Statusuri: urari de ziua indragostitilor

Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.1:

Esti frumoasa, dar nu vrei sa fii cu mine,... eu vreau sa fiu cu tn dar esti prea mare pentru mn;..... te iubesc, Andrea!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.2:

Ce-mi doresc eu acum, nu se poate obtine prin lupta;...E aberant sa lupti pentru o clipa de tandrete;...cel mult poti sa ti-o doresti.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.3:

Iubesk,...dar ma tem

K atunci cand norii vor ascunde si steaua mea,

Atunci,...ma vei uita!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.4:

Vad lumea in okii tai si okii tai in toata lumea...




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.5:

Daca as fi o pisicuta as iubi un motanel dar asa sunt o fetita si iubesc un baietel!!!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.6:

te iubesc,te 'yubesk, ca tn nu mai gasesc




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.7:

Iubesc cu disperarea celui care e constient ca........ darurule sunt vremelnice!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.8:

Stau pe scaun, ma gandesc, mama crede ca citesc, dar gandindu-ma la tine s-a rupt scaunul cu mine.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.9:

de dragoste




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.10:

Daca vrei sa te iubesc cumpara-mi un Mercedes,.............




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.11:

``~~~Nu SuNt EmInEscU~~~`` Sa sCrIu PoEzIi DaR aM fErIcIrEa``~~~*** S@ Te PoT``***IUBY***``.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.12:

Dragostea e un sentiment ciudat...M'a facut sa visez neancetat!;x




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.13:

te iubesc la nebunie,

ca un tort pe farfurie,

te-as manca cu lingurita,

si ti-as saruta guritaa,

te iubesc :X:X:X:X:X:X:X:-:*:*




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.14:

M-am injosit ca fraieru',.... doar pentru tine

K m-ai acaparat cu totul

..........................

Shi la vrajeala ta-m pus botul!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.15:

bla bla bla....




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.16:

Esti enigmatica si schimbatoare,

Si nu stiu in ce lume te-nvartesti!

Cu ce parfum ti-ai dat, de la ce floare,

De poti in asa hal sa m-ametesti?




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.17:

tbkkk...sunt tristtt




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.18:

nu cred in dragoste dar cred in baiat>>xD!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.19:

Sa-tzy fye dooor, sa ma sarutzy ku ochii mintzyy, ......atat mai meritzi dupa tot ce-a fost!

....................................................

Sa-tzy para rau k-ai fost un PROST!!!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.20:

Tb la nebunie...Ca un tort pe farfurie...Te-as manca cu linguritza...Si ti-as saruta guritza..te besk mada 4ever:X:X




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.21:

PRIVIREA TA MA DARIMA,DAR NU TREBUIE CA E GLOD




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.22:

il iubesk pe el si el pe mine, vb frumos ku el, vb frumos ku mine, uneori ne suparam dar repede ne impacam, dragostea e adevarata kand nu iubesty o alta fata sau un alt baiat.....dragostea e de premiat......!!!!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.23:

In prezent o sumedenie de baietzi se "indragostesc" de trupul fetelor...dr oare cam catzi dintre ei se indragostesc si de sufletele lor...? raspunsu' e simplu la intrebarea asta: daka se intampla sa se indragosteasca de sufletul lor ajung sa isi doreasca sa isi ia zilele pt k o femeie e mult mai askunsa dekt un baiat si pana sa dea de ceva mai greu itzi e alaturi dar knd au venit si problemele uita de tot, de tine, uita ca te-a cunoskut sau ca atzi fost odata trup si suflet...tokmai da'aia noi baietzii ne indragostim de trupul lor si nu de sufletul lor kaci dak ajungem sa ne indragostim j de suflet ne ardem rau....




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.24:

ochi negri intunecati

ca ai mei sa nu-i mai ai

ca sclipirea de argint

si cu sufletul ranit:))




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.25:

Eu iubesc,un baiat dulce si bun; asa este, asa va fi!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.26:

It's gonna take a miracle to bring me back,

And you're the one to blame.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.27:

cit e chila de ciapa




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.28:

te iubesk../




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.29:

sunt o floare sunt un crin, sunt parfumul cel mai fin, sunt o floare-a diminetii dupa care mor baietii




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.30:

daca cineva va putea skrie ,,te iubesk'' pe soare cu o bucata de gheatza,atunci acel cineva te va iubii mai mult k mn...!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.31:

Te Iubesc




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.32:

Toate-n viatza asta

Toate s-au scumpit

Numai dulcea sarutare

La baietzi s-a ieftinit




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.33:

de la Mya:

Simt ca te pierd shi mi-e teama, vreau sa te am pentru mine, mi-e frika sa nu sufar ca te iubesc prea mult, esty departe si as vrea sa-ti sarut gurita, sa te strang in brate si sa nu iti mai dau drumul niciodata... nu am simtit pentru nimeni asa ceva si sincer nu vreau sa sufar..te iubesc si nu vreau sa ma ranesty ...pentru Bel:*




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.34:

de dragoste




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.35:

e greu ma mergi pe culmea мушеяш сг inima pustie у greu sa suferi i tacere shi numeni sa nu stie




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.36:

imi aprind o tigara si stau la geam......

realizez k in minte imaginea ta o am

pt a tr d knd te-am cunosqt,... un an sau trei,

timpul nu sterge ranile... deci nu pot sa inchei...




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.37:

te iubesc ca floarea de trandafir




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.38:

dragostea e cel mai sfant sentiment de pe pamant, aja k trebuie apreciat de oricine sh obtinut de toti; dragostea te face sa uiti de suparari, de treburi neplacute sh de orice dar nu de jumatatea ta, kre pt tn este inima:* iubeste sh vei vd k aja e dragostea...:X:*




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.39:

am o vorba de la tata




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.40:

Da,da da te iubesc barbatul meu, te port in sufletul meu, barbatul meu

:P



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu