Statusuri: poezi de ziua indragostitilor

Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.1:

Ash vrea sa stii,....ca merg mai departe...!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.2:

doua priviri intalnite se termina intr-un sarut....:*




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.3:

te-am iubit odata,cu un dor nebun.te iubesc si acuma,dar nu vreau sa-ti spun.......




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.4:

e undeva.... da e... dar e departe... pwp te yubesc




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.5:

te iubesc si nu glumesc; scoate-mi inima si vezi, fara inima de-as fi, tot pe tine te-as iubi




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.6:

Te iubesc mai mult ca ieri,mai putin ca maine!!!Pentru tine Madalina




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.7:

DaCa As PuTeA CoBoRi o StEa De Pe CeR As FaCe-O FaRa Sa Ma GaNdEsC De DoUa OrI PeNtRu Ca Te IuBeSc:x.......DaCa DoRiNtElE TaLe Ar fii ScUfUnDaTe, As AvEa SeNtImEnTuL Sa NaUfRaGiEz Pe O InSuLa DuPa Ele :-




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.8:

simt ceva pentru un baiat dar nush dak e bine ...in fiecare seara ma gandesc la el..in fiecare seara il visez..il privesc in ochi si ii spun TE IUBESC o clipa cu el alaturi ma face sa fiu cea mai fericita persoana ...orice s-ar intampla ce dak nu e bine sa simt cv pentru el oricum mereu va avea loc in inima mea...IL iubesc si IL voi iubi mereu




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.9:

Lacrimi de-mprumut,

Cu asta te ajut

Sa-ti recastigi iubirea,

Sau... sa-MI gasesc fericirea!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.10:

Te rog, nu ma lasa, ca te iubesc, dragostea mea!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.11:

Cand asculti o melodie frumoasa, simti sentimentul acela frumos, il stii, pur si simplu il stii,

Cand stai in linistea profunda, fara nici o grija, si iubesti,

Cand in intuneric gandesti, gandesti ce v-a urma,

Si totusi crezi ca e un vis, dar simplul adevar este acela ca, iubesti.



by Amusament




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.12:

iubire nu pleca, iubire stai in viatza mea .. te iubesc mai mult ca orice florin ..:X




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.13:

La umbra unui stajar

Sta un biet militar

In repaus 5 minute

Pe iubita s-o sarute.




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.14:

Te iubesc, te doresc ......ooooo, nuuuu....!scuze, m-am luat cu valul,....da' n-am vrut sa spun decat ca esti simpatica!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.15:

Sasha esti iubirea mea!!!te amo!!!!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.16:

fucklyng...




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.17:

te invidiez pentru pasivitatea ta




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.18:

ToaThA ViAtZa mE'Ah iUbIrE MaM IuBiTh nuMaI pE MN DaR aI FACuT ThU CevA Ai pIs fOk LA ViAtZa ME'aH




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.19:

Sa iubesti o copilita popa zice ca-i pacat ,dar sa-i pui o intrebare :El de ce s-a insurat??¿¿




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.20:

intotdeqauna te-am iubit dar de fiecare data am suferit !!!hai sa pasim amandoi in lumea tacerii si sa ne iubim k dulcetea mierii!!!!te iubesk:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.21:

te ube tbx bsk.....u dc nu....in sufletul meu esthi nr 1




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.22:

Acest status este pentru iubtul meu joe....de cateva zile s-a schimbat...nu ma mai baga in seama....nu il mai cunos...eu il vreau pe joe care l'am cunoscut akm o luna...nu pe acest joe...nu stiu cum a putut sa iubesc intr'o lunaa...dar....ma jur pe tot ce am mai scump ca te iubesc mai mult decat viata mea....pacat ca nu stiu dak sentimetul e reciproc....inainte imi spuneai in fiecare zi in fiecare ora in fiecare minut ca ma iubesti...de 3 zile nu ai mai rostit aceste 2 cuvinte..ma dore.....sufletul imi plange....ce sa fac...te iubesccccccc joeeeeeee:X




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.23:

de craciun




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.24:

te-am intalnit dintr-o-ntamplare,

erai o fata ca oricare,

eu ,... te-am iubit,

tu,... m-ai dorit;




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.25:

ibirea-i ca o floare,...o uzi c-o lacrima si creste mare;




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.26:

buzele tale ca doua sarmale cand le sarut imi trece pofta de mancare:P




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.27:

Oau:O.Ce frumos a putut sa scrie baiatul ala "Anonim"la compunerea aia de la Mihai pt Andreea.Se vede ca e scrisa cu suflet.Si are atata dreptate...Cred ca a deschis ochii la mai multi.Am trimis linkul mai departe.Sa se citeasca...Partea mea preferata e iubirea, este...hmmmm...nimeni nu stie ce este...dar cu totii cunoastem sentimentul...cel putin o data in viata simtim ca iubim...iar atunci suntem in nori...dar de cele mai multe ori ajungem pe pamant inapoi...dar avem senzatia ca mult mai bine ar fii sub pamant...asta e "iubirea...incepe cu niste "fluturi" in stomac...dupa iti cresc aripi...ajungi sa zbori in inaltul cerului cu pers pe care o iubesti...dar vine furtuna ( gelozie, posesivitate, minciuni, infidelitate) si parca deodata te ratacesti...ii scapi mana...si nu'l mai regasesti...si atunci aripile se usuca, cad si odata cu ele cadem si noi.."O descriere prea adevarata.Nu pot sa ma abtin sa nu o citesc incontinuu.Este superba.Chiar m-a uimit.Si ii transmit felicitarile mele:).




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.28:

de drago

ste




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.29:

Te iubesc..dar nu uita ca tre sa ma iubesti shi tu :)):))




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.30:

Sunt k un inger... Fara aripi,fara speranta condamnat la suferinta si singuratate .




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.31:

styu ka ma yubesty chiar daca nu-mi vorbesty




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.32:

Doar eu sunt papusika ta , doar eu sunt regina ta , doar eu te fac za zambesti , doar tu ma faci sa iubesk:X:X:X:X:X:X!!!!!!!!!!!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.33:

Hey, sunt o fata care a trkt prin multe despartiri si trsitety..mai ales anul asta..mi-a plkt cea mai buna prietena p care am avut-o vreodata in Canada...si ma-m tot despartit d iubiti...am fost cu 1 baiat cu 7 ani mai mare dkt mn si a tinut frt mult l mn si eu l el dar mai avea o alta prietena si am zis k e mai bn sa fim doar amicii..si am suferit frt mult..am plans 2 zile incontinuu nu mai puteam dlk sa zambesk..dup am mai fost cu inka 2 baiety dar doar asa l caterink...si akm l sfr verii a aparut el!Un tip super bun care le avea cu ...si era exact ceea ce vroiam eu! Am fost 2 luni app 3 impreuna, mi-a spus k ma iub a dormit l mn si am trkt prin multe cu el dar p 8 nov...s-a desp d mn si i-a spus unei colege de a mea(el nusth k vb cu ea p mess)k sunt doar o copila proasta si a fost cu mn doar pt k nu avea cf! Va daty seama kum m-am simtit! Dar dup mi s-au aprins calcaile dup un baiat d care doar imi placea d el de3 ani si in acesthy 3 ani am fost cu el d 3 ori dar eu k proasta mi-am batut jok d el si ...am inceput sa stau cu el si prieteny lui..si imi dadea semnale k ma place dar dintr-o data prietenul lui cel mai bun a luat-o p prietena mea cea mai buna si i-a spus k tipul ala vrea sa fie cu ea! Cand am auzit mi-a picat fata asa k m-am enervat si am plkt d l skl...si prietena mea mi-a dovedit k tyne frt mult l mn si i-a zis k nu vrea sa fie cu el d lok...asta mi-a plkt cel mai mult si i-am aratat tipului k nu am fost afektata si am inceput sa fim cei mai buny prieteny si i-am spus sa o lase p fata aia k nu e d nasul lui si m-a askltat..dar akm eu nu mai sthyu ce sa fak; am ramas indragostita d el...si akma ma suna mereu si ma baga p mess in seama si kiar nusth ce sa mai crd dak kiar tyne l mn sau nu!:(((((=))):X:XX::-??;-?




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.34:

glasul, privirea, atingerea ta .. vor fi mereu in inima mea ...azi le pastrez..le rasfoiesc zi de zi ca pe o carte cu titlul ''am fost si vom fi'' :X tbx s




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.35:

nu uita k sunt departe , nu uita k te iubesk, nu uita k zi si noapte ,doar la tn ma gandesk!!!!!!!!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.36:

De ce penrtu mama, casa, aproape,tara,......TINE, folosim acelasi cuvant: DRAGOSTE

Cred ca ar trebui nuantat!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.37:

ochii albastri sunt frumosi..dar tare rautaciosi...ochii verzi..niciodata sa nu'i crezi..iubeshte ochii negri si caprui,ptr k ei shtiu sa iubeasca..sa nu se prefaca!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.38:

te ubek:*




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.39:

Te iubes ma iubejti ne iubim hai sa ne ksatorim




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.40:

tu o vrei pe ea ,ea il vrea pe el,el o vre pe alta ,aceea il vrea pe unul,si eu te vreau pe tine .



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu