Statusuri: tpu de ziua indragostitilor

Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.1:

ce misho




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.2:

te iubesc...lasa-ma-n pace:)):))




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.3:

astepti sa te bagen seama el asteapta sal bagi tu cand il bagi iti da ig




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.4:

asa cum stelele lucesc asa si ochii tai sclipesc ptr mine esti o stea care a cazut asupra ema te iubesc te voi iubi pana cnd nu vom mai fi si akolo tot vom fi incerasi indragostiti totdeauna fericiti




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.5:

te iubesc




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.6:

foaie verde magheran deranjezi te fac cioban




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.7:

te iubesc iuby meuX::X:X:esti viata mea si nam sa te uit niciodata




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.8:

zile




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.9:

Te iubesc dar tu crezi ka te mint, si te uiti dupa altu ca are banii




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.10:

sapca-n cap tigar-n gura stau pe net ma doare-n pula




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.11:

Dragostea-i iubirea,cand te intalnesti cu ea,iti va pica privirea(nu a iesit rima ce vr?)

Si pana nu se uita in ochii tai adonc,nu va exista pasiunea...




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.12:

stau cu tine dar ma gandesc la el




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.13:

Sa sti ca cat te iubesc...tot nu tin la tn..sa sti ca cat te plac....tot nu sunt indragostit de tn....Sunt indragostit de ce esti tu inauntrul tau..:X:X




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.14:

daca luna ar iubi noaptea kum te iubesc io p tn,soarele nu ar mai rasari niciodata...




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.15:

Sa iubesti inseamna sa-ti asumi cel mai mare risc ...inseamna sa-ti puiviitorul in mîinile altuia....înseamnă sa crezi în iubire...să accepți sa fii iubit(ă)...rănile sufletului se vindecă....nimic nu este greu în viață dacă ai alături iubirea....iar iubirea mea ești Tu...viața mea fără tine va fi mereu tristă...să nu uiți..să te indragostiști este ușor....să rămîi îndrăgodtit cere efort......iar inima mea este îndrăgostită de Tine.....este la tine.iți aparține....soarele a apărut pe strada mea cînd te-am sărutat pe tine....și să știi că eu incă te iubesc....și știi că împreună totul este mult mai frumos......pentru că ne iubim și vom fi mereu împreună.....tu îmi umpli lumea cu iubire...și sunt fericită pentru că.....Ai fost Și vei fi mereu al meu...orice devine mai frumos in doi.......iar drumul nostru este cel al Iubirii....TE IUBESC!

De la Daria (pentru cel mai scum om pentru ea) Nicu




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.16:

Sunt stele ce dispar,dar niciodata nu se sting,sunt departari ce par aproape si inimi care invig....




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.17:

de ce isi fac oltenii casele rotunde la colturi ?

ca sa nu se [ise caini la colt =))




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.18:

.SA FACEM DRAGOSTE




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.19:

!!!..Iubeste BAIATU care iti spune ca esti "frumoasa" Si [...]




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.20:

iubestema pntr ca eu te IUBESk!




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.21:

team iubit ji tiai batut joc de mn...aqm sa plangi qm am plans si eu...by madutz




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.22:

iubeste k sa fi iubit doreste k sa fi dorit respecta k sa fi respectat si asta e tot




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.23:

era odata o poveste care a fost si nu mai este




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.24:

trebuie sa fim mai buni...sa nu ne lasam inimile conduse de minciuni...caut sa am puterea sa pot sa visez sa nu ma opresc din drumul pe care'l urmez si ce ma face sa nu cedez...e gandul k sufletul meu nu e singur...nu e singur in aceasta lume printre suflete reci[[bazate pe sume]]




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.25:

o iubesc si prostuta nnici nu stie




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.26:

fain




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.27:

buzele tale:-*ca doua petale cand le satut:-*cand le ating ma topesc....




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.28:

A-nceput de ieri sa cada

Cate un elev pe strada

Si mai cad in continuare

De a tezelor teroare.

Ca au profa la romana

O vaca nebuna,

Si la mate un mistret,

O clasa ca un cotet.

La fizica si chimie,

Cate-o sperietoare vie,

Numa trei stiu ca sa puna

Si sa urle pan la luna.

La istorie, ce sa faci,

Profa te scoate din draci,

Ca la teze si lucrari

Da note la ?domnitori?.

Iara aia de geografie,

Dobitoaca de cand se stie.

La civica un magar,

Vanzator la aprozar,

Vine ca sa ne invete

Ca-n guvern sunt numa zdrente.

La muzica un tembel,

Canta numa pentru el,

La desen o sclerozata,

Vrea doar opere de arta.

La latina au o ciuma,

Mananca doar matraguna,

Se uita la tine-o data

Ai cosmaruri viata toata..




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.29:

2012 numai este sfrasitu lumi pentruca te am pe tine:X




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.30:

eu tziam iubit frumusetzea .. asta mia adus tristetzea sufletul de-tzi cunosteam astazi nu mai sufeream n-am crezut vreodata-n viatza ca u ai si-a doua fatza




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.31:

as vrea sa ma uit mereu la ochi tai caprui.si sa stam in locul in care ne dadeam saruturi




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.32:

sa stii ca esti cel mai dragut baiat pe pamint...te ador tare tare...poooop...pufulika al meu...




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.33:

dak de fiekre data knd m-as gandi la tn,as primi o stea,as avea universul in maini




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.34:

Te iubesc enorm dar nu am curajul sa-ti spun cat de mult insemni pentru mine,nu am curajul de a-ti spune ca ceea ce simt eu nu este un sentiment de amicitie ci de iubire.Te iubesc Ionutz si sper sa afli si tu.Egreu cand ma gandesc ca te iubesc dar eu nu sunt iubita de tine...:(Asta-i viata asa a fost sa fie eu sa plang si tu sa razi.Sper sa impartasim aceleasi sentimente.E mult mai frumos cand sentimentele sunt reciproce.Inca o data TE IUBESC MULT DE TOT :*




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.35:

Meriti totul ma iubesti cu adevarat;)Pt mn ai suferit..n-ai plekt:)Cata lume s-a pus intre noi ne-am iubit j am stat aman2:x Dragostea e mare cat un ocean e de mare doar cand mori atunci dispare;)




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.36:

totul incepe cu bine cand iti spune ca esti frumoasa iar tie iti place la nebunie de acel baiat dar la urma se afla a fi un .......si tot ce stiu acum este ca il iubesc si imi pare rau de greseala pe care o fac dar se pare ca asa este viata si nu merita sa iubesti cu adevarat sau chiar de iliubesti nu ii arata asta




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.37:

dragostea este un jok sau amindoi cistiga sau amindoi pierd




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.38:

I LOVE !!!!!!!!!!!!!!!!!:*:*:*:*:*:*:*:*:ma inervezi deja:))am glumit naivo:)):))




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.39:

fitosu_robert2008




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.40:

Esti patetik ...shi uh sti ..nu mai cred in jucari uh mereu crezi ca pun bot' hai c-o faci pe idiotu'



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu