Statusuri:pentru ziua indragostitilor 14 februarie

Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.1:

Dak mai pune sa aleg ce e mai important pentru mine viata mea sau viata ta....eu as alege viata mea iar tu ai pleca suparata nestiind k viata mea esti tu...:X:X:X




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.2:

~(!)[Hei cika,cika,cika,

You can be my baby,

You can be lady,

Tell me what you need,

I can give you everything you dream](!)~




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.3:

nu iubi cand esty elev ca nu faci nimik la test stai cu ochi pe pereti si cu gandu la bieti acest mass e pentru fetele care iubesc la nebunie




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.4:

am iubit de doua ori in viatza..o data pe tn shi am gresit..iar aqm..a doua oara..ink imi mai iubesc gresala




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.5:

dragoste e ca un boboc de trandafir ce in timp se desface si nu se rupe niciodata




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.6:

te iubesc ..doar pe tine..inima mea iti apartine..da,ceva ne-a legat..nu e un vis e adevarat :(:(:(te iubesc




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.7:

Ma urasti s`au ma iubesti, nu`mi pot da seama cum gandesti, azi plangi dupa ochi mei maine nu sti daca ma mai vrei ;);):*:*




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.8:

n-ai fi crezut k o sa te iubesc,n-ai fi crezut k ma vei iubi,dar acum suntem impreuna si nimeni si nimic nu ne va desparti vreodata!TE IUBESC!




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.9:

te-am iubit...dar nu stiu sigur dak te mai iubesk...s-au intamplat prea multe intre noi..s-au bagat prea muti..oricum mi-am dat seama c fel d baiat esty si imi pare rau k am tinut la u...kt te-am iubit asa t si urask aku:(..kt rau mi-ai facut..:(...




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.10:

In spatele unui zambet fals se ascunde o mare durere in spatele unui zambet ironic se ascunde o mare pierdere iar in spatele meu se ascunde plecarea ta!




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.11:

tot ce este frumos se termina repede....:-




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.12:

intoarcete iuubirea mea si fa-ma din nou sa zambesc:(




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.13:

dragoste = suferinta si cum multy se feresc sa sufere ...nu styu sa iubeska




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.14:

kNd Ma GanDeSc k tE GanDestI k ma gAndEsc La tIne,GANdeSte-te K mA gaDesc K tE gaNdeTI lA miNe.




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.15:

M-am indragostit de tine si ti-am spuso-n fata penru tine as renunta chiar acum la viata dar iubirea e iubire si nu pot face nimic.... decat....sa iti dau intreaga mea fiinta si inima...:-




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.16:

yo nu sunt inger sh nici sfant....te iubesc asa cum sunt:X:X:X




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.17:

8 litere...2 cuvinte...un singur inteles...TE IUBESC




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.18:

i miss you when i'm lonely..i miss you when i'm sad...but most of all i miss you when i'm happy!!!:X:X:X:X




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.19:

Niciodata n-am crezut ca vei fi.. dar uite ca esti.. esti aici... aproape de mine,langa inima mea..:X:X:X.......poop dooolce...:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.20:

ia-ma de mana si hai sa evadam

prinde-ma de mana si haide sa visam

strange-ma de mama,impreuna ne purtam

smulge-ma de umar,cu gandul sa dansam




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.21:

hAi Sa ImPaRtIm DrAgOsTeA iN dOi/Sa GaSiM o LoOmE nUmAi PeNtRu NoI :X:X:X




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.22:

Peste ani voi pasi alaturi de tine in adancul padurilor verzi; pe tarmuri cu nisip; si cand sorocul vietii noastre pe pamant se va sfarsi si in ceruri iti voi da mana mea…




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.23:

dragostea este singurul lucru care se joaca in 2 shy ambii castiga...:X




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.24:

Dak ai fii numai o zi in locul meu.. n-ai mai fii ajea de rea.. ai putea sa simtzi si u ce simt si eu de ai avea inima meah... :(:(




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.25:

Candva imi doream sa pot atinge o stea...dar akm am tot cerul langa mn




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.26:

Il iubesc, dar el e orb si nu`si da seama de iubirea mea! As vrea sa pot stii ce gandeste... sa stiu daca ma iubeste! As vrea sa fiu o lacrima sa cad incetisor pe obrazul lui! As vrea sa ma iubeasca asa cum il iubesc eu!




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.27:

E atat de frumos sa gasesti sentimentul pierdut. E atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut. E atat de frumos sa iubesti si sa fii iubit.




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.28:

As vrea sa te poti vedea prin ochii mei. Numai asa ti-ai putea da seama cat te iubesc...




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.29:

iubirea e frumoasa...iubirea e trista chiar daca e frumoasa si trista..iubirea exista




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.30:

te besc ma prostutzule :X:X:X




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.31:

Adu-ti aminte ce greu iti este sa te schimbi pe tine insuti si vei intelege atunci cate sanse ai cand incerci sa-i schimbi pe ceilalti.




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.32:

m-am schimbat




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.33:

te iubesc la nebunie si tu stii cel mai bine,.....te iubesc ca la inceput....te iubesc ca raul PRUT




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.34:

te iubesc ca pe prima raza de soare din viata mea si te voi iubi la nesfarsit . I LOVE YOU




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.35:

te iubesc de nu mai pot, ca un porc cu sirma-n bot




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.36:

statusuri triste




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.37:

daca dragoste nu e..... nimic nu e




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.38:

de despartire




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.39:

De dragoste




Statusuri pentru ziua indragostitilor 14 februarie nr.40:

Locul tau in inima mea nimeni nul va ocupa!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu