Statusuri:smechere de ziua indragostitilor

Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.1:

In lume sunt 8 minuni… 7 dintre ele le stie toata lumea dar pe a 8-a o stiu doar eu… aceea esti tu….. iubirea mea !




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.2:

ma iubeshti dar nu-s, poi..izti batzi jok, ce vei plange in kontinuare atunci kand nu ma vei mai avea




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.3:

si daca tot ce se intampla-n viata are un motiv,

tu, far sa vrei, mi-ai intrat drept in suflet

si-acum, caut cheia sa te-ncui definitiv




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.4:

Ce sarut la prima mangaiere ce dragoste la prima vedere ochii tai imi spun ca e iubire si asta imi aduce fericire nu pot sa dorm ma tot gandesc cat te iubesc…




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.5:

te iubesc si te ador ca pe-un pui de curca chior




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.6:

foaie verde solzi de peste sarut gura cui citeste:-*




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.7:

In primul rand: stiu ca thu nu ai da doi bani pe mine:(.In al doilea rand: stiu ca thu nu te-ai gandit ca ti-as putea fi mai mult dekat un prieten..dar eu da.In al treilea rand:nu cred ca vom fi impreuna vreodata:( .In al patrulea rand:eu chiar te iubesk




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.8:

om cu suflet nemilos ....ai strikat ce-a fost frumos




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.9:

te iubesc ca nesimtita dar tu nu vazi, nu simti, toti iti spun ca eu te vreau dar tu esti ignorant, nu iti dai seama ce relatie ai stricat:|




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.10:

dragotea e atunci cand nu ti-e rusine de bataile prea tari ale inimii




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.11:

Iubeste fata care iti spuune ca esti frumos nu smecher...




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.12:

Aș citi, dar n-am lumină

Aș pleca, dar n-am benzină

Aș mânca, dar n-am mâncare

Aș muri, n-am lumânare...




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.13:

By DEny :)) Am uitat sa precizez:))




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.14:

eu vreau sa fug, tu veri sa fugi... eu ink plang, tu ink plangi..........vii,... sa fim iar impreuna.........




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.15:

am iubit iubesc si voi iubi mereu numai pe mine




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.16:

Din oceanul Pacific a iesit un dino mic si pe coada lui scria TE IUBESC NU MA UITA!




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.17:

Nici o floare nu-nfloreste

Pana nu ete udata .

Nici o fata nu iubeste ,

Pana nu e sarutata!




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.18:

esti prea plina de tine,

flirtezi cu toti,...

te dai desteapta

cand ai acas' un fraier

care te asteapta.




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.19:

Daca persoana pe care o iubesti iti intoarce spatele , nu ii rasplati cu aceeasi moneda. asteapta ocazia de a vorbi din nou cu el si dak nu vrea sa vorbeaska nu il obliga.invata sa fi plin(a) DE BLANDETE, DE INTELEGERE , DE BUNATATE SI SPERANTA. invata ca dupa nori ,ploaie si furtuna apare mereu soarele! Invata sa speri ca dupa tristete ,agonie si durere , apare mereu FERICIREA !!!!!!!




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.20:

te iubesk mai mult ca pe mn te iubesk mai mult ca pe or cine dar acu depinde de tn ruxandra te iubesk .:X




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.21:

te iubesc din inima>:D




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.22:

DE CE SA PLANG? SUFLETE SI ZAMBETE POT SI EU SA FRANG! STII PREA BINE, TE-AM IUBIT,DAR TU TI-AI BATUT JOC DE IUBIREA MEA, ASA CA TI-AM ZIS "PA"!




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.23:

daca cineva in lume ar putea sa-mi aduca marea si iubirea ta..eu m-as darui,

in brate i-as cadea...

iar tu,... ai pleca nestiind ca pentru tine m-as arunca de pe vaile tristetii si cele a batranetii...




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.24:

Il iiubescdar el pe mine nu (((((((((((((((((((((((((((((




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.25:

iubesc un baiat, dar nu vede ca e alintat




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.26:

Cind ii zici la o fetitza ,,Da sa te sarut''

Ea mereu va spune "nu" dar in gandul ei totdeauna va zice DA ...XD..




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.27:

te iubesc ca si pe o floare,ca pe un crin cu parfumul tare esti frumoasa si te ador ca pe o floare cu parfumul tare




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.28:

RUSESTI




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.29:

dnd!!!frang inimi...mai ales pe a ta...




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.30:

O iubire ca in filme este o iubire care nu poate fi rupta




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.31:

iubirea este in zadar

depinde cum gandesti

iubirea o intalnesti mai rar

conteaza sa zambesti




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.32:

Femeile iubesc urmatoarele animale: o vulpe la gat, un jaguar in garaj, un taur in pat si un BOU care sa le plateasca pe toate




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.33:

la-nceput....

erau doar fluturi in stomac,..

nu mai stiam pe unde sant,

pe unde calc,...

aveam impresia k pot sa zbor,...

shy incepea sa-mi fie dor....




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.34:

stRig la cer intru-na,.... oare m-a iubit nebuna, spune-i doamne, sa inceteze ca .... n-o mai iubeste



lasati comentari




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.35:

Traieste viata in goana asta nebuna ...trece un an de zici c'a trecut o luna !




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.36:

salut, sunt verisorul lui alex

de la husi




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.37:

hai sa ne dorim, hai sa ne iubim, eu am reusit, dar dragostea mea,"uh" a pierit...........dar cand a inviat a dat clic de un rahat si-a aparut un cozonac..........paste fericit vot ppppplllllllllllzzzzz




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.38:

Grea este viata

Si greu de suferit

Cand cineva iubeste

Si nu este iubit:X




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.39:

Cineva a intrebat ce ii face pe oameni mai fericiti ; unii au raspuns :

"bogatia" iar altii "celebritatea".

Ma gandeam la asta cand am primit mesajul de la tine.

Am zambit si am raspuns ca pe mine asta ma face fericita.




Statusuri smechere de ziua indragostitilor nr.40:



|

|

|

- - - - - ->Sper sa va placa :D



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu