Statusuri:iubire de ziua indragostitilor

Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.1:

La urmatorul rasarit sper sa fi langa mine, eu langa tine si sa murim amandoi departe unul de altul!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.2:

nu am stiut sa te pretuiesc atunci...iar acum plang pt k te'am pierdut pt totdeauna...dar spune'mi cum sa steg toate amintirile din mintea mea?..cum sa uit toate juramintele p care ni le'am facut?...

___pt alex___




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.3:

cand ne-am intalnit o data

ne-am iubit e scris in soarta

dar cand soarta sa schimbat

tot la fel m-am pus in pat

langa mine eu te-aveam

si-am aflat ca te visam...




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.4:

Cand soarele a rasarit sigur la mn te-ai gandit o zi frumoasa vei avea cu mn in inima ta !Buna dimineata,cand cel drag pleaca parca mori aja ca-ti spun adio..,doar pana-n zorii...Noapte buna!!!!!!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.5:

Tristetea m-a cuprins si vreau sa plang … nu mai pot … te iubesc si te vreau inapoi




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.6:

Chiar daca iubirea este un joc, intra in el pentru a nu pierde jocul vietii.




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.7:

saruta-mi fruntea, saruta-mi buzele, saruta-mi inima




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.8:

sa nu uiti ca sunt acolo....cu gandu:X




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.9:

te iubaresc.!!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.10:

La inceput mi s-a parut o gluma...dar cu trecerea timpului am inteles k fericirea nu exista doar in basme ci si in viata reala.......DAR DOAR ALATURI DE TINE! TE IUBESC MULT DE TOT:x:x:x:x




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.11:

Esti o floare

Esti un crin

Esti parfumul cel mai fin

Esti roua diminetii

Dupa care mor baietii ! ! !




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.12:

As vrea sa te am aproape..Sa iti spun cat de mult te iubesc..Sa te mangai, sa te alint cu mii de soapte..Sa vezi si tu cat de mult te doresc! bye Ale for Kiki meuu!:x




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.13:

te iubesc, dar tu nu ma respectai, ma sarutai si-apoi plecai; nu cred ca tineai la mn.




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.14:

mereu vei cauta la ea...ce adorai la mine kandva




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.15:

te besk, uratule




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.16:

Te iubesc pana la capat! Iubirea este ca un foc de Iad.




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.17:

aseara am avut un vis frumos... am visat ca la mn te-ai intors... dar cand am vrut sa te sarut, m-am trezit plangand si ai disparut..




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.18:

ochii nevazuti se uita..:((




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.19:

l-am iubit, nu m-a iubit; ...l-am dorit, nu m-a dorit; acum am aflat ca avea pe altcineva




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.20:

Pareai la inceput o dulce,

Ai devenit apoi tot mai amara;

Acum,....nu stiu ce sa mai fak

K sa te dau in modul cel mai elegant

AFARA!!!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.21:

te urask dar in acelasi timp te si iubesk




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.22:

fiekre pasare pe limba ei piere...!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.23:

te AmOoo, te kiero, te iubesk, en rumanoo....




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.24:

U ar3 tH3 One FoR me:X:X:X




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.25:

la la la la la ;a




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.26:

Nu pot sa cred k DOAR te-ai jucat cu mine,....k m-ai mintzit asha de frumos...




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.27:

niciodata nu m-am intrebat ce-i cu adevarat, iubirea am ales s-o simnt odata cu aparitia ta in viata mea




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.28:

te-am iubit mai mult k mama dar akum te-am uitat mai mult k tata




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.29:

For the love of God, keep writing these articles.




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.30:

te iubesc cum m-ai iubit si u pe mn ...fraierule




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.31:

cand ma gandesk la tn, mi se rupe ceva din mine; daca nu m-as mai gandi, eu nu as mai trai,.... doar amintirea ta imi alina inima... si speranta ca intr-o zi te voi avea; te iubesc

claudiu




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.32:

Puteai sa faci sa nu ma mai doara asa,

Sa nu-mi planga inima,

Puteai sa faci sa nu se termine asa,

Nu e vina mea;

Puteai sa faci sa n-aflu greseala ta!

Nu stii cat m-a durut;

Puteai sa faci sa nu platim pentru ea!

Doare ca ne-am pierdut.




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.33:

trist




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.34:

Toate trec,....da' nu se uita toate,.....sa-nghit gogosi dupa gogosi,....chiar nu se poate!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.35:

esti ca un rubin in lumina si ca un safir expus la caldura




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.36:

pustoaica asta nu te mai iubeste, ea la altu' se gandeste,

de tine s-a pliktisit,

si akuma a fugit!!!!!!




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.37:

-Dragoste amara, pentru dulce domnisoara...




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.38:

bn pa




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.39:

mijto:X:X




Statusuri iubire de ziua indragostitilor nr.40:

Stii,....nici nu mai conteaza ce simti; eu te iubesk oricum....K NU POT ALTFEL!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu