Statusuri: urari de ziua indragostitilor

Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.1:

Viitorul meu e-n fiecare zi de maine cu tine :x




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.2:

nu iubi:X:X

knd esty eleva

caci iubirea e atenta

si te lasa repetena:D:P




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.3:

Te iubesc in vis, Te iubesc in scris, Te iubesc mereu, Pe cuvantul meu!!!!...Ingerash di cer picat, Ochii tai m-au fermecat, Dintr-o singura privire, M-am indragostit de tine...Eu un sarut cald iti doresc, Si un sincer TE IUBESC....!!!:X:X:X



De la Diana pt Mihai




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.4:

Daca dragostea ar putea fii evitata doar inchizand ochii ,nu as mai clipi niciodata de frica sa nu las vreo secunda sa treaca fara sa fiu indragostita de tine.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.5:

ai o fatza de-mi sta ceasul in loc (by vali_therevenger)




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.6:

hai sa ne wybim...petrici_sergiu@yahoo.com...жду....




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.7:

nu iubi o floare ca se va usca, iubeste-ma pe mine si nu vei regreta




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.8:

status




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.9:

as




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.10:

Nu pune credinta

In orice gurita

Caci gurita de vei da

Carte nu vei invata:)) id meu(dany_bolakmik)




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.11:

labutze de aur la inima mea.....si pisicutza din tne se afla in ea....inima moare in valurile reci....pisicutza din mne ramane pe veci...:)




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.12:

sa iubesti nu este deloc greu,doar trebuie sa-ti gasesti perechea




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.13:

intr-o noapte cineva mi-a furat inima pentru todeauna....Te rog cauta in telefonul tau ....Si daca o vei gasi sa stii ca iti va apartine numai tie




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.14:

Te ubesk oanaviorella




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.15:

Te iubesc, splendoarea sufletului meu,

Esti totul pentru gandul meu

Desi tu nu esti mereu

Alaturi de sufletelul meu.



Poate-am gresit

Sau poate-am fost nedreapta

Dar totul se iarta

Daca iubesti o data.



De vei intelege mai tarziu

O sa imi dai dreptate

Eu te-am iubit cum am crezut

Tu nu mi-ai fost aproape.



Sau poate mi-ai fost alaturi

Dar nu cand aveam nevoie

De tine, de cineva care sa-mi incalzeasca

Suferinta, tristetea, durerea.



Tu mi-ai fost aproape

Doar cand te plictiseai

Tu ai venit la mine

Doar cand ma doreai.



Un gram de iubire tu nu mi-ai oferit

Deci la ce-as putea

Acum sa ma gandesc

Dragostea-mi in suflet tu nu ai "cules".



Degeaba iubesc si sper

Degeaba, degeaba

Oricum eu am iubit, tu nu

Deci cine e invinuit.....?



Eu sau tu?

Cu siguranta eu

Pentru ca te-am iubit prea mult

Si am tinut cu drag la tine.



Tu nici macar un simplu "TE IUBESC!" nu mi-ai spus, ce sa mai zic de declaratii....

Totul se termina ca o poveste cu final trist, ca un roman cu criminali:.....a fost ucisa inima unei persoane care a iubit cu adevarat!!!!!!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.16:

Te iubesc te doresc, du-te,.....vino,.... doar glumesc!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.17:

eu sufar dupa tn dar tie nu iti pasa de mine; cred ca ar fi mai bine sa fim doar amici si nimik mai mult




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.18:

daca inima imi cere sa iubesc ce am ales,... am ales din toata lumea pe tine sa te iubesc




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.19:

Prima data m-am indragostit de tine,cel cu ochii verzi, dar am vazut ca nu-mi zambesti si atunci am aflat ce e dragostea.Dragostea e un sentiment ce trebuie impartasit.Si stii de unde stiu?Pentru ca m-au invatat ochii albastri,mult mai frumosi ca ai tai.Si stii de ce? Nu pentru ca nu seamana cu ai tai, doar pentru ca ei ma iubesc si sunt ai mei.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.20:

Iubeste-ma astazi,iubeste-ma maine, iubeste-ma dulce k un inger, oanaviorella




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.21:

Un obiect de cristal spart se poate perfect lipi, dar cand il atingi nu mai scoate sunetul pe care-l scoatea cristalul intreg. Asa si eu, de cand am aflat ca m-ai mintit,parca m-am sfaramat, mai sunt,........dar nu mai pot sa cant!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.22:

alerg,.....vin spre tine,......sa vad ce faci cand ma prinzi pe rand?




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.23:

Eu iti spun ca te iubesc,tu imi spui ca ma doresti, vrem impreuna sa fim aman2 dar,nu putem de criza mare care este,.........




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.24:

[:x]Iubirea-i un vierme,ce roade neincetat

O inima de fata,si una de baiat[:x]!!(Danutza)




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.25:

Dak iubesti pe cineva, nu ii spune doar cuvinte frumoase, ci dovedeste ca iubesti aceea persoana; cuvintele sunt un fel de a comunica, nu un fel de a-ti exprima iubirea. Iubeste persoana care te iubeste si stie sa iti arate lucrurile astea, dar trebuie sa stii si tu.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.26:

Te-amagesck din pliktiseala,.....shi vreau sa te bag in boala!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.27:

te iubesk, iubirea meah si te rog nu ma uita, pt tn ew traiesk viata meah ti-o daruiesk da thu n-ai exista viatza meah s-ar spulbera




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.28:

cum sa pot da de tine rsp




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.29:

Viata e lunga

Poate si grea

Fie cum o fi ea

Dar eu fara

Tine nu pot

Nu rezist

Si nu suport

Sa fiu Aer

Sa fiu Foc

Tot am nevoie de tine

ADIK DELOC xoxo de moa adik official.love_david\\\"yahoo.com




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.30:

Mai,ia sa stiti voi de la mine, nu mai scrieti tot felul de statusuri, puneti ,,te iubesc'' ca oricum asta e cel mai frumos cuvant din lume!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.31:

Dragostea e ca si floarea, se stinge si infloreste dar niciodat nu stii de unde vine




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.32:

t`besk katha




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.33:

Am nevoie de o prietena si nu gasesc, am nevoie de o prietena si nu gasesc,...... toate fetele sa apeleze la mine! Nu stiu,nu stiu,nu stiu......




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.34:

un ingerash nu poate pazi un alt ingerash dar se pot iubi cum nimeni nu ar putea




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.35:

te iubesc:)):*




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.36:

Dc imi spui ,,te iubesc'' fara sa al simti; dc ma minti? Spune ,,te iubesc'' cand il vei simti; eu te iubesc si am rabdare sa imi spui si tu cand vei simti; tbx viata mea:X:X:X




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.37:

Dragostea e un fenomen




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.38:

sunt in operatie la inima; operatia nu a reushit .... imi pare rau, dar au spus ca din inima mea nu te mai pot scoate niciodata




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.39:

mai.......stiu....ca.......doar.......tu.....ma iubesti




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.40:

IuBiReA e K uN uNiVeRs CaRe tE fAcE sA UiTi De tOaTe dAr Nu sI dE eL NikIoDaTa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu