Statusuri: valentine's day

Statusuri valentine's day nr.1:

daca ma iubesti dai "buzz"daca ma urasti dai"ignor"si sa iti mai sp ceva sa sti si u ca nu te iubesc!!!!!!!!!!




Statusuri valentine's day nr.2:

Am un buchet, nu este complet floare ce lipseste clau se numeste:-*. Te iub




Statusuri valentine's day nr.3:

ejti un nesimtit,

un pork,un bou.

dar tot yubytul meu ejti!




Statusuri valentine's day nr.4:

Timpul trece mult prea greu...and nu sunt cu tn,iarcand sunt cu tn zboara atat de repede incat niki nu stiu kand trecetimpu.....dacateas avea langa mn nu mas mai dezlipin de tn nimikar o secunda de frika sa nu o pierd si pe aia fara tn




Statusuri valentine's day nr.5:

te iubesc la nebunie bate inima-n mine

cand aud de tine

khir nu mai suport

nu marezist,

sa astept cat pot

irta, dar nu pot caci

miai spus

adevarul si nu-l pot uita




Statusuri valentine's day nr.6:

doar pt ca cineva nu te iubeste asa cum vrei tu, nu inseamna ca nu te iubeste cu toata fiinta sa




Statusuri valentine's day nr.7:

este foarte ....foarte...foarte..tareeeeeee:* :*:):):D




Statusuri valentine's day nr.8:

satai asa ca nui asa vine ia si vremea mea sa te iubesc din nou viata mea si sa tii un lucru asa daca nu stii te iubesc te doresc dar daca ma enervezi te mai si pocnesc:D!




Statusuri valentine's day nr.9:

sunt frumoase mai ales cele de draGOSTE SI SUNT INDRAGOSTIT DE O FATA PE NUME SILVIA :d




Statusuri valentine's day nr.10:

o fata shi un bait aumers la inatalnire. fata zice:

ma iubesti?

nu

ma aflu in inima ta?

nu

daka plec vai plange dupa mine?

nu

fata pleaca suparata dar baiatul o prinde de mana si ii zice:

nu te iubesc, te ador. nu te afli in inima mea, esti insusi inima mea. daca vei pleca nu voi plage dupa tine, voi muri dupa tine.

fata se intoarce la el shi il saruta. apoi inca o intrebare:

te vei desprati de mine daca as avea un alt iubit?

baiatul tace apoi: da!!

pai atunci e bine pentru ca nu am un iubit..sau poate am...AN!!!

BAIATUL PLEACA SUPARAT

nu te speria!!! spune fata, am vrut sa vad daka e adevarat ce ai spus tu:D:D atunci baiatul a sarutato shi a stat asa 13 minute.. au mers acasa la fata shi peste 5 luni a venit nunta...ce tare...nu sau mai despartit veci pururi




Statusuri valentine's day nr.11:

I hate the angels...but i love you!!!i hate the moon...but i love you!!!i hate the sun...but i love you!!!i hate the world...but i love you!!!why i hate all this???CUZ I LOVE YOU BABY----->By M3...creatza blonda kle tbeste :">:X:X:X




Statusuri valentine's day nr.12:

te iubesk ...te ador k pe o roata de tractor...te iubesk la nebunie k p en drak in colivie....:)):)):))




Statusuri valentine's day nr.13:

eu te am

tu ma vrei

eu te caut

tu ma ai

eu te simt

tu ma vezi

tu ai vrea

eu am vrut

si vreau

eu spun ,,A"

tu spui ,,MOR"

deaceea formam un covant

AMOR

roma pe dos




Statusuri valentine's day nr.14:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti ''frumosasa'' si nu ''sexy''.... Iubeste baiatul care te suna inapoi, atunci cand tu i-ai inchis telefonul in nas..... Care sta treaz doar ca sa te priveasca dormind..... Care te saruta pe frunte...... Care vrea sa te arate lumii chiar dak nu esti aranjatA..... Caruia ii este indiferent dak pe parcursul anilor te-ai ingrasat sau ai slabit...... Care in prezenta prietenilor te ia de mana..... Care iti spune mereu ce insemni pentru el si cat de norocos e sa te aiba..... Iubeste-l pe el, deoarece el te iubeste.....si probabil k.....te va iubi mereu......




Statusuri valentine's day nr.15:

am scris pe zapada te iubesc! dar aceste doua cuvinte se vor sterge!!! am scris pe nisip aceste doua cuvinte dar un val va lua aceste doua cuvinte am scrys in inima mea te iubesc si de aici nu va lua nimeni::*

By TiTu




Statusuri valentine's day nr.16:

D c trebuie sa iubim?.....dragoste ne ofera decat suferinta, dezamagiri.............Oare dc te'am intalnit p tn? Dc a trebuit sa te iubesc asa?vreau un raspuns...mai da'mi un semn sa stiu dak mai simti cv pt mn:((




Statusuri valentine's day nr.17:

dragoste se naste pe muze si moare in lacrimi




Statusuri valentine's day nr.18:

...mult dar tie nu iti asa:((...




Statusuri valentine's day nr.19:

te iubesc Raul chiar si daca mai parasit eu te bex



Va rog sa ii spuna cnv ca il iubesc ca nu vrea sa ma creada

De la simi din beltiug pt rad raul din beltiug




Statusuri valentine's day nr.20:

Frumusetea si dragostea ta ma dirijeaza spre un univers plin de dragoste si nostalgie si atunci cand nu esti cu mine golul sufletului meu este un gol imens si dureros si as vrea sa fi cu mine cu mine mereu...iti multumesc ca faci parte din viata mea si ca esti cea care are grija de inima mea si nu o lasa sa zburde in locuri intunecate si reci...esti ceea ce se numeste suflet pereche...te iubesc si sa sti ca nimic nu poate pune capat unei povesti nemuritoare!




Statusuri valentine's day nr.21:

fiecare strop de ploaie ce ti bate 'n geam are chipul meu!un chip ce sugereaza tristetea pt k incearca sa ajunga la u si nu poate:( nu poate din cauza unei sticle...o sticla ce incerc sa o sparg...incerc,incerc...nu pot,deocamdata.dar stiu k o sa se sparga pana la urma si o sa ajung la u.o sa ajung si atunci o sa stiu k nici cel mai mare zid din lume n-o sa poata sa ne desparta....by gongutza....




Statusuri valentine's day nr.22:

te iubesc puiu meu drag:X:X:X




Statusuri valentine's day nr.23:

O poveste de iubire dintre doi indragostiti

Dureroasa amintire de cand erau fericiti...

S`au certat, s-au impacat pana cand s-au despartit:(

Ea a trisat mereu, nici el n-a fost prea cinstit...

E bine ca s-au gandit si intr-un final au reusit:

Si-au gasit alta pereche ca sa fie fericiti

Ea e cu altul acum si cica "il iubeste"..

Dar nu vrea sa recunoasca,

Tot la .... se gandeste

Si stie ca acum,

Un simplu TE IUBESC!

Nespus cand trebuia

NU poate sa intoarca timpul

Si sa fie cum era...

Totusi... ar vrea sa-i spuna...

Dar cum sa poata?

Nu l`a pretuit cand trebuia

Si a vrut sa se desparta

Acum...e totul cum vroia...

Dar de ce mai plange?

Dupa el,acum,

O lacrima ii curge

Lacrima de regret care ar vrea sa-i spuna lui,

De`ar putea...

Acel TE IUBESC

De care fata se temea...

In gand acum ii apre o intrebare:

Dar el...

M`a iubit vreodata,oare??



by DNY




Statusuri valentine's day nr.24:

Un porumbel spune ca isi cauta perechea...Dar el crede ca perechea lui esta BuFnItA...:X:X:X:x




Statusuri valentine's day nr.25:

Nu plange ca sa terminat .....zambeste ca sa intamplat




Statusuri valentine's day nr.26:

In inima ma doar pe tn te voi avea , esti viata mea , iubirea mea , parte din inima mea , te rog dak m'ai avut , m'ai parasit macar nu ma uita , dak vreodata vei vrea voi fii dinnou a ta , la tn ma voi intoarce cu tot cu dragostea kre ma va purta si nu conteaza ce-mi faci , te plac , te iubesc , are sens ? Te voi ierta




Statusuri valentine's day nr.27:

AM INVATZAT MULTE LUCRURI!!!

Am invatzat ca poate, pentru lume, tu esti numai o persoana, dar pentru anumite persoane, tu esti lumea toata!

Am invatzat ca nu potzi face pe cineva sa te iubeasca…tot ce potzi face este sa fi o persoana iubita, restul depinde de ceilaltzi.

Am invatzat ca oricat mi`ar pasa mie...altora s`ar putea sa nu le pese...

Am invatzat ca dureaza ani sa castigi incredere shi doar cateva secunde s`o pierzi.

Am invatzat sa nu pierd timpul cu cineva care nu este disponibil sa si-l petreaca pe al lui cu mine.

Am invatzat ca nu conteaza CE ai in viatza, ci PE CINE ai in viata.

Am invatzat ca poate Dumnezeu doreste ca tu sa cunosti multe persoane rele inainte de a cunoaste persoana cea buna, in scopul de a fi recunoscator cand, in sfarsit o vei cunoaste.

Am invatzat ca nu trebuie sa te compari cu ceea ce pot altzii mai bine sa faca…ci cu ceea ce potzi sa faci tu.

Am invatzat ca nu conteaza ceea ce li se intampla oamenilor...ci conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a-i ajuta.

Am invatzat ca sunt oameni care te iubesc, dar nu stiu s-o arate…

Am invatzat ca oricum ai taia...orice lucru are doua fetze.

Am invatzat ca trebuie sa te despartzi de cei dragi cu cuvinte calde...caci s`ar putea sa fie ultima oara cand ii vezi…

Am invatzat ca potzi continua inca mult timp...dupa ce ai spus: “NU MAI POT!”

Am invatzat ca ocaziile sunt facute ca sa profiti de ele…niciodata nu vei primi aceeasi sansa de mai multe ori, cel putin nu va mai fi la fel ca prima data…

Am invatzat ca eroii sunt cei care fac ce trebuie, cand trebuie shi unde trebuie, indiferent de consecintze.

Am invatzat ca pentru a-ti face un prieten trebuie sa mai inchizi cate un ochi, iar pentru a-l pastra insa, pe amandoi..

Am invatzat sa visez...dar in acelasi timp am invatzat sa-mi tzin ochii deschisi caci realitatea nu este asa frumoasa cum vreau eu...dar o accept asa cum e...

Am invatzat ca un adevarat prieten este cel care iti tine mana si iti atinge inima….

Am invatzat ca atunci cand sunt suparat, am dreptul sa fiu suparat, dar nu am dreptul sa fiu shi rau.

Am invatzat ca multi dintre cei ce esueaza in viata, sunt persoane care nu au realizat cat de aproape au fost de success in momentul cand au renuntat.

Am invatzat ca poti intotdeauna sa alegi intre “a risca” shi “a nu risca”, dar daca alegi sa nu rishti, nu vei stii niciodata ca puteai sa castigi daca ai fi riscat…iar daca ai riscat shi ai castigat, pastreaza cu grija aceea clipa…

Am invatzat ca prietenia adevarata continua sa existe chiar shi la distantza...iar acest lucru este valabil shi pentru iubirea adevarata.

Am invazat sa nu plang pentru ca ceva s-a terminat, ci sa zambesc pentru ca acesta s-a intamplat…

Am invatzat ca daca doi oameni se cearta, nu inseamna ca nu se iubesc.

Am invazat sa nu alerg prea mult spre ceva, lucrurile cele mai bune se inatmpla atunci cand le astepti cel mai putin…

Am invatzat ca, daca cineva nu te iubeste cum ai vrea tu...nu inseamna ca nu te iubeste din tot sufletul.

Am invatzat ca uneori trebuie sa pui persoana pe primul loc, ci nu faptele sale…

Am invatzat ca indiferent cat de bun itzi este un prieten...oricum te va rani din cand in cand...iar tu trebuie sa`l iertzi pentru asta!

Am invatzat ca nu este totdeauna de ajuns sa fi iertat de altzii...cateodata trebuie sa invetzi sa te iertzi pe tine insutzi.

Am invatzat ca nimeni nu merita lacrimile tale, si acela care le merita, sigur nu te va face sa plangi…

Am invatzat ca indiferent cat de mult suferi, lumea nu se va opri pentru durerea ta.

Am invatzat ca doi oameni pot privi acelasi lucru, si pot vedea ceva cu totul si cu totul diferit.

Am invatzat ca nu exista fericire de care sa-ti amintesti, fara tristete…

Am invatzat ca trecutul si circumstantele ti-ar putea influenta personalitatea…dar ca esti responsabil pentru ceea ce devii!

Am invatzat ca cel mai rau fel in care simti absenta cuiva este sa stai langa ea si sa stii ca nu va fi niciodata a ta.

Am invatzat ca oamenii la care tzii cel mai mult, itzi sunt luatzi prea repede.

Am invatzat sa iubesc, ca sa pot fi iubit.

Am invatzat ca o persoana care este dragutza cu tine, dar se poarta urat cu chelnerul , NU este o persoana dragutza (foarte important...fi foarte atent la asta...nu exista exceptzii!!!)

Am invazat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore de catre oamenii care nici nu te cunosc.

Am invazat ca exista tot timpul o perosana care sa ma critice, dar continui sa am incredere, fiind atent in cine voi putea avea incredere de doua ori…

Am invatzat ca cel mai bine e sa fi om, nu sa te gandesti mereu cum sa profiti de unul sau de altul.

Am invatzat ca daca vrei sa ai ceva, trebuie sa luptzi shi sa mergi inainte fara sa te uitzi inapoi, fara sa ceri aprobarea celor din jur.

Am invatzat ca pentru a te descurca itzi e de folos farmecul circa 15 min, dupa aceea insa ar fi bine sa stii ceva…

Am invaztat ca indiferent de consecinte, cei care sunt cinstiti cu ei insisi, ajung mai departe in viata.

Am invatzat ca este prea greu sa-ti dai seama unde sa tragi linie intre a fi amabil, a nu rani oamenii si a-ti sustine parerile.

Am invatzat ca chiar si atunci cand crezi ca nu mai ai nimic de dat, cand te striga un prieten vei gasi puterea de a-l ajuta.

Am invatzat sa inving lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare...

Am invatzat sa ma bucur de fiecare zi ca shi cum ar fi ultima.

Am invatzat ca increderea se castiga…

Am invatzat sa accept.

Am invatzat ca opusul dragostei nu este ura…ci indiferenta!

Am invatzat sa traiesc.

Am invatzat ca daca`i ajutzi pe altzii din tot sufletul , primesti inzecit inapoi.

Am invatzat ca nu trebuie niciodata sa incetezi sa zambesti, chiar si atunci cand esti trist, pentru ca tu nu stii cine s-ar putea indragostii de zambetul tau…

Am invazat ca tot ce se intampla, se intampla intotdeauna cu un motiv!!!

Am invatzat ca scrisul, ca si vorbitul, pot linisti durerile sufletesti…

O viata intreaga invetzi ca sa ajungi ceva, si cand crezi ca ai terminat, iar trebuie sa invetzi. Si daca mereu invetzi, cand te opresti, tot nimic nu esti. Si atunci iti aduci aminte ca ai uitat sa fi copil! De ce? FIINDCA INVATZAI!




Statusuri valentine's day nr.28:

cand eram ku tn simteam k traiesc...de cand te-ai despartit de mine nu vreau sa mai traiesc...am iubit ink iubesk ....dar visul sa terminat si tu ai plecat:((




Statusuri valentine's day nr.29:

Sa crezi in tine chiar de nimeni nu te crede

Sa crezi in magie chiar de nimeni nu o vede

Sa crezi in soare chiar de el se-ascunde dupa nori

Sa crezi mereu in ale vantului chemari

Sa crezi in curcubeul ce apare dupa plaie

Sa crezi in foc pana la ultima vapaie

Sa crezi in soarta chiar de ea ti se impotriveste

Sa crezi ca el,chiar de a plecat,inca te mai iubeste...

pt tony de la crissuu...sa jtii k nai sa mai gasesti pers kre sa te iubeasca aja d mult km te iubesc eu..:x:x:x:x:x:x:x




Statusuri valentine's day nr.30:

Luminile Orasului Vegheaza Etern..[L.O.V.E]...[:X]




Statusuri valentine's day nr.31:

sa IUBESTI nu e nik

sa fi iubit/a si sa iubesti e totul




Statusuri valentine's day nr.32:

viatza mea estzi tu... nu as rezista fara tn..imi dau lacrimile cand aud ca esti moirt erai tot ce aveam...poa6te ne mon intalnii in ceruri si de acolo n-o sa ne mai despartii...///..tu ai plecat si mai lasat dar n-o sa te mai desparti de mine...\sufletul meu are lacrimica nu mai are un suflet perechi...shi inima mea striga de disperare .!!!




Statusuri valentine's day nr.33:

inca te iubesc




Statusuri valentine's day nr.34:

te iubesc...dr nu stiu daca simpti celasi lucru pentru mine




Statusuri valentine's day nr.35:

cine crezi tu ca arata bine




Statusuri valentine's day nr.36:

Ce tacere apasatoare sa intins..

Si am ramas privind urmele pasilor..

Dar tu plecasei si de tine imi era dor..

Eu niciodata nu voi mai iubi

Doar pe tine te astept sa vii..



De ai sti ce dor nebun imi este acum de tine.

Mi e dor de sarutarea ta..

Am tot sperat ca poate maine..

O sa revii in viata mea..



M ai iarta ma, m ai iarta ma odata

Caci o greseala mica poate fi iertata

M ai iarta ma, m ai iarta ma,ma iarta...

Si iti promit ca e pentru ultima data(BIS)As vrea

sa stiu daca si tie iti este greu..

SI daca plangiin urma mea cum plang si eu..

Nu are rost sa ne certam ca doi copii..

Intoarcete ca nu e prea tarziu sa mai revii..

Eu niciodata nu voi mai iubi

Doar pe tine te astept sa vi..



De ai sti ce dor nebun imi este acum de tine.

Mi e dor de sarutarea ta..

Am tot sperat ca poate maine..

O sa revi in viata mea..





M ai iarta ma ,m ai iarta ma odata..iarta..

Caci o greseala mica poate fi iertata

M ai iarta ma ,m ai iarta ma odata..iarta..

Si iti promit ca e pentru ultima data (




Statusuri valentine's day nr.37:

la multzi ani iuby !!;)




Statusuri valentine's day nr.38:

...am vazut in chipul tau fericirea...am vazut in inimata iubirea... am vazut tot ce-mi doream la tine... de ce nu ma poti accepta?... oare eu nu sunt aleasa ta?...ba da!... dar tu nu stii asta




Statusuri valentine's day nr.39:

If you can't get someone out of your head...maybe they're supposed to be there... [I love you more that you'll ever know] by tina :)




Statusuri valentine's day nr.40:

ochi tai caprui imi aduc aminte de tn dar si de faptul ca neam despartit dar lasa ca trec peste asta cu fruntea sus bia biuta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu