Statusuri:frumoase de ziua indragostitilor

Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.1:

te yubesc, n-o sa te parasesc esti tot ce am mai scump, tu mi-ai adus fericirea in sufletul meu gol, m-ai invatat sa ybuesc si akm te pretuiesc; te yubesc km na-m iubit, tu ma faci fericita:X:X:X te yubesc din tot sufleul meu :X:X:X alina+yonut=lowe:X:X:X




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.2:

1pat,2nebuni,5minute,9luni.




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.3:

stay in bed with book in hand reading mother thinks your eyes full of tears but all of you think




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.4:

Eeee...,vreau sa te sun!!Vreau sa te sun!!Atunci cand mi-e foarte dor de tn!!Atunci cand sunt trista si singura!!Vreau sa te sun,...eee!!!Am dat mobilul pe incet !!

Stii doar ca e de rau!!nU Vreau sa iasa sou!!O sa fie mai rau, vai de capu' meu!!Cand sunt cu ea nu mai suna!!O sa dam sigur de belea !! Stii ca deja banuieste ceva!! Poate ne-a vazut alticneva!!Hai, nu pune botu', esti copil!!Daca ti-am zis ca o sa vin,o sa vin!! Sper ca n-ai,lasat prin masina vrun fir!! Ea nu e blonada ,si iarasi gresim.Ce sa fac, ce sa fac???? Hai ca ma intreaba cine a sunat!!Vreau sa m-astepti fara haine in pat !!Te pup ,te sun draga !!Dupa ce am scapat!!Vreau sa te sun...vreau sa te sun!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.5:

Cand trebuia sa fie mai frumos s-a stricat totul!!!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.6:

:x




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.7:

abia astept amurgul, sa-l acoperim cu sarutarile noastre fierbintzi




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.8:

www




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.9:

Baietii au ceva al lor, fenomenal, dar intotdeauna fetele au rolul principal!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.10:

El sp ca ma iubeste dar se da la alta,... ce iubire falsa; va veni intr-o zi clipa kand ii voi sp adio, nu mai puteam continua, el nu o sa fie suparat dar nici fericith, eu o sa plang, nu o sa-l uit nicodata, vreau sa styy ca te iubesck :((:(( id mew vyvy_nebunatyk19




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.11:

Orice baiat care se respecta,are langa el o brwneta..;)




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.12:

Buna,... vrei sa facem schimb de guma?




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.13:

ma trezesc cu tine-n gand,

adorm la chipul tau visand,

dar tu n-ai vrut sa fii a mea,

chiar daca esti dragostea mea… “




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.14:

ma pierd in ochii tai mai rau ca un nebun printre stele ....zi-mi cu ce tupeu m-ai facut sa te iubesc .......sa nu pot sa traiesc fara al tau sarut




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.15:

cand gurita vei deschide

amintirea s-o citesti

las-o lacrima sa cada

ca sa stiu ca ma iubesti




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.16:

...Shi dak nu te pot avea ACUM.... shi AICI,...vreau macar CAPSUNI CU FRISCA, INGHETZATA SHY CIOCOLATA...!!!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.17:

Te iubesc la nebunie, ca pe`un tort pe farfurie, te`as manca cu lingurita si ti`as saruta guritza aia dulce! Te iubesc viatza mea, mitica:X:X:X:XX:X:X:X




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.18:

Orice s`ar intampla el va ramane mereu in inima mea ; il iubesc si el stie ca mi`as da si viatza sa`i fie bine ,sa`l vad zambind de fericire! :x”




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.19:

Iubirea te ridica,

Iubirea te coboara,

Iubirea iti da viata

si tot ea te omoara. :(((((((




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.20:

am iubit si am sa iubesc o fata cu un chip ceresc




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.21:

Shi dak tot tu eshty ku fytzele shy eu cu banii,....te dau gratis shi-mi iau alta FARA FYTZE!!!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.22:

stii ca te iubesc, stii ca te doresc,... arunci de ce totul se termina cu cate o lacrima?




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.23:

Te iubesc mai mult pe zi ce trece x x x....




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.24:

ce prosti sunteti cu dragostea voastra cu tot




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.25:

iubire




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.26:

Diferiþi ca douã amprente,....dar uniþi de aceleaºi sentimente . `:)




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.27:

DRAGOSTEA e ca o floare

Azi se uita maine moare

Dar DRAGOSTEA adevarata

NU se uita niciodata!!!



de la Ciuca Mihaela




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.28:

te yubesck:te adoor:X ca pu`n pui de curca chior:Xby cosminutza




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.29:

Din prima zi cand te-am vazut, caracterul mi-a placut;

caracterul si figura, ochii tai verzi si gura:-*




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.30:

pe fereastra de la scoala am gasit o portocala si pe coaja ei scria Te IuBeSc Nu Ma uItA:*:*:*:*:*:*:*:*:*




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.31:

vreau sa raman in lumea ta plina de iubire,sa ma trezesc zambind in fiecare zi :x




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.32:

Poti sa-mi iei tot ce am mai scump pe lume...poti sa-mi iei zilele,noptile sau anii de vrei...sa ma lasi singur intr-un loc anume...de unde sa nu pot vreodata sa ma intorc la ai mei,dar sa nu-mi iei niciodata DRAGOSTEA!!!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.33:

Daca as fi o porumbita

As iubi un porumbel

Dar acum sunt o fetita

Si iubesk un baietel!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.34:

ai aparut in viatza mea ca o minune,…ai alungat din jurul meu clipele grele ;

te voi iubi mereu, minunea vietzii mele…!!!!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.35:

Iti vad lacrima pe obraz cum incet iti curge, zambeste pentru mine. Si ma jur pe viata mea ca voi face totul ca sa fie bine… “




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.36:

am iubit si iubesc, sufar ...abia acum realizez si eu ca iubirea este o suferinta




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.37:

Dragostea E Ca Minkarea! Shi Se Zice Pofta Vine Minkind!




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.38:

te iubesc cum nu am iubit pe nimeni mereu dar tu nu realizezi ca esti ingerul meu




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.39:

Romania e o tara

Bucuresti o capitala

Si tu esti iubirea mea

Si eu nu te pot uita.:x




Statusuri frumoase de ziua indragostitilor nr.40:

Chiar daca as vorbi in limbi omenesti sau ingereshti si nu as avea dragoste, sunt o arama sunatoare sau un kimval zanganitor...dragostea acopera totul, nadajuieste, crede, sufera ...dragostea nu va pieri niciodata!:)!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu