Statusuri:pentru messenger de valentine's day

Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.1:

asa am auzit si eu

ca este dat de la Dumnezeu

sa imparti iubirea in doi

chiar daca bate vant,chiar daca vin ploi...



by deea:X

4 vYcY mew:x




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.2:

te iubesk as face orice pt tn numai sa sti ca eu t voi iubi cat voi trai




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.3:

cateodata iubirea ne ia prin surprindere...shi cand se intampla aja nu trebuie sa te sperii...ci trebuie sa o iei ca pe un prieten...chiar dak este cateodat' rea..




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.4:

Nici-un vis nu poate dura la nesfarsit. Ori se implineste, ori ramane o iluzie pentru tot restul vietii . Si totusi am sa te visez MEREU!!! :|




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.5:

eu jhon cena tu batista eu bat bine tu bati p ))))))))))))))))))))))))))))))))))




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.6:

salam




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.7:

esti sufletul meu pereche

te iubesc atat de mult

te iubesc pe zi ce trece

te iubesc mai mult mai mult




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.8:

Te iubesc cum nu am iubit pe nimeni,mereu te voi iubi,voi fii langa tn cand ai nevoie.

Te iubesc si toata lumea stie cata dragoste iti port eu tie si jur nu ma mai gandesc la nimeni ,ma gandesc doar la tn:*:*:*:*:X:X:Xviata mea




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.9:

because days,come and go.but my feelings for u are forever.




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.10:

ce soarta cruda am avut

sa te iubesc pe tine

sa te iubesc atat de mult

si tu sa fugi de mine







priveam in urma mea

si nu am putut striga

te rog din suflet nu pleca

ca tu esti viata mea









:)




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.11:

vrei sa mor?...sa pier...din inima ta? imi pare rau baiete trb sa te gandesti la consecinte att knd m-ai bagat!:))




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.12:

il iubesc pe Dragosh..........................te iubesc puile si abia astept sa ne intelnim




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.13:

Nu stii cat de mult te iubesc:X




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.14:

Te UbEsC cAt Nu Te UbEsC




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.15:

Deseori dragostea nu e un joc ... unde zarul nu are niki un rost




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.16:

haI[:D] bea Un pAHar De VIn [:X]

ShI zaMBEstE [:)]

cinEVA aKoLO SusS te IubEsTE [:x]




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.17:

am auzit k ai deja pe altcineva si dak trebuie sa plec eu plaec dar nu uita k amintirile raman indiferent ce ar urma poti sa rupi si pozele le vei lipi inapoi candva..




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.18:

Eram doi copii,ce se iubeau..si ne jucam , si ne plimbam..si ma visai, si te aveam! Ma sunai, si povesteam..eram frumosi, ne potriveam-eram copii! nu am stiut ce va urma, doar te aveam...Nu poti sa stii cum e sa pierzi,knd ai ce vrei si ce visezi! nu poti s simti kat e de greu, cand nu mai e..Si stai si plangi, si plangi de dor! Si am crescut..si tu vedeai in jur tot ce-i frumos-vroiai! eu te vedeam k suspinai,stiam ce vrei, cum vrei, cand vrei?? Tot mai des ne certam, tu tipai iar eu plangeam..si ma rugam la D-zeu sa nu fie ce cred eu, dar ma minteam. Esti diferit, tu te-ai schimbat nimik, nu mai iti e pe plac..Si nu mai suni cum ma sunai, nu ma mai cauti, cum ma cautai, nu mai ma strigi cum ma strigai..Atunci am stiut k sa n*cheiat, un joc frumos k doi copii ce se iubeau-si sa sfarsit! Cu ochii plansi, cu sufletul zdrobit-am spus-o eu caci am simtit, k nu aveai curaj sa-mi spui...Am plans atunci si plang si*acum




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.19:

acum te iubesc ieri team iubit dar maine nu te iubesc si poimaine o sa te iubesc dinou




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.20:

ies afara te zaresc intr-un casa ma gandesc,cum sa fac sa iti vorbesc doar sa-ti spun ca te iubesc




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.21:

Fii atent ... Are O Aura Ce Te`atrage.... Stie Ca O Placi ... De`aia Nu Te Lasa`n Pace ...E Atat De Tacuta ... Misterul Iti Provoaca O Privire Pierdutaa




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.22:

te iubesc si nu ma crezi

scoate-mi inima si vezi

de-mi vei scoate inima

te voi iubi si fara ea:X:X:X

TE IUBESC INGERASHULE:x:x:x




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.23:

ce destin ce bucurie..sa iubesc sa fiu iubit..cu fiinta ce mie draga sa raman la nesfarsit :X




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.24:

pretuieste tot timpu persoana de langa tine caci nu se stie cand o poti pierde....




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.25:

DePaRtArE e gReA dAr Te RoG nu Ma UItA VIATA MEA...




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.26:

zambetul pervers de pe fata mea...sterge zambetul jegos de pe fata altora....




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.27:

femeia stie sa faca 70 de lucruri ,69 si cartofi pai




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.28:

Cel ce iubeste..nu vorbeste..tace si dovedes-te...




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.29:

Tzi-am furat o sarutare

Sh u rau te-ai suparat

Eu sunt gata de impacare

Sa itzi dau ce tzi-am furat




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.30:

Nu mai incerk sa ma vrajesti...jtii preah bn..nu iti merge q mn...fa'ma sa inteleg tot ce gandesti...knd te uiti in ochii mei si'mi spui..."m'am indragostit de uh":-j




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.31:

daca iubesti pe cineva...tot timpul va avea iertarea ta....tot timpul il vei ajuta....si cu siguranta el niciodata nu te va uita..:*:*:*




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.32:

Nu distrug visele… injectez sperantza :X




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.33:

Sa nu ma intrebi iubitul meu,in lipsa ta daca mie greu.




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.34:

nu sint beat....doar m-au ametit ochii tai...




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.35:

“Esti atat de dulce atunci cand zambesti, cand razi, cand plangi, cand ma certi, cand ma alinti, cand ma iubesti!”




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.36:

in lume sunt 8 minuni.....7 dintre ele le stie toata lume......dar pe a 8-a o stiu numai eu esti tu......iubirea mea




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.37:

cand totul ti se pare pierdut,nu inceta sa speri caci intr-o zi se va intoarce la tn ,dar u rasplateste-i cu aceiasi moneda




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.38:

daca dragoste nu e....nimik nu e :p




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.39:

te-ai bagat in viata mea cu firtzZza siacum,,,,,,nu te mai pot scoate...




Statusuri pentru messenger de valentine's day nr.40:

nu mai cred in iubire , iubirea ma inselat am crezut doar in tine si cu alta ai plecat



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu