Statusuri:versuri de ziua indragostitilor

Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.1:

iubirea este un miracol....iar miracolul iti apartine ulatul meu :x




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.2:

esti un trandafir crescut in inima mea,promit sa devin apa,aer,pamant ca tu sa nu te ofilesti dar tu promiti sa infloresti doar pentru mn TE IUBESK:*




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.3:

dragostea nu se spune si se simte si se arata




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.4:

..credeam k e o simpla si nevinovata dragoste de -o vara...dar uite k m-am inselat....chiar daca vara a trecut tot suntem impreuna...nu pot spune k ne e prea bine...dar...suntem eu tu....noi...si chiar daca ne suparam noi tot timpul...stiu k ne iubim...




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.5:

I love you very, very much,

And I am a butterfly;

Who fly in your mint!!!





I LOVE YOU!!!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.6:

you are still a part of everythink i do, you are in my heart like a tatoo, i always have you :X




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.7:

Imi plache qm ma priveshti

Imi plache knd imi zimbeshti

Imi plache la nebunie knd batzi apropouri k ma beshti

Imi plache sa fii atent knd vb

sh sa imi iei apararea de fiekre data knd greshesk




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.8:

intr-o zi ma vei intreba c e mai important pt mn viata sau u.eu iti voi raspunde k viata iar u t vei supara fara s sti k u esti viata mea.....




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.9:

Just have a little, patience...



I'm still hurting from a love i lost...

I'm feeling your frustration

Then maybe all the pain will stop....

Just hold me close inside your arms tonight,

dont be too hard on my emotions .......




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.10:

te iubesc te doresc si in suflet te pretuiesc nu te'as schimba pe nici'una doar tu ramai printesa mea.




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.11:

CULMEA IUBIRII: sa faci dragoste intr-o camera de bicicleta:X




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.12:

•x mi-e dor de tine...de clipele de demult ....pe zi ce trece te iubesc tot mai mult•x...gandul la tine,ingerasul meu,ma face sa uit de tot ce e rau,de atata durere,de atata dor....dar un lucru nu il voi uita ''TE IUBESC'' si te voi astepta!•x•




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.13:

te iubesc...cand dorm..cand merg...cand stau...cand ma gandesc..si cand mananc....viata mea esti u...te iubesc...




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.14:

spun k nu-mi pasa, mie-mi pasa sa stii... spun k plek, dar o sa ma intork intr-o zi... spun k nu mi-e dor, sincer mi-e dor... spun k sunt ok knd de fapt nu mi-e usor...




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.15:

” Te iubesc 12 luni dintr-un an, 7 zile dintr-o saptamana, 24 ore pe zi, 60 secunde dintr-un minut, iar daca mi-ar ramane o singura secunda in plus… te-asi iubi!!! ”




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.16:

OriCE RomeO` :X:X are Julieta Lui...asta`i Povestea ..a ta ji a orisicui....ASha` e viatza ..MEreu va fi asha ...e K shi Azi ..MAine Sau puRurea :X




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.17:

IuBesTy Luni, Iubesty MarTi , Iubesty Miercuri, Iubesty Joi, Iubesty Vineri,IuBesTy Sambata, DUminka Itzi iei Vacanta....Te'ai Cam Plictisti De atata IuBire ;))




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.18:

Iubirea e prea grau de acceptat

Mai ales daca ai fost tradat

Amintirile sunt grele

Mai ales daca au fost rele.

Stiu ca mai iubit iubire

M-e prea greu fara tine.




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.19:

nu ti-as putea uita culoarea ochilor...vorbele dulci....nu te-as putea uita pe tine....cum nici mirosul trandafirului nu este uitat




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.20:

de-ti vei plange vreodata de mila,uitade toti,de toate,de singuratate si aduti aminte ca trebuie sa lupti pt el,nu doar sa privesti si sa crezi ca visezi...inceark sa faci un vis sa devina realitate,sa faci o apa sa numai curga,sa faci o floare sa nu se usuce,sa il faci sa te iubeask sts by sonnya




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.21:

Love is not a reason to cry ....Love is a reason to smile...




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.22:

Sunt frunze kre nu kd si oameni kre nu se uita....




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.23:

te yubesk in vis...... te iubesk in skris...... te yubesk mereu... pe kuvantul meu




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.24:

Un sfat:ai grija de tine!!... o rugaminte: nu te schimba... o dorintza: nu ma uita.... o monciuna: nu te iubesc... un adevar: mi-e dor de tine!!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.25:

we think to much and feel to little..




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.26:

katalina e iubirea vietii mele ....................fara ea nu pot sa mai traiesc ................si simt ca o sa mor..................TE IUBESC KATA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.27:

de mult e intuneric la mine in suflet nu luna,nu stele,ci vid ...doar vise triste...eterna tacere...sperante si lacrimi!!!te iubesc laurentiu...




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.28:

De ce nu esti aici sa-mi spui cu un sarut ca ma iubesti prea mult sa plangem impreuna...dc aici cand cerul m-a uitat si printre nori eu cat...tu sa ma prinzi de mana...de ce nu esti aici:X:X:X




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.29:

sincer nust ce*i cu mine dar gandul meu fuge…..mereu la tine.. iar inima mea bate pt tine :x:x:x




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.30:

eu nu stiu cum te-am crezut o prietena buna....tu ma barfeai pe la spate si ma faceai sa cred despre tine k tii la mine...eu te-am crezut si am ignorat sfaturile celorlalti despre tine...ei spuneau ca sa nu mai fiu prietena cu tine pt k u esti un om cu 2 fetze....eu nu i-am crezut....si aceasta m-a facut doar sa sufar nimik mai mult....





by : ♥copil fara viitor♥




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.31:

te-am uibit.. u ai shtiut.. pana la un moment dat... atat ai crezut...

dar deschide bn ochii...

nu e asha qm crezi

eu tot p tn t besk:X:X:X




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.32:

Vorbe dulci sunt usor de spus, lucruri dragute sunt usor de cumparat, dar oameni de treaba sunt greu de gasit, viata se termina cand tu incetezi sa visezi, speranta moare cand tu incetezi sa crezi, dragostea se termina cand tu incetezi sa mai tii la cineva, prietenia se sfarseste cand tu nu mai imparti, asa ca imparte cu cine crezi ca iti este prieten, sa iubesti fara conditii, sa vorbesti fara intentii, sa daruiesti fara motive, sa tii la cineva fara explicatii, e inima adevaratei prietenii




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.33:

…tu chip angelik.... ce stai pe intunerik.... hai mai aproape sa te sarut... sarut ......ushor .....pe pleope.....:P”




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.34:

pe nisipul de la mare ,

eu tzi`am scris k te iubesc

dar aseara`a suflat vantu

shi qvintele s`au shters




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.35:

te iubesc e un cuvant....te iubesc e un juramant....te iubesc iti spun si eu din tot sufletzelul meu.....te iubesc Alin:X:X:X




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.36:

AS VREA SA FI ACUM CU MINE SA TE TIN IN BRATE,SA TE SARUT,SA TE ATING,SA TE DEZBRAC....SI.....SA.......DAR PANA AICI K NU ESTI LANGA MINE:( mare pacat:-j




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.37:

Daca asi avea dreptul la o singura gura de aie mi-as tzine respiratia pana ajung la tn sa-ti spun k TE IUBESC chiar q roscul d a muri I LOVE YOU :x:x:x




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.38:

astazi te iubesc mai mult ca si ieri si maine dimineatza te voi iubii si mai mult ca ieri




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.39:

Daca m-ai intreba cine sunt ti-as raspunde IUBIREA,Daca m-ai intreba ce fac ti-as raspunde IUBESC shi daca m-ai intreba ti-as raspunde PE TINE




Statusuri versuri de ziua indragostitilor nr.40:

mereu fetele sunt cele kre trebuie sa sufere din greselile baietilor de ce mereu knd se intampla ceva ce baietilor nu le plac fetele sunt de vina.oare de ce??pt k noi ne daruim trup si suflet baietilor kre nu ne merita si nu ne daruim trup si suflet acelora kre ne merita



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu