandeste-te la mine, si nu ma uita!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.21:

taree ;)):))




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.22:

o mare iubire,........ o mare durere sa scapi de iubirea aceea:((((:((




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.23:

nu iubi cat esti eleva

ca dira e atenta

si te lasa corigenta

ba chiar si repetenta




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.24:

ochii albastri sunt culoarea CERULUI avand ca urmari :

-lumina

-caldura

-peisaje

-dragostea de a trai

-si eu :)

LA REVEDERE




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.25:

te iubesQ puishor




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.26:

Nu-s STATUS-URI ''rasuflate''.......

''Toate-s vechi si noi is toate''....

Dragoste, patimi si ura,

Erau si-n antichitate...




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.27:

TE poop in stil mafiot sa te zapacesc d.tot




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.28:

te iubesc, esti viata mea, fara tine nu as exista, dar daka ti-ai da seama, c s-ar intampla???




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.29:

il iubesk,...... iar prostu nu isi da seama




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.30:

De ce dragostea

E ca un junghi in inima ?

E ca o chestie...........

Habar n-am!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.31:

Uh StYy Ca TbX Dar la uh nu mereu ma gandesc:):X:X:X




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.32:

Ca te-am vazut e vina ta,

Ca mi-ai plaqut e vina mea,

Ca te iubesc nu ma-ntreba

Saruta-ma, si vei afla :x:x:x




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.33:

te iubeeeeeeeeeeeeeesc




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.34:

te iubesccc:x




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.35:

de iubire




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.36:

trist




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.37:

I love you.........I need you..........I like you..........Ai vrea tu




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.38:

te iubeam, te doream, akum nu te mai iubesc nici nu te mai doresc ,te uraskkk.... !!!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.39:

Am spus-o..o zis..si o spun:Te iubesc :OTTO,CARLA SI CHRIs!!:x:x:*:*:




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.40:

Te iubesc, frumoasa mea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu