Statusuri:de valentine's day pentru el si ea

Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.1:

Sa IubEsTi Nu E nImIk , Sa FiI iUbIt E cEvA , sA iUbEsTi Si sA fIi IuBiT e TOTUL...




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.2:

eu incepusem sa te iubesc din ce in ce mai mult pe masura ce tu erai tot mai indiferent..:-




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.3:

ceea ce scriu acum nu sunt cuvinte sunt bucati din suflet si minte caci dragostea nu se scrie,se simte




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.4:

as fi vrut sa fiu mereu langa tn sa t am mereu aproape dar nu fst asa mai dezamagit .,,,,mai mintit.,,,,te am crezut ,,,,te`am iubit enorm dar degaeba,,,,m`ai distrus




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.5:

am pierdut ,am crezut in tine,am riscat si am ajuns sa iubesc un nimeni




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.6:

te iubesc, te doresc dute..... k glumesc:-P:D




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.7:

te iubesk dar ma intreb dc oare te iubesk team iubit dar multe lacrimi au alunecat pe obrazul meu din cauza ta asa ca ar fi ca zul sa pleci si sa ma lasi ............viatza trebuie traita:(:::::X:*




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.8:

te iubesc de doresc crede-ma ca nu glumesc




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.9:

Te cheama dulcea mea chemare

E ferma dragostei ce-ti port



Iar tu ce nu-ti dadeai crezare

Uiti ca eu sufar mult de tot

Bine ca sti k te iubesc

E greu sa suferi din iubire

Singura noaptea ratacesc

Cu gandul indreptat spre tine....



(un altfel d "te iubesc"):):D




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.10:

Fata desteapta SARUTA dar nu IUBESTE,asculta dar nu crede si pleak inainte sa fie dezamagita:P:P::P;););;)




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.11:

te iubesc te iubesc mult si sa stii ca dragostea mea fata de tine este o dragoste sincera si asa va fi si dupa moarte




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.12:

sunt doar un om..un visator ce te iubeste enorm!!!




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.13:

oare cat am sa ma mai trezesc plangand de dimineata???oare cat am sa ma mint k ma iubesti o viata...oare cat??




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.14:

Te iubesc

Te-am iubit mereu

Si imi lipsesti

Am fost departe prea mult

Tot visez ca vom fi impreuna

Si nu vei pleca niciodata

Nu pot respira

Daca nu te mai pot vedea




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.15:

iti multumesc doamne ca ai trimis in calea mea un inger,care sa ma iubeasca si sal iubesc enorm




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.16:

Ador pe zi ce trece fiecare cuvant al tau,fiecare gand al meu ce ma duce spre tine,te iubesc ptr ca existi,ptr ca imi faci ziua sa para un vis...TE IUBESC!!!




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.17:

intra gheorghe in biserica. Vasile ii pune piedica Popa striga din altar : vasile nu fii magar:)):))




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.18:

love is a dream

dream is a hop

hope is evniting

eveniting is a nothing




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.19:

Doctorii mi-au spus ca nu mai am scapare,am puteri PARANORMALE,te vad,te aud stiu ce faci,esty in fatza mea tot timpul,ce sa fac ca sa scap de boala asta care ma patrunde adanc?!




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.20:

Daca ai dragoste atunci ai totul




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.21:

te-am vazut mi-ai placut mai era putin pana la un sarut ...te-am sarutat si am aflat cine erai defapt




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.22:

lacrimi de durere sa vars nui unsor cu gandul la tine plangand eu adorm j ori ce asi face sa te uit nu pot gandul numi da pace j nu mai suport...TE IUBESC!!!!!!!




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.23:

dragostea nu se dovedeste doar prin cuvinte




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.24:

cautama'n dex




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.25:

nam bani pe sts lam cheltuit pe avatar da unus tiu ! CATE IUBESCCCCCC !!!!




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.26:

Dak As PUtEA PIctA feRIciREa,aS IncePE pICturA cu TIne




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.27:

Sa ti la cineva este usor,dar sa faci pe cineva sa tina la tine este greu:ma intreb cum ai reusit asa de repede.....Sa ma faci sa tin la tine




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.28:

sunt frunze ce nu cad din pom oricand vantu ar bate,sunt inimi ce nu se despart chiar daca sunt departe...nimenea in viata mea nu te poate inlocui...te iubesc ca in prima zi...te-am iubit,te voi iubi




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.29:

...stii...incep sa realizez k mi-e mult mai bine fara tine...am suferit destul din cauza ta...am invatat sa fiu indiferenta,am trecut peste tot si am reusit sa te uit....acum nu-ti convine si incepi sa vezi cum e sa suferi...asta e...ROATA S-A INTORS...:X:X...




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.30:

” IUBIREA e ca o clepsidra, umple INIMA si goleste creierul… “




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.31:

” De ploaie te poti ascunde dar de dragoste n-ai unde, caci oriunde te-ai ascunde ea la inima patrunde… “




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.32:

” Prin umbra noptii eu incerc sa te privesc in luna, de dormi eu te-am trezit iubit-o sa iti zic noapte buna… NOAPTE BUNA !!! “




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.33:

in viata ii ignoram pe cei ce ne iubesc,ii iubim pe cei ce ne ranesc,ii adoram pe cei ce ne ingnora,ii ignoram pe cei ce adora




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.34:

A iubi nu e pacat caci DUMNEZEU a lasat florile sa infloreasca ..tinerii sa se iubeasca




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.35:

Dragostea este in aer peste tot pe-aici



Dragostea e în aer ...




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.36:

te iubesc,te doresc fara tine eu nu pot sa traiesc




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.37:

IndIfErEnTsA tA rAnEsHtE SuFlEtUl aLtOrA..[:x]



By yON3!@




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.38:

Te iubesc la nebunie

Ca pe-un tort pe farfurie,

Te-as manca cu linguritza,

Si ti-as saruta guritza. By Galory:X:X:X:X




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.39:

Iti trimit pe un nor.pe soare, pe luna

Somn usor si noapte buna

Si pe o singura stea

Un sarut din partea meah :X:X:*




Statusuri de valentine's day pentru el si ea nr.40:

'Departe-as vrea de-aici sa vii, In alte lumi senine, In dimineata de Florii, Sa ma cunun cu tine. ''



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu