Statusuri:smechere de valentine's day

Statusuri smechere de valentine's day nr.1:

Gura ta ALATURI DE A MEA SE TRANSFORMA INTRUN SARUT!Un sarut de-al tau e un vis,un vis pe care eu il iubesc!Te iubesc si te voi iubi mereu,iubirea mea,dulcea me iubyre .elisa




Statusuri smechere de valentine's day nr.2:

Un duh mi-a promis 3 dorinte.Eu i-am spus ca nu 3, nici macar 2 ,ci una singura : Mi-am dorit sa te am pe tine !!




Statusuri smechere de valentine's day nr.3:

dak as putea mas urca pe un nor sa veghez asupra ta sati aduc bucurie cand esti trist sati linistesc somnul




Statusuri smechere de valentine's day nr.4:

Cea mai grea si contagioasa boala este dragostea...azi esty fericita maine ai inima ranita




Statusuri smechere de valentine's day nr.5:

at knd pierdeam cva,nu eram trista,pt k jtiam k il pot inloqi........dar dak te'as pierde p tn,as plange,pt k nimeni j nimik nu t poate inloqi....:x:x




Statusuri smechere de valentine's day nr.6:

orice ar fi tot pe mine me iubesti...eu sunt a ta si tu esti al meu ;;)




Statusuri smechere de valentine's day nr.7:

nu ma uita este o floare nu ma uita se scrien scrisoare nu ma uita te rog si eu numa uita te rog mereu




Statusuri smechere de valentine's day nr.8:

Visezi?...viseaza la cineva care te merita

Speri?...spera la cineva mai bun decat el

Gandeste`te k e cineva caruia mereu ii esti prezenta in ganduri:X by aleku_x




Statusuri smechere de valentine's day nr.9:

Inima=o carte ce nu se deschide decat cu ajutorul celor 6 litere : I U B I R E




Statusuri smechere de valentine's day nr.10:

A fost greu pana am inteles

Cat de buna poti sa fii

Si ce suflet poti sa ai

Eu te iubesc si te voi iubi




Statusuri smechere de valentine's day nr.11:

Iubirea...doar ea te invata cei viata...

Iubirea,doar ea te invata sa traiesti

Chiar sh atunci knd iti este greu...iubirea te fake sa treki peste tot cei greu sh te fake sa zambesti din nou...




Statusuri smechere de valentine's day nr.12:

" Iubestema akuma knd te iubesc...shi eu! Focul stins odata se aprinde foarte greu":X:X:X




Statusuri smechere de valentine's day nr.13:

pentru a nu ma uita eu iti las adreasa mea Strada trandafirilor....Blocul amintirilor....Numarul iubirilor




Statusuri smechere de valentine's day nr.14:

NU TE SINTI SINGUR NICIODATA ,TOT CE TREBUIE SA FACI E SA TE GANDESTI LA MN SI YO VOI ALERGA SPRE TINE:-X




Statusuri smechere de valentine's day nr.15:

De cate ori eu tiam spus ca plec si n-am plecat si mai mereu eu m-am intors si te-am iertat ,da-mi este greu ca n-a contat sa ma prefac , m-am saturat mereu sa tac !!!




Statusuri smechere de valentine's day nr.16:

grea e viata unui peste pe uscat,dar mai grea e a unei fete cand iubeste un baiat..




Statusuri smechere de valentine's day nr.17:

mi-e dor de uh...aja kum erai inainte...oare dc nu pot intoarce timpul...dc nu pot traii fericirea de dinainte???...dc tre sa traiesk aku tristetzea...dc nu mai jtiu ji nu mai pot traii k inainte???jti dc???k m-ai ranit!!!




Statusuri smechere de valentine's day nr.18:

Si NaM iUbIt Pe NiMeNi AsA cUm TeAm IuBiT pE tInE:X:X:X:X




Statusuri smechere de valentine's day nr.19:

ce frumos imi impodobesti tu sufletul,tot e numai al tau!Ganduri,dorinte,vise,sperante...toate ale mele,sunt numai despre tine,pt tine,cu tine...Te iubesc!!




Statusuri smechere de valentine's day nr.20:

why it's meant to be frienship? why it's meant to us to be separated? why it's meant to us to meet again?why it's meant to be a love? why it's meant to be a difficult way? why it's meant to be late? why it's meant to be hurt? coz it meant to be a sad love story!!




Statusuri smechere de valentine's day nr.21:

Multi spun ca iubirea este in aer.....dar m-am plictisit sa trag atat de mult aer in piept degeaba:((




Statusuri smechere de valentine's day nr.22:

Ingerasul meu de plus vino ca sa facem dus,sub cearceaf sa ne bagam si apoi sa ne jucam.Ce zici puiule incercam?




Statusuri smechere de valentine's day nr.23:

azi sunt unikata, maine copiata, dar niciodata egalata




Statusuri smechere de valentine's day nr.24:

vas iubi da sunt murdar pe maini ce sa fac sunt un iubaret care iubeste mult si la greu pentru tine astept sa ma saruti pe gutita mea fina :*:*:*:*:*:*:*te iubesc la nebunie




Statusuri smechere de valentine's day nr.25:

iubitii care se despartesc nu se mai iubesc...deaceea cu ea nu ma-s certa sa-mi planga inima as rabda si as sta pe inima mi-as calca si spun te iubesc dana




Statusuri smechere de valentine's day nr.26:

Te IuBeSc...Te DoReSc RaZa MeA De SoArE




Statusuri smechere de valentine's day nr.27:

Trebuie sa ascunzi

Ceea ce simti,

Ca sa pastrezi

Ceea ce iubesti!




Statusuri smechere de valentine's day nr.28:

m`ai mintit,nu am shtiut...am crezut in tne in vorbe in fapte..:X...knd cineva iti arata multa dragoste nuh te iubeshte..:x...yo am foat spectator in povestea asta iar uh un actor..:x ai jukt bne;)....dupa toate astea yo....te aduor mai mult:X:X:>:D< qm nush:|




Statusuri smechere de valentine's day nr.29:

kand team vazut mia fost teama sa nu te plac,knd team placut mia fost teama sa nu te iubesc,acum knd te iubesc mie teama sa nu te pierd




Statusuri smechere de valentine's day nr.30:

Daca te-am ranit candva Iarta-ma,daca te-am lovit nevrand scuza-ma,daca totu-i gri si monoton iarta-ma si scuza-ma,daca nu ti-e clar ce-ti spun scuza-ma si iarta-ma,ca sa ma-ntelegi IUBESTE-MA!Daca iubirea ar fi asa usor de inteles am innebunii cu totii!pt puiu meu Mihai din targoviste t ubesc mai mult k orice p lume puiu si nu vreau s t pierd k atunci viatza mea fara tn nu ar mai avea nici un rost.




Statusuri smechere de valentine's day nr.31:

am sa-ti sp un cuvant care doare:IUBIRE ,pt el exista remediu doar prin:dragoste,incredere,devotament si sinceritate...iar pt mine acest remediu esti doar TU....




Statusuri smechere de valentine's day nr.32:

Uite cum e : dragostea inseamna durere knd numai unu da si celalalt o cere ;)




Statusuri smechere de valentine's day nr.33:

alege ce iubesty si iubeste ce alegi




Statusuri smechere de valentine's day nr.34:

Tu plangi! Mie-mi vine sa rad.. E neplacut..

Si te simt cand ma-njuri in gand.

Tu plangi! Mie-mi vine sa rad.. E neplacut..

M-am tirat definitiv, sa nu ma dai disparut.




Statusuri smechere de valentine's day nr.35:

iubesc 2 lucruri fine..

trandafirii si pe tine...

trandafirii dimineata...

iar pe tine toata viata....:*:*:*




Statusuri smechere de valentine's day nr.36:

Intr-o noapte o stea ma intrebat : "De ce nu o parasesti daca te face sa suferi?" , iar eu i-am raspuns : "Stea , tu ti-ai parasi cerul?"




Statusuri smechere de valentine's day nr.37:

credeam k trandafirii doar miros frumos...nam stiut k si intzeapa.iar eu te credeam un trandafir si speram sami feresti inima de ghimpi...dar nu a fost asa...petalele tale insangerate mau amagit si mau facut sa cred in pasiune,iar verdele tau crud ma facut sa cred in puritate...insa tot ce mia ramas sunt doar ghimpii si ranile sufletesti provokte de acestia...dar timpul va trece simi va vindek inima...insa niciodata nam sa mai pot iubi trandafirii:((




Statusuri smechere de valentine's day nr.38:

mdah...iubirea asta-i trecatoare




Statusuri smechere de valentine's day nr.39:

LoVe U !!!!!

MiSs U !!!!!

KiSs U !!!!!



Te AmO !!!!!

Te OeRo !!!!!

BeSo !!!!!




Statusuri smechere de valentine's day nr.40:

te iubesc mai mult ca eei si mia putin ca maine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu