Statusuri: poezi de ziua indragostitilor

Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.1:

Am privit Stelele..Am privit Luna...Am privit Soarele..Si nici una nu ma orbit..De stalucirea ta m'am indragostit:-*




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.2:

tu ai uitat ca te iuebsk,

tu ai uitat ca te urask

eu am uitat ca eshti departe

shi nu te pot vedea din pacate




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.3:

te ubesc esti viata mea fara tine nu asi sta




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.4:

te iubesc enorm de mult dar tu nu esti instare sa iti dai seama?

dc nu ma bagi in seama cand esti cu alte fete?

pt ca ma iuesti.

dar suntem doi prostuti!

nu ne dam seama ca ne iubim.

nu pute sa fim inpreuna cane desparte:

rusina si adevarul :((:((




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.5:

scoala




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.6:

Bea suc de fructe,

Suc de fructe inseamna sanatate,

Sanatate inseamna sport,

Sport inseamna faima,

Faima inseamna bani,

Banii inseamna femei,

Femei inseamna dragoste,

Dragostea inseamna SIDA,

SIDA inseamna moarte,

Deci nu mai bea suc de fructe!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.7:

alin...ieri a fost prima data knd te-am sarutat...nu o sa uit ziua aceea niciodata...mi-am dorit de mult timp sa iti simt trupul tau langa al meu...as face orice pt tn.....esti un scump

sper sa vi de craciun din germania....k altfel as murii de doru tau....cu dragoste...lenutza




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.8:

LoVe LaWr!!!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.9:

LOVE



love is always patient and kind,

it is never jealous.

love is never boastful or concieted.

it is never rude or selfish it does not take offense,

it is not resentful.

love takes no pleasure in other peoples sins but delights in the truth,

it is always ready to excuse,

to trust,

to hope and to endure whatever comes.




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.10:

vreodata cand vei sta pe ganduri.............Si te-ntrebi de ce traiesty..........Un tainic glas iti va raspunde:..........SA SPERI........SA LUPTI..........SI SA IUBESTY......:x:x:x




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.11:

Hotaraste-te odata !Ce stai sa te gandesti?Crezi ca faci o crima daca-mi spui ca ma iubesti?




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.12:

La umbra unui stajar

Sta cipy militar

In repays 5 minute

Pe mioara s-o sarute





:X:))




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.13:

smechere




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.14:

am prieteni care ma iubesc,am prieteni care ma doresc.am prieteni pt care traiesc si totusi le multumesc




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.15:

Te iubesc in vis te iubesc in scris te iubesc mereu pe cuvantul meu:*::*




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.16:

te iubesc in stil vesace ca mie asa imi place...***




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.17:

mi-e dor de tine

de buzele tale senzuale...

vreau sa te am aproape

sa te strang in brate

sa te sarut.

sa ne imbatam cu dragostea

ce ne imbratiseaza toata noaptea

dimineata, sa ne trezim imbratisati

si sa o luam de la capat




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.18:

hmm




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.19:

cine nu are loc de mine sa stea anghesuit!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.20:

intotdeauna sa sti sa faci diferenta intre fete ....si fata ta.....stii ... toate t vor ....dar ...niciuna nu t va iubi k ea.......




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.21:

[:x]>>>(^-^)rad Cu tIne

sHI gLUmEsk

pOATe CREzY cA tE iuBesK

eo...IUbesk..DaR nu Pe TinE

CAND Am tIMp iTI spun Pe cine

iNImA-Mi trEsaRE

CaND te Vad Imi baTE taRE

oChii thai...m CHEama ...

vOi vEnY NU-mi EStE teAmAaaa(*-^)uBh3 uh




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.22:

Nu mai sunt motociclete

Nu mai merg baieti le fete

Astazi moda sa schimbat

Merge fata la baiat...:P:P




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.23:

"Nu e si viata noastra tot o poveste despre un anume timp,Loc,despre citiva oameni si, mai presus de acestea,despre dragostele noastre?!"




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.24:

Ce parere ai despre mine?? (sincer)

1.Nu te cunosc

2.Nu ma intereseaza persoana ta.

3.Ai reprezentat ceva pt mine

4.Reprezinti ceva pt mine....

5.Te urasc

6.Lasa figurile

7.M-am saturat de tine

8.Prezenta ta ma lasa rece

9.Te iubesc

10.Tin la tine ca un prieten/a

11.Esti de treaba

12.As vrea sa fim mai mult decat amici

13.Tin la tine mai mult ca la un prieten/a..

14.Vreau sa ne combinam.

15.Daca nu as avea prieten/a m-as combina cu tine

16.Vreau sa ne combinam...astept ras

SCZ DE MASS>> l`am primit :|




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.25:

e prea tarziu sa-mi para rau stiu bine

e prea tarziu sa-mi cer iertare deaaa

e prea tarziu sa fiu din nou cu tine

dar prea devreme sa te poi uita



si knd dorm uneori te visez pana in zori

in genunchi te rog sa fii cu mine viatza mea

deschid ochii sh pleci parka nu intelegi am nevoie de iubire de iubirea ta

de atata timp eu ma gandesk la tine

dea tata timp io nu te am mai vzt

de atata nopti nu am dormit iubire

nu mai am somn k sthiu k te am pierdut




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.26:

Mie dor de clipele din vata mea in care ma simteam cu adevarat implinita,iubita fericita,simteam ca nimic nu imi va putea distruge sclipirea dorintei de viata injectata in mintea mea,pe atunci naiva si credula la toate vorbele nesustinute de fapte.Ceva sa schimbat nu mai simt fericirea nici macar pe jumatate.Nu mi`am dat seama ca de mult pot insmena pt. mine simple gesturi de afectiune din partea persoanelor dragi.Un sincer "te iubesc" spus la momentul potrivit poate schimba foarte multe doar ca trecerea timpului a facut ca sensul sa fie risipit.De foarte multe ori am auzit aceasta fraza,dar catedata era folosita prematur necontinand sentimente sincere,acest lucru poate distruge vise,atragand dupa sine tristete si dezamagire.




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.27:

ingeras din cer picat,

ochii tai m-au fermecat,

dintr-o singura privire,

s-a nascut a mea iubire...

vocea dezminte dar inima nu minte...

TE IUBESC!!!!




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.28:

distanta poate separa doua corpuri...insa niciodata nu va putea separa doua inimi.




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.29:

viata e o tigara ce arde pic cu pic si arzand intruna se transforma in nimic




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.30:

as vr sa fiu o picatura de sange sa intru in venele tale sa ajung la inima ta sa raman prizioniera pentru totdeauna oare ce insemn

eu pt tine




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.31:

Cand ma uit afara, vad doar vant si ploi. Cand ma uit la cer, e mereu innorat si cenusiu. Dar cand ma uit la tine stiu ca va veni timp frumos, pentru ca tu esti soarele si primavara mea.




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.32:

Iubesc si sunt iubita asta inseamna ca sunt indragostita




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.33:

m-am indragostit ca dracu eu de ea si ea de altu....:))




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.34:

de ce gandul meu sta lipit de tine?de ce chipul tau al port mereu cu mine?

sa fii tu visul meu sa inger pentru mine?sau poate iti doresti sa ma indragostesc de tine?..........




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.35:

te iubesc chiar daca nu ma crezi.....te adoor si te implor hai o data-n dormitor




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.36:

Sunt cumtinte si te fac doar din cuvinte




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.37:

Cand o fata iti intoarce spatele..tu punei mana pe fund si se intoarce..[*]




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.38:

iubeste pe unul...nu iubi pe doi...k dintr`o gresala...te lasa amandoi;)




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.39:

Doar tu vii, dar si pleci nevazut,nestiut

Cald si tacut, ca o privire...

Doar tu iei dar si dai viata unui sarut�

Ce l-am pierdut prin lacrimi de iubire..

Ce-am acum, n-am sa pierd

Esti aici si am in ce sa cred

Iubesc...hau uau...

Numai tu poti da tot ce vreau eu,

Vreau sa fiu inima ta..

Sa ma poti pastra, pana cand se va sfarsi totul intr-o zi

Cand pe cer va disparea,

Si cea din urma stea...




Statusuri poezi de ziua indragostitilor nr.40:

Am rams profund remarcat

cand te-am vazut mai atras cu adevarat

Vrei sa-mi faci ceva cand ma privesti asa

Vrei sa ma pierd sa ma cuntremur-n fata ta

Sentimentele au cazut acum peste trupul meu

Mai ales knd am simtit din plin sarutul tau

In brate sa te strang si apoi sa-ti soptesc

Ceea ce de mult stii adica te iubesc



Sunt doar niste cuvinte

Ce-mi aduc aminte

De ceea ce spuneai atunci cand te-am cunoscut

Si inca alte cuvinte care-mi intra-n minte

Cand cu tine sunt si-mi place sa le aud

Uita-te la mine eu ma uit la tine

Ne intelegem parca numai din priviri

Vreau mereu sa stii eu te voi iubii

Pana-n clipa-n care eu nu voi mai fii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu