Statusuri: SMS-uri de ziua indragostitilor

Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.1:

eu te iubesc atat de mult ji spui k ma iubesti ji tu dar ce mai astepti ji nu te desparti de ea? mi se rupe sufletul sa te vad cu ea ptk stiu k tu ma iubesti pe mine :X:X:X:X::X




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.2:

Am rugat o stea sa aiba grija de inima ta, m-am rugatla toate sa te visez la noapte, fie ca stelele sa iti arate chipul de care ti-e dor, fie ca luna sa iti vegheze somnul in locul persoanei pe care o iubesti, ingeri sa te sarute persoana iubita sa nu te uite!!:*:*:X:X:X




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.3:

1000sa te iubeasca

100 sa te doreasca

10 sa te vrea

1 sa te ia




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.4:

eu nu te iubesc eu te ador eu nu te fac sa razi eu te fac sa zambesti nu esti iubirea mea tu esti inima mea ...........in final te iubesc




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.5:

...Ejti o floare , ejti un crin , ejti parfumul cel mai fin , ejti o floare de cicoare , ejti baiatul cel mai tare , ejti o floare de liliac ejti cel mai dooolke baiat , ejti un trandafir rosu aprins TE IUBESTE cn a scris [:x] [:*]





~~~by cata ~~~~




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.6:

habar na`m ca am sotie :-??




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.7:

Nu incerca sa faci pe desteptu` , m`ai ranit odata asa k mai bine las`o moarta!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.8:

Credem adesea ca lucrurile pe care le-am uitat...nici nu s-au intamplat.by Gaby S;)




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.9:

Numai sufletele vulgare isi batjocoresc iubirile de odinioara.Oamenii cu bun simt..."sadesc flori pe morminte".by Gaby S;)




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.10:

Te IuBeSck Si Nu UiTa K tU eStY dOaR vIaTzA mEa!!!:):):-*




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.11:

te iubesc si o stii bine si DADADADADA vreau sa-mi petrec toata viata alturi de tine!TE IUBESC si TE ADOR astazi si in viitor!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.12:

M-am asezat in fata unei foi albe de hartie,cu pixul in mana,cu loacrimi in ochi incerk sa imi inec amarul si atata suferinta in skris.

Nu mai pot respira,nu mai pot vedea,fiecare lacrim care aluneca pe obrazul meu este o picatura din dragostea enorma pe care ti-o port

Incerc sa scap de ele dar nu pot...inima imi este rapusa de ace,cuie,spini de cutite..inima aceea care o data iti apartinea acum este franta

incearca sa gaseasca un loc de iesire printre atata suferinta.Sufletul meu....nu este aiki...este acolo,oriunde ai fi tu..pt ca asa cum ai zs odata...ti l-am daruit.

Ochii mei sunt o unealta spe a-mi imagina ochii tai caprui..ochii aceia care-mi imi aduceau bucurie,imi alinau suferintele...imi faceau trupul sa tremure,inima sa pulseze

cu atata acceleratie iar sufletul mi-l gaseai in ceruri...

Nu imi mai pot permite sa ma uit la cer.....pt ca nu demult,ne sarutam,ne iubeam,eram fericiti iar acest cer ne vechia si ne apara....el a fost un mare martor tacut al dragostei noastre....

stiu ca este acolo sus dar nu il pot privi....dar il pot ruga sa faca un nor...pe care sa te urci si sa vi langa mine,sa iti mai pot auzi macar o data bataile inimii...

sa iti ating buzele...vreau sa iti aud dinnoi vocea spunandu-mi ''TE IUBESC''

Speranta ma ghideaza ma face sa trec peste zilele astea blestemate.Nu credeam ca ultimul sarut va fi atat de plin de suferinta...mana mea scrie dupa dictarea creierului dar

ochii nu mai vad sunt plini de lacrimi.

Visez ca te voi avea inapoi o data,ca voi retrai acele clipe minunate,vreau sa mai pot ascult o data melodia noastra fara sa plang,deoarece te voi avea in bratele mele,ma vei strange tare la pieptul

tau iar eu ma voi simti protejata.

O singura data in viata gasesti dragostea adevarata,si asta daca ai noroc,eu am gasit-o...esti sigur ca o relatie ca cea cum a fost a noastramerita sa se termine?

Intr-o zi o picatura de ploaie iti va atinge obrazul sau buzele...nu o alunga pt ca aceea sunt euatingandu-te,dorindu-te si spunandu-ti ct de mult te iubesc...poate

o data imi vei auzi glasul si te vei inoarce la mine...TE IUBESC!!!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.13:

iubire




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.14:

Te iubesc

Te doresc

Te ador

Te detest

Dar inka te iubesk !!!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.15:

Am intrat in club ca sa spargem plictiseala

Fetele-s aici lumineaza seara




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.16:

cind rasare luna ,ma trzesc dyn somn ,sy gyndynduma la tyne nu pot sa adorm!!!!!!!!!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.17:

o prietenie incepe cu un zambet trece printr-o lacrima si se sfarseste cu un sarut




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.18:

te yubesc te yubesc andy si nu voi renunta la tn




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.19:

Nu te-as vedea in a mea postura..Chiar de mereu am fost invingatoare acum totul trece prin armura.Tot ce doare e ca tie nu-ti pasa..SI e rau, caci tot eu sunt cea prinsa in plasa...




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.20:

Cel mai frumos vis a fost acela in care mi-ai spus ca ma iubesti




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.21:

ai vrea sa crezi ca prietena ta te iubeste ai vrea sa crezi ca te doreste ai vrea sa crezi ca e doar ata dar nu e haha :-p:-p




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.22:

despre indiferenta




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.23:

lasa-mi corpu sa se loveasca de sol

lasa-mi inima si mintea despartite

una la un pol si una la un pol

despartele de poti cu o mie de cutite



inima te simte,simte ca esti a ei

te simt in inima dar mintea nu te vrea

esti doar un vis in mintea mea

imi esti inger,demon si prieten...impartita-n trei



iti simt durerea cand te doare

iti simt fericirea cand zambesti

iti simt trairea cand traiesti

iti simt frica atunci cand curaju-ti moare



.....Te iubesc ingerasul meu!!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.24:

Azi plang , dar si sper ca printul nu-i el , c-a fost doar o clipa , un gand ce irita




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.25:

Ceea ce-ti scriu acum nu sunt cuvinte, sunt bucati de suflet si minte, caci dragostea nu se scrie se simte.




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.26:

Nu te speria!Sunt la spital!Mi-au gasit ceva la inima.Fii fara grija,operatzia nu a reusit.Nu te-au putut scoate din inima mea caci acolo vei ramane mereu!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.27:

viatza uneori iti da cate o misiune ,dak nu o implinesti risti sa mori.asa cum eu am avut o misiune....a dragostei...prin care am trecut-o cu greu dar iata ca sunt vie.povestea mea de dragoste incepe asa....am cunoskut un baiat dragutz onest de treaba si pe care cu timpul am ajuns sa il iubesk mai mult ka viata mea si el la fel .pacat k gelozia a stricat 2 ani frumos cu ploi si soare.kiar dak a trcut mult timp si nu mai suntem impreuna eu tot il iubesk......asta e pe scurt ca in 2 ani sa-u intamplat multeeeeeeee




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.28:

E greu sa iubesc:( Am simtit asta pe pielea mea..nu am stiu pana cum ce e dragoste..am sa regret ca am iubit un baiat care si.a batut jOk de mine..

Nu ma merita!!

I.am spus in fata,DDar prOstu` a inceput sa rada si sa faca mistO:x:((

L.am iubit:|

Ca pe un inger..:x>:D<

Dar acum? cu ce m.am ales..?

Cu o inima ranita

Nu iubii pentru ca o sa regretzi..:x;)





By RalOks:x




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.29:

roberto te iubesk




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.30:

sunt politista e ilegal sa fi atat de frumos si de dulce sentinta e:inchisoare pe viatza in inima mea :X:P




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.31:

dragoste ie k chiloti dupa tine azi o ai maine no ai:)):))




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.32:

nu sunt rea sunt smecherita...si stiu sa ma fac iubita...hai sa facem o incercare sa vedem care pe care:-p:-p:-p




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.33:

te iubesc la nebunie esty dragostea mea iubirea mea dragostea mea

\




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.34:

Am invatat sa iubesk tot ce era al meu......Dar am puytut sa traesc su fara ce nu aveam....Numai fara tine nu pot sa traesc....Iti jur dragul meu doar pe tine te iubesk si voi muri iubindute pe tine.....Adio dragostea mea




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.35:

SuNtH PaPuShA TuTuRoOoR....:X....JuCaRyA NiMaNuIi.....:*:*:P




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.36:

degeaba plangi si suspini,nu are rost. degeaba iti pare rau acum pentru ca e prea tarziu...lai indragit dar el nu a tinut cont de sentimentele tale...




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.37:

cea mai grea lovitura in sufletul meu este sa fiu in plus acolo unde canva eram totul




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.38:

Te-am zarit, te-am aruncat in pat, am venit peste tine, te-am patruns, te-am incalzit ,..nu te speria..sunt eu..gripa ta!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.39:

Fara tine lânga mine, Viata n-are nici un sens; Nu stiu daca este bine, Doar pe tine te iubesc!!!!




Statusuri SMS-uri de ziua indragostitilor nr.40:

T




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu