Statusuri: urari de valentine's day

Statusuri urari de valentine's day nr.1:

yjfril7




Statusuri urari de valentine's day nr.2:

Azi nu mai stiu cine sunt....asta s-a intamplat de cand tu mi-ai spus acea expresie care a lasat urme in viata mea :"stii.... eu nu te mai iubesc"....am simtit in acel moment ca totul s-a sfarsit si nici nu mai are rost sa traiesc .am simtit acel cutit care s-a infipt deodata in inima...de ce oare trebuia sa te intilnesc?? De ce oare trebuia sa te iubesc asa de tare?? De ce trebuia sa cred in vorbele tale dulci?? Stiu.........!!!!! !Pt ca credeam ca tu vei fii viata mea si nimeni nu va putea sa te scoata din inima mea....dar totul s-a naruit din cauza geloziei, neancrederii poate chiar si infidelitatii tale....acum prieteni imi sunt doar acei 4 pereti intre care stau mereu si ma gandesc ca poate te vei intoarce la mine pt a-mi scoate cutitul din inima, pt a putea rasufla mai usor si pt a fi fericiti in continuare asa cum am mai fost....dar........totul e un vis........te iubesk!!!!




Statusuri urari de valentine's day nr.3:

te iubesc




Statusuri urari de valentine's day nr.4:

te iubesk ,..... iar uh ma iubesht,.... dar ea,..... cu cealalta fata ... ce se va intampla ? Va ramane asha ? Yo nu vreau asha iubirea mea !!! Nu vreau sa planga ea , din cauza mea sh a ta !!! vorbeste k ea , nu o lasa asha ... sa stie k uh esht viata mea




Statusuri urari de valentine's day nr.5:

Am un buchet

Dar nu e complet

Floare ce lipseste

Toderica se numeste !!!

Te iubesc enorm de mult Toderica...




Statusuri urari de valentine's day nr.6:

Cu mainile intinse,......cu tot atatea vise....




Statusuri urari de valentine's day nr.7:

din oceanul pacific a iesti un peste minc...shi p coada lui scria:te iubesc,nu ma uita...:X:X o_mica_sirena




Statusuri urari de valentine's day nr.8:

m-a intrebat cineva ce as alege intre viatza si tine,eu am ales viata,iar tu ai plecat suparata:((:@nestiind ca viatzza mea ejti uh:X




Statusuri urari de valentine's day nr.9:

daca ma iubesti cu adevarat demonstreaz'o prin fapte nu prin vorbe:d




Statusuri urari de valentine's day nr.10:

Pedirle a mi cabeza que deje de pensar en ti, es como pedirle a mi corazón que deje de latir. Te Amo !



By: Co$m1n

From: AdYn@




Statusuri urari de valentine's day nr.11:

..in sfarsit ai rostit in clar ca ma iubesti.....Uite...o ploaie de luminite multicolore s-au conturat in sufletul meu...Iti apartin....TE IUBESC !!!




Statusuri urari de valentine's day nr.12:

Scuteshte-ma de repertoriul tau vast shy-nsyropat;......DEMONSREAZA-MY!




Statusuri urari de valentine's day nr.13:

Tu de vei iubi pe altul … eu nu pot sa te opresk dar te rog, sa-ti fie mila de cuvantul TE IUBESC! .




Statusuri urari de valentine's day nr.14:

Daca asta vrei,....itzy dau dovezi;..itzy demonstrez k are sens sa crezy!




Statusuri urari de valentine's day nr.15:

daka m-ai pune sa aleg intre tyne si viata eu as alege viata iar tu te-ai supara nestynd ka uh ejty viata meah




Statusuri urari de valentine's day nr.16:

viata e ca o taina, azi e o poveste miine e alta, dar eu sper ca povestea mea de acum se va prelungi mult timp




Statusuri urari de valentine's day nr.17:

Love big love...!!!




Statusuri urari de valentine's day nr.18:

Te iubsc, te iubesc ......da....ti-am spus-o prea banal,.....tu, vrei ceva original....




Statusuri urari de valentine's day nr.19:

UNII SPUN CA MA IUBESTI, ALTII SPUN CA MA URASTI DAR MAI BINE SPUNE-MI TU DAKA MA IUBESTI SAU NU...




Statusuri urari de valentine's day nr.20:

stau pe scaun si citesc dar la tine ma gandesc; n-am habar ce am citit,.....de-al tau dor is zapacit...




Statusuri urari de valentine's day nr.21:

pentru mine tu esti totul...esti soarele care rasare dimineatza....esti aerul pe care il respir...esti viatza mea...TE IUBESC!!!




Statusuri urari de valentine's day nr.22:

mata e proasta




Statusuri urari de valentine's day nr.23:

De dragoste,pentru anul nou




Statusuri urari de valentine's day nr.24:

stau pe scaun si gandesk...mama crede ca citesc......dar gandindu-ma la tine...s-a rupt scaunul ...cu mine:X:Xi




Statusuri urari de valentine's day nr.25:

iubire imi e ft greu fara u dar trec peste asta dak esti departe si sufar imi trece dar sa stii k eu te iubesc pe u




Statusuri urari de valentine's day nr.26:

Chiar dak esti departe si suspin mereu dar tu vei fi akolo in sufletul meu...chiar dak o sa te vad cu o alta fata tu nu ma vei uita niciodata..te iubesc numele




Statusuri urari de valentine's day nr.27:

sa nu uitati ca dragostea trece prin stomac ,asa ca fetelor invatati sa gatiti




Statusuri urari de valentine's day nr.28:

tsi-ai lUat`o in cap`. Ce`pacat! . Acum`ejti mai de rahaTh`. ! winking . ce s`a intamplat `?surprize . tsi-as fi spus`ca te`iubesc` . da***`.n`ar fi rimath`!




Statusuri urari de valentine's day nr.29:

Te-am iubit,dar m-ai uitat,te-am privit si am sperat,ca va veni o zi in care si tu ma vei privi,dintr-un coltz,indurerat..




Statusuri urari de valentine's day nr.30:

cand iubesti cu adevarat ierti totul chiar si atunci cand te inseala cu una




Statusuri urari de valentine's day nr.31:

Iybire,iybire.....

Ce ai facut cu mine???

Inima mi-o rapesti,

Iar apoi nu o mai iubesti...

Mai tii minte acel sarut?

Cit de mult ne-a placut....

Iar apoi tu ai uitat

Nici un semn nu ai dat.

Ma gindesc,ma gindesc...

Daca voi avea curajul sa-ti vorbesc.....,

Multe intrebari mi-am pus

La care doar tu le poti da raspuns.

IUBIRE,IUBIRE,...

Cu ce ti-am gresit?????

Ca eu cu adevarat am iubit..

Un chip,care m-a mintit.




Statusuri urari de valentine's day nr.32:

Aceeasi tovarasi schimbati de timp ii vad la fiecare pas dar din ce ne lega inainte doar un salut a mai ramas.




Statusuri urari de valentine's day nr.33:

te iubesc cristina




Statusuri urari de valentine's day nr.34:

Am iubit-o pana azi,.....iar maine o s-o iubesc la fel ca azi




Statusuri urari de valentine's day nr.35:

te-ai intors sa ma faci sa imi pierd iubirea pentru celalalt ( dar nu ai reusit asta ) imi pare rau !




Statusuri urari de valentine's day nr.36:

1000 te iubeste

100 te doreste

10 te vrea

1 te ia !!! :D




Statusuri urari de valentine's day nr.37:

»” Iubire inseamna sa sculptezi in inima ta chipul celui iubit si ochii tai sa fie oglinda in care sa se reflecteze chipul celui iubit!!! “




Statusuri urari de valentine's day nr.38:

I LoVe YoU!!! [:X]




Statusuri urari de valentine's day nr.39:

imi place cand ma critici...imi place ca te interesezi de mine....probabil mai insemn ceva pentru tine




Statusuri urari de valentine's day nr.40:

sssssst,....sa nu sperii dragostea ca fuge...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu