Statusuri: de ziua indragostitilor

Statusuri de ziua indragostitilor nr.1:

S-a abatut un vanticel neasteptat peste "iubirea noastra".....si tzi-a dezvelit adevarata fatza...




Statusuri de ziua indragostitilor nr.2:

m-am indragostit de tine




Statusuri de ziua indragostitilor nr.3:

AH, TU IUBIRE, AH, TU AMOR, AH, TU FETITO, DUPA TINE MOR! VOTATI!




Statusuri de ziua indragostitilor nr.4:

daca m-ar intreba cineva ce as alege intre viata si tine, as alege viata,iar tu ai pleca suparat nestiind ca viata mea esti u




Statusuri de ziua indragostitilor nr.5:

De la prietenie ajungi la iubire,dar de la iubire la prietenie niciodata!!!




Statusuri de ziua indragostitilor nr.6:

te iubesk alina




Statusuri de ziua indragostitilor nr.7:

bleac




Statusuri de ziua indragostitilor nr.8:

iubesc,... tu iubesti; sufar,... tu suferi; plang,...tu plangi; te iubesc,... tu ma iubesti.




Statusuri de ziua indragostitilor nr.9:

ne-am indragostit ca dracu...tu de mine eu de altu:)):))




Statusuri de ziua indragostitilor nr.10:

Un carbune aprins...... e usor de stins .....o dragoste adevarata nu se uita niciodata ....




Statusuri de ziua indragostitilor nr.11:

de vara




Statusuri de ziua indragostitilor nr.12:

:))




Statusuri de ziua indragostitilor nr.13:

cand cineva iti spune TE IUBESK, spune-i ca minte, ca dragostea nu se spune ci se simnte!




Statusuri de ziua indragostitilor nr.14:

Si daca Dumnezeu ar vrea sa ne desparta

Si daca ai tai nu ma vor accepta niciodata

Eu te voi iubi mereu pe tine

pentru ca esty totul pentru mine:x




Statusuri de ziua indragostitilor nr.15:

Viata e creata din prietenie,iubire si lakrimi.V..eronika_Orhei_068358542




Statusuri de ziua indragostitilor nr.16:

-Ce ginduri are oare soarele cu noi?

-Nu stiu,....... da' suntem doi.




Statusuri de ziua indragostitilor nr.17:

Stau la geam cu cartea-n mana, mama crede ca citesc dar eu stau cu cartea-n mana si la tine ma gandesc "nebunoooo"




Statusuri de ziua indragostitilor nr.18:

Fii atenta, nu te mai uita la mine ! Ca mi se face rusine:)) Daca vrei sa te uitzi da-mi catziva banutzi!:))




Statusuri de ziua indragostitilor nr.19:

daca nu evem dragoste,o sa facem!!!

vrei?




Statusuri de ziua indragostitilor nr.20:

dragostea eu un lucru magik cand o pierzi te pierzi shi uh cu ea




Statusuri de ziua indragostitilor nr.21:

am invatat sa iubesk tot ce era al meu,dar am putut sa traiesc fara ce nu aveam,numai ca fara tine nu pot trai.Iti jur, dragul meu, ca doar pe tine te-am iubit shi voi muri iubindu-te pe tine...adio dragostea mea...




Statusuri de ziua indragostitilor nr.22:

nu iubi un blond

k e vagabond

iubeste un bruneth

k saruta drepth




Statusuri de ziua indragostitilor nr.23:

Te-am iubit la nebunie

Ai fost persoana care mi-ai daruit iubire

Te-am iubit mai mult decat pe mine

Te-am iubit si m-am daruit tie




Statusuri de ziua indragostitilor nr.24:

Hai...

Hai sa...

Hai sa ne

Hai sa ne f...

Hai sa ne fu...

Hai sa ne furam din timpul liber si sa ne intilnim.




Statusuri de ziua indragostitilor nr.25:

dak nu vb cu mn inseamna ca ma placi




Statusuri de ziua indragostitilor nr.26:

te iubesc . si te voi iubi pana in ultima clipa a vieti mele si dupa , chiar si in mormant , nu te voi uita niciodata .IUBIREA MEA . chiar daca numai suntem impreuna te voi iubi mereu... TE IUBESC ...PUIU MEU...




Statusuri de ziua indragostitilor nr.27:

Iubirea te inalta, iubirea te coboara, iubirea iti da aripi, iubirea te omoara.




Statusuri de ziua indragostitilor nr.28:

iubesc si sufar din cauza iubirii....aqm ma gandesc sa nu mai iubesc dar nu-i pot comanda asta inimii




Statusuri de ziua indragostitilor nr.29:

Sunt un norisor...si la noapte am sa cad sub forma de pikaturi pe buzele tale...




Statusuri de ziua indragostitilor nr.30:

nu conteaza parul,nu conteaza ochii,nu conteaza tenul....conteaza gura care iti va spune mereu 'te besk...puishor'




Statusuri de ziua indragostitilor nr.31:

daca iubesti un baiat lasa'l sa plece...daca se va intoarce e al tau....daca nu niciodata nu a fost




Statusuri de ziua indragostitilor nr.32:

A iubi e bine.

Dar u pe ori cine.

Sa nu spui iubit,

La orice tanpit!




Statusuri de ziua indragostitilor nr.33:

Cade primul fulg de nea :-<

Se topeste-n palma mea :-<

Sarbatorile eu le petrec fara tine :-<

Si cerul plange cu stele :-<

Fulgi de nea cad printre ele :-<

Plang dupa tine :-<

Ninge,ninge peste viata mea :-<

Plange, plange intr-una dupa tine inima mea :-




Statusuri de ziua indragostitilor nr.34:

tie nutzi pasa ca eu pe tine te iubesc,tu nu te uitzi la mn chiar daca stii ca eu iti zambesc,dar intr-o zi tu vei veni la mine si imi vei spune ca ma vei iubi si ca te vei uita la mn iar atunci mie nu o sami pese de tn.




Statusuri de ziua indragostitilor nr.35:

as vrea sa nu te fi iubit ,pt ai crezut in alte persoane si asta a durut pe mn nu mai crezut si nu stiu de ce ?nu pot sa inteleg de ce inima mea care a plans atat in urma ta inca te mai iubeste?oriunde as merge oriunde m-as uita chipul tau iese in fata mea si aud numai vocea ta




Statusuri de ziua indragostitilor nr.36:

Atunci cand imi vei cauta privirea ,adutzi aminte ca tu mi`ai schimbat`o,mi`ai inrautatzit`o...:(




Statusuri de ziua indragostitilor nr.37:

Te sun si nu raspunzi,Zici ca ai treaba, Dar de fapt te ascunzi.Nu mai stiu ce e in mintea ta,De cand te-ai dus la ea.




Statusuri de ziua indragostitilor nr.38:

indiferent de cat ma iubesti trebuie sa astepti ca sa vezi diferenta:X




Statusuri de ziua indragostitilor nr.39:

te iubesc te doresc fara tine nu traiesc te ador si te ador fara tine simt ca mor :X:X:X:X:X:




Statusuri de ziua indragostitilor nr.40:

ne-am intalnit pe net si nu am crezut ca va fi cv intre noi dar s-a intamplat si dragostea noastra a crescut..ne-am indragostit fara sa ne dam seama...intr-un final dupa multa iubire s-a ajuns la despartire...dk???? dupa un timp de suferinta ai venit din nou la mn si ne-am impacat...si mi-ai promis ca te-ai skimbat dar tot ce spusese-i erau minciuni..atat stiai sa spui...ai stiut sa ma minti:((dar inima mea nu stia ca tu iti bati joc de ea...si akm ca iar ne-am despartit nu mai vrea e alcineva..ti-ai batut tu prea mult joc de ea ca sa mai vrea si alceva...nu ti-a pasat...radeai...aveai un ras patetic pe fatza si nu ti-a pasat ca eu muream de durere...s-a intamplat si ne-am despatit si akm vii si plangi si-mi spui ca-ti pare rau ..ca nu ai stiut ce faci..dar e prea tarziu dragostea mea...nu te mai pot iubi..am suferit prea mult din partea lu sorina pentru ady



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu