Statusuri:frumoase de valentine's day

Statusuri frumoase de valentine's day nr.1:

Crezi in dragoste la prima vedere...sau mai trebuie sa trec odata...;)




Statusuri frumoase de valentine's day nr.2:

My friend wants to know if you think i'm hot?...:)




Statusuri frumoase de valentine's day nr.3:

te iubesqq dar nu-ty day seama




Statusuri frumoase de valentine's day nr.4:

Fericirea care duce la împlinirea vietii nu este fericirea superficiala care depinde de circumstante; este acea fericire care izvoraste dintr-un suflet multumit si care rezista chiar si prin cele mai grele împrejurari.




Statusuri frumoase de valentine's day nr.5:

te iubesc la nebunie tu esty floarea din campie




Statusuri frumoase de valentine's day nr.6:

Nu mi-ar ajunge o viata sa-ti demonstrez cat te iubesc asa ca mai bine strig acum cat traiesc TE IUBESC !!!




Statusuri frumoase de valentine's day nr.7:

naspa cand treci frumos cand ramai si.....pentru totdeauna




Statusuri frumoase de valentine's day nr.8:

NU IUBI NICIODATA:DC .... ?PENTRU K BAIETI NU STIE CE E IUBIREA DE ASEMANEA EI STIE DOAR SA PROFITE. NU TE INDRAGOSTI O SA SUFERI




Statusuri frumoase de valentine's day nr.9:

haolo ce soacra mai am




Statusuri frumoase de valentine's day nr.10:

Te iubesc...Te ador...Nu te voi uita pana mor...:x




Statusuri frumoase de valentine's day nr.11:

A iubi inseamna a suferi:|...si cum multi fug de suferinta...nu stiu sa iubeasca:|




Statusuri frumoase de valentine's day nr.12:

Dragostea noastra ieri invingea tot

Azi in inima ta nu mai am loc

Stiu insa timpul spala orice rana

Cum si iubirea tot el o destrama---->>bya si adi se ubesc




Statusuri frumoase de valentine's day nr.13:

VerDe e PaDuRea

LanGa CaRe LoCuieSc

DaR Mai VerZi SuNt OcHii

Pe CaRe Ii IuBeSc` ..!




Statusuri frumoase de valentine's day nr.14:

daca luna ar vorbi m-as culca afara indiferent de noapte ca sa ascult tot ce faci shi spui uh pentru ca luna e de parte fiecarei indragostit(a) bebe_tau_yuly




Statusuri frumoase de valentine's day nr.15:

Iubeste baiatul care iti spune un fiecare zii k te iubesc

Iubeste pers. care nu vrea sa il intrerupa nimeni cand e k tn

Iubeste pers. care iti sp. t"besc in fiecare ziii care ...

Iubeste baiatul acesta care te saruta in cantinuare




Statusuri frumoase de valentine's day nr.16:

s-a facut iar noapte..si eu ..eu te astept k de fiecare data..astept sa-mi primesc doza de fericire pe care tu mi-o daruiesti fara nici macar sa sti ...sa sti k in cele aproape 3 luni de zile..pur si simplu mi-ai schimbat viata...m-ai facut sa realizez..ca pot avea lumea intreaga daca imi propun lucrul asta..si mi-l doresc cu adevarat...fara sa-ti dai seama ..ma faci cea mai fericita persoana din lume..numai prin prezenta ta...prin tachinarile tale...prin glumele tale..prin starile tale de furie de fiecare data cand pierzi un joc de snooker..ma innebunesti prin orice gest pe care il faci...fara sa realizezi asta....ma uimesti prin felul tau de a fi....prin personalitatea ta...chiar daca in astea 3 luni de zile nu te-am vazut niciodata...crede-ma ...visez la momentul ala..visez la clipa knd am sa te pot privi in ochi..knd am sa te pot imbratisa ...knd am sa-ti pot spune cat de mult conteaza prezenta ta in viata mea...esti atat de diferit...esti ceea ce mi-am dorit dintotdeauna...esti barbatul la care am visat ....chiar si cand ma certi nu ma poti supara...orice lucru mi-ai face...stiu k nu pot fi suparata pe tine...pt k orice mi-ai spune..orice ai face..o faci doar pt binele meu..doar pt a ma trezi la realitate...crede-ma k nu pot descrie in cuvinte ceea ce simt..e un sentiment atat de deosebit incat....uneori cred visez..dar nu..tu nu esti un vis...esti real...existi..chiar dak mereu imi spui k tu esti decat o fereastra..sti prea bine k nu doar asta insemni pt mine....pt mine..esti persoana kre mi-a schimbat viata...esti persoana kre m-a invatat k nu totul depinde de cuvinte...ci de fapte..simturi...si da...eu te simt...chiar dak ne desparte sute de km..eu te simt...te simt in inima mea..si ma simt al naibii de bine...chiar daca simt numai eu...toate lucrurile astea...te rog...nu-mi rapi clipele de fericire alaturi de tine...m-as multumi si cu gandul k nu o sa te am niciodata...doar ramai langa mine...simt k respir pt tine...si...mi-e frica..mi-e frica k o sa ma trezesc din visul asta minunat...te rog...ajuta-ma in continuare sa visez...ajuta-ma sa descopar simturi ce nu le-am cunoscut pana acum...ajuta-ma in continuare sa vad k intradevar..cu persoana potrivita langa tine...exista si rai pe pamant...




Statusuri frumoase de valentine's day nr.17:

Iubeste atunci cand esty iubit




Statusuri frumoase de valentine's day nr.18:

AM IUBIT DAR MAI IUBESC

AM MURIT DAR MAI TRAIESC

TOT CEA FOST NU SA UITAT

CLIPE DULCI SAU SCUTURAT.....




Statusuri frumoase de valentine's day nr.19:

dak nar fi fete cear iubi baieti ???

ar merge pe strada sarutand pereti!!!




Statusuri frumoase de valentine's day nr.20:

iubeste fata pe care iti spune ca esti frumos




Statusuri frumoase de valentine's day nr.21:

in viatza doar unei persoane poti sa ii daruiesti inima,in viataza doar unei persoane ii poti spune ''te iubesc'',iar acea persoana va fi mereu alaturi de tine..




Statusuri frumoase de valentine's day nr.22:

te iubesc te doresc

da-te dracu ca glumesc!!!




Statusuri frumoase de valentine's day nr.23:

Vreau sa fii langa mine[ ]

Pana la sfarsit[ ]

Si vreau langa mine[ ,]

Sa te simti fericit[ /]

Ti-am aratat ca dragostea[ ]

Nu inseamna bani[[-x]

La fel vreau sa ramai[ ]

Si peste 20 de ani[ ]




Statusuri frumoase de valentine's day nr.24:

°• ♥ In Ziua dE aZi NuMai suNt seNtiMenTe.. ViaTa e MuLT pRea gRea sa aVeM si ViSe CoErEnTe j ♥ •°




Statusuri frumoase de valentine's day nr.25:

tu ai plecat dar poza ta..in casa ma va astepta..de cate ori imi va fi dor...ea imi va zambi din dormitor...akolo unde uh ji eu ne povesteam totul merew:((




Statusuri frumoase de valentine's day nr.26:

Te IuBeSc La NebUnYe Ca aSa iMi PlAcE mIe .....Te IuBeSc DaR Uh EsTy PrOsT ...Si Nu ItZy DaY SeAmA pE LoK ...I LovE YoU :X:X:X:X:X:X:X:*




Statusuri frumoase de valentine's day nr.27:

te iubesc,te ador si fara tine simt k mor




Statusuri frumoase de valentine's day nr.28:

CIND VEI STA PE MALUL MARI SA TE GINDESTI SI LA MN CA ACOLO NEAM PETRECUT NOI JUMATE DIN VIATA




Statusuri frumoase de valentine's day nr.29:

lumea e rea pe noi ca ne iubim ca la inceput.nu voi renunta la tn decin cind voi muri.sa ne impacam asa pana la moarte.te yubesk mult!!!




Statusuri frumoase de valentine's day nr.30:

nu iubi un baiat blond ca e mara vegabont iubeste un brunet ca sarut mai atent :)) :-*




Statusuri frumoase de valentine's day nr.31:

If i had to choose in breathing and loving you.....I would use my last breath to say "I love you"




Statusuri frumoase de valentine's day nr.32:

cand oameni fara mila imi vor sapa groapa cand sufletul meu va pleca cand glasul meu va pieri cand lumea ma va jeli si eu nu o sa mai pot spune nimic si atunci te voi iubi claudiul meu esti ingerul meu frumos




Statusuri frumoase de valentine's day nr.33:

seduce my mind and you can have my body,find my soul and i"m yours forever




Statusuri frumoase de valentine's day nr.34:

te iubesc blondu




Statusuri frumoase de valentine's day nr.35:

sa sty k a evadat un sarut dak ajunge dami un beep dar ai grija pt tn k e km agresiv a vost condamnat pt viol de buzee dulci:(




Statusuri frumoase de valentine's day nr.36:

Nu vroiam sa mai iubesc, nici macar nu stiam cum sa mai iubesc. Traiam inr-o lume anosta, pintre temeri, zbuciumi, lacrimi, multitudine de intrebari fara raspunsuri, incetasem chiar sa caut sensul vietii in gandurile mele. Insa atunci cand credeam ca e prea tarziu, ca totul este pierdut, viata mi-a facut un ultim cadou: iubirea !:( esti comoara vietii mele, esti minunea pe care am intilnit-o intimplator si care m-a facut fericita...asa cum ai stiut u[:(] shi nutzi cer mai molth..k stiu k nu se poathe[:-




Statusuri frumoase de valentine's day nr.37:

urasc sa te iubesc urasc sa te sarut..totusi te iubesc atat de mult




Statusuri frumoase de valentine's day nr.38:

Te iubesc atat de mult

Dar mie frica sa tio spun

Mie frica de reactia ta

Si sa numi spui k ai pe altcineva ...

Te iubesc moolt alex...esti viata mea:*:*:X




Statusuri frumoase de valentine's day nr.39:

te iubesc ;te iubesc; te iubesc; te urasc ;te urasc ;te urasc;




Statusuri frumoase de valentine's day nr.40:

in scara cea pustie sa deschis o pravalie si de asupra ei scria te iubesc iubirea mea



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu