Statusuri: dragobete

Statusuri dragobete nr.1:

...iubirea e un sentiment frumos dar in acelasi timp dureros...nu iubi un blond k e vagabond...sincer am iubit un blond si asa a fost vagabond...lau:X:X:X:




Statusuri dragobete nr.2:

cand apare luceafarul tu esti iubita, mea canda pare o stea tu esti in imima mea




Statusuri dragobete nr.3:

te yubesc te voi yuby..moarte doar...doar ea ne va despartii...




Statusuri dragobete nr.4:

8 litere,2 cuvinte,un singur inteles...TE IUBESC:*




Statusuri dragobete nr.5:

Te PlAc Te PlAc AsA CuM eStI sI-n FeLu CaRe Tu ImI sPuI cA sTi cA mA iUbEsTi




Statusuri dragobete nr.6:

azi-noapte mi-am rugat ingerul sa te pazeask....dar a venit mai devreme....shi l-am intrebate de ce.......shi mi-a raspuns k un inger nu poate pazi alt inger......:X:X:X:X




Statusuri dragobete nr.7:

craciun fericit




Statusuri dragobete nr.8:

Sufletul nu e decat un deshert in care iuvirea este doar un miraj




Statusuri dragobete nr.9:

Iti doresc sa mergi pe un drum numit DRAGOSTE,sa culegi o floare numita IUBIRE,sa cazi intr-o prapastie numita TE IUBESC.




Statusuri dragobete nr.10:

Mda,ce chiar nu auzi? uite ca la usa bate un sarut pe nume "dulce",trimis din partea mea,dupa ce deschizi usa sa imi spui daca l'ai primit,ok?:*:*:*




Statusuri dragobete nr.11:

Te iubesc!!! Date dracu ca glumesc!!!




Statusuri dragobete nr.12:

dnd-invat pisica sa latre




Statusuri dragobete nr.13:

*Îmi place mult ce se întamplă...cu [noi]..

Când viaţa capătă un sens.. când...când suntem amândoi..

Tu ca un răsărit de soare, ai apărut..

Am ştiut că tu eşti totul..am ştiut! :x:x




Statusuri dragobete nr.14:

Te iubesc si stil Gabbana ca esti dulce ca bomboana,Te iubesc in stil Armani ca sa moara tori dusmanii,iar cand nu mai am ce face te iubesc in stil Versace




Statusuri dragobete nr.15:

Tine minte odata pentru totdeauna.EU NUMAI PE TINE TE IUBESC SI DOAR LA TINE VISEZ.CE AUZI TU SUNT DOAR INVIDII,LE SPUN CEI KARE NE INVIDIAZA,LE E CIUDA KA NE INTELEGEM SI NE IUBIM MULT.SI KIAR DAKA AM APAREA CINEVA MAI BUN. . . Totusi nu te voi putea parasi,nu pot nu pot si gata.MAKAR S MA OMOARA KA NU TE POT LASA.am impresia ka numai tu singurul esti pe lume kare se poate purta atita de frumos si de dulce cu mine.nu cred ka un lamait ka bitìi sau altul as putea sa se poarte ku mine cum o faci tu.Nu stiu. . .dar uneori imi apar lacrimi in oki...kiar si akum cind iti scriu,am lakrimi in oki,pare o nebunie




Statusuri dragobete nr.16:

iubeste sa poti fi iubit




Statusuri dragobete nr.17:

Din oceanul pacific ,

a iesit un peste mic ,

si pe coada lui scria

TE IUBESC nu ma uita




Statusuri dragobete nr.18:

daca vrei curcubeu asteapta sa treaca ploaia........daca vrei soare asteapta vara.......daca vrei sa ai pe cineva care sa te iubeasca nu mai astepta cheamama pe mine !




Statusuri dragobete nr.19:

El tinea la mine,ma lua in bratse iar eo il dracuiam...:|




Statusuri dragobete nr.20:

oricat as incerca tu niciodata in viata mea nu ma vei placea




Statusuri dragobete nr.21:

am fost la lac si am vazut un inger. L-am intrebat de tine si mi-a zis ca esti un inger ce-mi alina inima si ca trebuie sa te iert neaparat ; ca tu esti singura iubire ce nu trebuie uitata. Te Iubesc!




Statusuri dragobete nr.22:

daca stii sa iubesti inseamna ca stii sa traiesti daca nu stii sa iubesti inseamna ca nu stii sa traiesti




Statusuri dragobete nr.23:

Aseara mi'am trimis ingerul sa te pazeasca.. dar dupa foarte putin timp el s'a intors. L'am intrebat de ce? Iar el mi'a raspuns ingandurat: un inger nu poate pazi alt inger.. :x




Statusuri dragobete nr.24:

cum e o zi in paradis? [ de vis] cum e o zi cu soare ?[fara ploiaie] cum e o zi cu tine..:X?[de neuitat]




Statusuri dragobete nr.25:

dnd ca te iubesk




Statusuri dragobete nr.26:

sa loaty multa muie




Statusuri dragobete nr.27:

De-as putea din piept as scot :x:x:x

Inima cu dor cu tot

Shi so pun in pieptul tau

Sa simpto tu ce simpt shi eu...:*:*:*:*




Statusuri dragobete nr.28:

te-am iubit, mai iubit si totul acum sa risipit




Statusuri dragobete nr.29:

M-am indragostit de tine,fara sa ma gandesc la mine.Am crezut ca ma vei face feicita,sperand ca totul v-a fi bine.Totul merge ca pe roate,totul e in regula.Ma faci sa simt ca plutesc,ca iubesc,ca nu simt ura.Dar vine clipa despartirii in care eu pe tine te pierd,Si ca vreodata te vei intoarce,nu cred.Raspunsul tau e definitv,Nu exista alta cale.De a te face sa te gandesti la mine,la sufletul meu pe care nimeni nu e sa-l aline.Tu esti steaqua vietii mele.Esti cel care ma face sa ajung la soare.Fara tine,sunt copil mic,Dar cu tine,cresc mare.nu stiu ce ai inteles si ce nu,din asta.Dar mesajul meu era: te iubesc ,si nu uita! by pink.lipgloss16




Statusuri dragobete nr.30:

te iubesc in stil versace la baieti asta le place te iubesc in stil armani ca sa moara toti dusmani

]




Statusuri dragobete nr.31:

de tristete




Statusuri dragobete nr.32:

te iubesc asta este singurul meu cuvant ..vreau sa traim ca intr-o poveste care nu a mai fost scriva niciodata vreau sa fi impreauna cu mine tot restul vieti mele vreau sa se sfarseasca povestea intr-un fel anume..Te yubesc




Statusuri dragobete nr.33:

te iubesk...:*:X




Statusuri dragobete nr.34:

mai alin,alin alin,,,numAI inimi tu alini/...inima imi o alini...mai alyn alyn alyn..(d3d1c@tz13..pt @l1nutzu m33u scumph sh1 dr@g):x...by koko




Statusuri dragobete nr.35:

dnd te iubesk de imi vine sa te omor




Statusuri dragobete nr.36:

te iubesk!! na nu iti pot spune cine e!!!!:X:X:X




Statusuri dragobete nr.37:

te iubesk DAni....................................................:X:X:X:X:X:XX: KlAwSS....:*la cn ma cun:X:X




Statusuri dragobete nr.38:

Nu iubi un blond

Ca e vagabond.

Iubeste un brunet

Ca e mai destept!!!




Statusuri dragobete nr.39:

Nu iubi un fotbalist

K e dulce shi muist

Dupa ce l-ai sarutat

Si-a luat mingea si-a plecat




Statusuri dragobete nr.40:

iubirea vine in maxim 2 ore dupa ce ai vazut persoana iubita dar dak persoana este curva o sa vina dupa cam 3 ore dupa ce termini partida de sex...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu