Statusuri:surpriza de ziua indragostitilor

Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.1:

maine te iubesc azi nu te iubesc




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.2:

nu iubi cu inima deoarece mai tarziu ai putea suferi




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.3:

"Mama m-am indragostit de o stea"



Parca cerul mi-a zambit

Cand eu te-am intalnit

Parca luna ar striga:

"..un-te-duci , fetita mea?"



Esti o stea ce-a parasit,

Universul infinit.

Ma iubeai si m-alintai

Zi de zi tu ma priveai.



Luna-n ceruri se caieste

Ca fetita ii lipseste

N-are limita de plans

Si mereu ea tot mi-a spus:



"Draga mea fetita,

Tu sa ai grija

Sa nu vorbesti oare,

Cu un supus al mamei tale.



Mie imi esti draga

Dar acuma uite

O s-o i-au la fuga

Mereu dupa tine!"



"Nu te las eu singura,

Mama luna, draga

Eu pe tine nu te-as da

Nici pe-o lume-ntreaga!!



Iubirea-mi e sincera,

Eu iubesc o stea

Un Chipes Leceafar

UIte-acolo-n zare..



Imi face cu ochiul

El e mereu primul

N-are asemanare

Este unul singur!"



"Si de iubire-ati adevarata,

Cum tu poti singura mea fata,

Sa-mi deslusesti o taina a iubirii

Pe care nici tu inca nu o intelegi!"



"Iubire-mi sincera, maica prea sfanta,

Cu insusi steaua ce apare dupa lunca,

Ea e zidita cu o mie de cristale

Ce nimeni n-are sansa a o sparge!"



"Tu fica mea, tu draga mea copila,

Tu inger sfant ai devenit odata,

Tu parca n-ai simtit in asta lume,

O iubire mai suava ca aceasta..



Si din launtrul sufletului meu

Imi rup o bucatica si ti-o dau

Iti dau fagaduiala mea, copila

Acum iubire-ati alinata,

De insusi ginerele tau..."




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.4:

Ador cand imi spui ca ma iubesti...Ador sa stiu k te am aproape.......Ador cand stii sa ma inveselesti...TE ADOR .....DAR.......ESTI MULT PREA DEPARTE.....:x:x:x:x AlLe:*:*




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.5:

stau...privesc...si la tine ma gandesc :X




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.6:

te iubesc cu orice pret.......... leba da mea




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.7:

eu tu n

oi 2, asta




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.8:

...si cand vad patul gol..adorm plangand,plangand ma scol..nu mai stiu ce sa fac de al tau dor..si pierd toate noptile numarand lacrimile...lacrimi sincere de dragoste:xX:x




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.9:

youtobe




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.10:

(~!!~^__^~ Foaie verde de cicoare,

Cine ma iubeste oare?

Foaie verde 3 scaieti...

Ma gandesc doar la baietzi :X:X ~!!~^__^~)




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.11:

NU cReDe iN pErSoAnA dE lAnGa TN Te PoAtE TrAdA "INVATA SA-TI TRAIESTI VIATA "




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.12:

daca fulgul de zapada va cadea pe fatza ta tu sa-l lasi sa te sarute ca vine din partea mea...:)




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.13:

te iubi moooooolt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.14:

DnD plecata cu plutha...:))




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.15:

cel mai frumos lucru in viata este sa fi iubit... dar cel mai trist este sa nu fi iubit




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.16:

Tu ti mult la el chiar il IUBESTY

dar cand il vezi cu ea pe tine te URASTY

te URASTY pt ca ai gresit

IMENS cand te-ai INDRAGOSTIT




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.17:

' Cine te iubeste [Te cauta] ! Cine te vrea [ Iti spune] ! Cui ii este dor [ Te suna ] !




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.18:

ii place indiferenta...dar totusi loveste-o k priviri ciudate...o sa apara dependenta...si vrand nevrand o sa cada pe spate




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.19:

eu il iubesc da priostu nusi da seama




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.20:

te iubesc in stil gabana k esti dulce k bomboana........te iubesc in stil armani k sa moara toti dusmani.....si daca nu am ce face te iubesc in stil versace..:-*




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.21:

“[♥!♥] Te plac te plac asa cum ejty [♥] .. shi felul in care uh .. imi spui ca ma iubesti [♥!♥]”




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.22:

busy ... asa ca dnd :P:P




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.23:

Te iubesc TAVY besc viatza mea:-*




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.24:

Dragostea se naste din priviri....Creste pe buze....Si moare in lacrimi




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.25:

Hotarastete odata, ce tot stai sa te gandesti? Parca zici ca faci o crima dak imi spui k ma iubesti.




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.26:

daca u nu mai iubi n-as avea nimik in viatza zile triste si pustii nuci eu nu-mi tradez speranta dar u cu iubirea ta mi-ai redat increderea te chem acum la mn vino1




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.27:

ochi caprui




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.28:

Off!....iubire tu ai atatea ccurbe....iar eu nicio frana...:):-*




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.29:

te iubesc'

te ador;

ca pe un pui de curca chior :))




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.30:

ubita mea eu te iubesc,dar tu nu vezi asta,dar intr-o zi tu vei regreta k nu vroiai sa fii in viata mea....pentru alice din partea lui seby_jmecheru2010




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.31:

iubirea este vel mai important lucru din viata




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.32:

te iubesc asa de mult ,esti viata mea stralucirea ochilor mei.I LOVE YOU BEBE




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.33:

i LovE mY BoYFrienD -l- .




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.34:

te iubesc enorm te iubesc cand dorm te iubesc in vis te iubesc in scris te iubesc in ras te iubesc in plans te iubesc in mers te iubesc cand cresc te iubesc mereu pe cuvantul meu.:-*:x




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.35:

Daca sarutrile sunt valuri,iti voi da o mare.Daca imbratisarile sunt raze ,iti voi da un soare.Te iubesc.




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.36:

Pe masuta de brad,

Stau cu capul aplecat,

Aplecat si plin de ganduri,

Cum sa-ncep primele randuri,

Nu mai sunt motocicle,

Nu mai vin baieti la fete,

Acum moda sa-a schimbat,Vine fata la baiat,

A iubi o fth mare ,

Popa zice ca`i pacat,

Dar sa`i pu`i o intrebare?

El de ce s-a insurat?

As mai scrie dar mi-e somn,

Pa si lasama sa dor,

Eu iti las ca scump tezaur,

6 litere de aur!!:X:x







by giorgi




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.37:

Din toate florile din lume doar pe tine te-am ales, fiindca am simtit, nu esti pe interes....

Acum esti geloasa rau, nu stiu cum sa fac sa te scot dïn capu meu....




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.38:

Eu iubesc o fata fm si ea nu atunci in cazul asta tree sai dai chetele




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.39:

Citesc in ochii tai albastrii fericire si iubire

Nu te`ai gandit nici`un minut moment ca`mi sta capul la despartire

Nu te`ai gandit ca mi`ar trece prin cap sa te insel vreodata

Te iubesc prea mult nu as putea esti singurul baiat

De ce crezi ca daca ar fii ceva te`as iubi mai putin?

Nu sunt genul de persoana imbibata cu venin

Sunt fericita ca ma iubesti in sentiment reciproc

Ma intrebi de multe ori ce am facut de m`am indragostit pe loc

Ai readus in mine spiritul de luptatoare o simpla atingere si simt ca sunt nemuritoare

O singura scanteie si am luat foc instantneu

Te voi pretui mereu ca pe o piesa de muzeu

Chiar daca nu`ti dau de inteles cat de mult tin la tin la tine

Simt ca secundele sunt ore cand nu esti langa mine

Orele sunt zile, zilele sunt saptamani

Timpul nu`si mai are rost eu nu mai am forta in maini

Suntem stapani pe propria soarta intram aman2 pe poarta

Nu vad nimic in zorul meu te vad pe tine peste tot

Eu sunt dependenta si pentru mine tu esti singurul antidor



TE IUBESC :x




Statusuri surpriza de ziua indragostitilor nr.40:

Daca nu te vad o zi innebunesc

Tu nu poti sa-ti dai sema cat te iubesc

M-am certat de dragul tau cu-ai mei parinti

Si as muri sa stiu ca tu ma minti



Sa nu ma minti, sa nu ma minti

Mai bine spune-mi acum, spune-mi ce simti ce simti

Nu vreau sa-mi spui mai tarziu

Ca nu mai vrei inima si ochii mei



Am gresit in fata la parintii mei

Te-am ales pe tine si-am renuntat la ei

Dar sa nu ma faci sa plang si sa regret

Ca n-as putea sa te iert..te iubesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu