Statusuri: dragobete

Statusuri dragobete nr.1:

itzy trimit din departare..:Xtrei cuvine d valoare:> Amor Dragoste..Iubire..nikiodata Despartzyre:P:P:*:*




Statusuri dragobete nr.2:

As dorii din piept sa scot inima cu dor cu tot, si s-o pun in pieptul tau, ca sa simti ce simt si eu. As dorii sa raman muta vocea mea sa ti-o imprumut, ca sa spui ce spun si eu:" TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU"pwpwpwpwp....:X:X:X:X:X:X:X:X:X




Statusuri dragobete nr.3:

If they hurt you

They hurt me to ...




Statusuri dragobete nr.4:

Grea e viata de eleva

In picioare cand stai drepti

Stai cu ochii la catedra

Si cu gandul la baieti




Statusuri dragobete nr.5:

Sa pretuiesti mai mult dragostea care ti se ofera decat una pe kre trebuie sa o cuceresti




Statusuri dragobete nr.6:

Come on and save me :X

I’m loosing my touch ..

Day after day ..

Cause I miss you so much :(




Statusuri dragobete nr.7:

" Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa, dar nu era ploaie… cerul plangea pentru ca pierduse cel mai frumos inger ! "




Statusuri dragobete nr.8:

Iarta-ma dak itzi apar noaptea in vis.. iarta-ma dak itzi zambesc.. iarta-ma dak inima mea te vrea....... pt... pt k... pt k TE IUBESC :X:X




Statusuri dragobete nr.9:

Ce bine ca esti, ce mirare ca sunt! Existam ca 2 cantece, lovindu-ne si amestecandu-ne, ducand nesfarsita lupta a minunii ca esti, a-ntamplarii ca sunt. :)




Statusuri dragobete nr.10:

Cortina uitarii nu va cadea niciodata peste minunatul decor al prieteniei sincere, chiar daca scena a luat sfarsit.




Statusuri dragobete nr.11:

Am plans sji o lakrima a cazut in ocean.Dupa ea au coborat 2 scafandri.Abea atunci knd ei o vor gasi dragostea mea pt tine va pieri !!!




Statusuri dragobete nr.12:

iubeste-ti viata pana cand ea mai este




Statusuri dragobete nr.13:

am un buchet de flori dar nu e complet, floarea ce lipseste mirabela se numeste...ia zis baiatu...dar fata ia zis... ai un buchet cu spini si io nu vreau sa fiu intepata ... totul s-a intamplat aja de usor... dar s-a terminat atat de greu




Statusuri dragobete nr.14:

Te iubesc mult Florina !! Mesaj adaugat de George` Rm Sarat!




Statusuri dragobete nr.15:

TE IUBESC...




Statusuri dragobete nr.16:

te iubesc mult andrian si dorec ca toti sa stie asta




Statusuri dragobete nr.17:

Dăruindu-ne inima,.... trebuie totusi să rămânem stăpâni pe mintea noastra!




Statusuri dragobete nr.18:

stau ades' cu cartea-n mana,

mama crede ca citesc,

dar cu ochii plini de lacrimi,

doar la tn ma gandesc!




Statusuri dragobete nr.19:

Dupa ce o relatie se sfarseste iubirea exista pana cand si cel din uma oboseste sa ii mai pese...:|




Statusuri dragobete nr.20:

mi-s o mic vrajitoare, cine ma saruta moare, un baiat m-a srutat, 7 zile oftat;




Statusuri dragobete nr.21:

Cu o singura privire m'ai cucerit.

Dp un sarut q tne, o ora n'am may klipit.VoT PlZ




Statusuri dragobete nr.22:

pe o stea din cer va cadea inimioara mea' jumate... si as face o minune sa te am doar langa mine




Statusuri dragobete nr.23:

Inteleg ce inseamna dragostea; de cand faci parte din viata mea ma tin dupa tine pas cu pas si ceas de ceas...:x....Daca azi iubesc e numai vina ta; daca te doresc sti ca nu-i vina mea; daca azi mi-e bine e numai vina ta pentru tot iti platesc cu dragostea...prin sarut imi spui ceea ce simti ...ochii tai imi spun ca nu ma minti...te iubesc, golane!!!!:X:X:X:x




Statusuri dragobete nr.24:

Te iubesc,Si te voi iubii

Pana cand u vei muri:D




Statusuri dragobete nr.25:

Pysycutza Mea mumoasha,Eu cu dragoste iti spun,,Te Iubesc!,,ca un nebun : by DaNNy for RoXy :X




Statusuri dragobete nr.26:

iubirea e ca o floare....iubeste si dispare:(...




Statusuri dragobete nr.27:

faza tha cea luminoasa,

ochii tai din rama falsa,

buzele parka's din ceara,

fericita kiar de'aseara:))




Statusuri dragobete nr.28:

te iubesc enorm de mult...incep aceste randuri gandindu-ma la tn ...ce s-a intamplat cu noi ...sty bn kum a fost relatia intre noi ...sty bn k nu ma vei avea inapoi ...sa nu mai lungim vorba iubitul mew m-a lasat sa plec, sty bn k dragostea adevarata nu se uita niciodata,... asculta-ma, kiar dc o vei lua pe alt drum asculta, te implor, iubirea mea




Statusuri dragobete nr.29:

te iubesc la nebunie ca pe-un tort pe farfurie te-as manca cu lingurita si ti-asi saruta gurita




Statusuri dragobete nr.30:

iubirea e k o floare,.... iubeste si dispare




Statusuri dragobete nr.31:

Viatza este curva ce te poarta mereu pe drum




Statusuri dragobete nr.32:

Ma faci fericita.....ma faci sa simt adevaratul sens al vietii:-*:-*.......ma duci pe taramuri nedescoperite.........exploram lucruri noi sh explorand am cunoscut IUBIREA, RESPECTUL si DRAGOSTEA fata de tn :x:x:x




Statusuri dragobete nr.33:

Amintire din trecut cand am dat sa te sarut ai intors capu-ntr-o parte si mi-ai spus k nu se poate...

URSULETZ DE PLUS, HAI SA FACEM DUSH, DOAR UN PIK SA NE UDAM SI IN PAT SA NE BAGAM..

DOUA MERE DOUA PERE V-AM POOPAT LA REVEDERE...VOOTATIIIIIII-MA! PLSSSSSS..VA POPA..MEMLUSPL_53




Statusuri dragobete nr.34:

N-as vrea sa cad in mrejele iubirii si-apoi sa sufar.....cand vad atatea unhappy love stories...imi zic ca mai bine ma pleznesc singura, decat sa o faca altul, eu macar dau cu mila.




Statusuri dragobete nr.35:

Cand iubesti trebuie sa speri in mai bine,



Iar cand speri in mai bine trebuie sa iubesti !!




Statusuri dragobete nr.36:

Dak-s fii un cub de gheata

Ti-as aluneca pe fata,

Pe buze te-as saruta

As cadea sub bluza ta

As ajunge la burik

Ah la naiba

M-AM TOPIT!!!!!!!!!!!!!:):):)




Statusuri dragobete nr.37:

luna doarme,eu pe cer privesc stelele cum imi zambesc,in fiecare noapte in visul meu apari,te simt, esti langa mine si mereu tresar...ma uit pe telefon, primesc mii de sms-uri cu textul:

imi este dor!




Statusuri dragobete nr.38:

cool




Statusuri dragobete nr.39:

te iubesc atat de mult incat st orbit si otravit de sarutarea ta si nu imi dau seama ca ma inseli cu altcineva ....eu tot te iubesc si te voi iubi mereu, mereu.:-* scris de catre MIHAELA




Statusuri dragobete nr.40:

Iuby,..acum nu-i vreme de croaziere,

Ca-s ape tulburi si mizere,..

Nici de sejur la hotel de 5 stele

Ca se aud de la vecini manele...

.................

Mai bine hai, sa-ti cumpar ceva inele,

Asculta de vorbele mele,...

K APELE TRECE,....PIETRELE RAMANE

(...mai ales de-or fii safire,...rubine,...

da' las'... k nici cu diamante nu-i rusine!!!)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu