Statusuri:pentru messenger de ziua indragostitilor

Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.1:

De-as putea amaneta

Un strop din iubirea mea,

Ti-as lua vila cu piscina

Si la scara limuzina,

Toale sh bijuterii,

Poate-asa ma vei iubi!

..........................

Numa' ca va fii tarziu....!

...............................

M-am intors la amanet,

Mi-am luat iubirea-ndarat

Si am dat-o altcuiva....!

Tie, tot nu-ti trebuia !




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.2:

O iubire nu duce la infinit dar pt tine este doar o mirare

Tu pe mn m-ai jignit si nu te voi uita,priveste-n fata ta si ocupate de ea

Am primit o micsunea mica ca iubirea ta si in armata mea din ingeri pica din ochi umezi picuri smezi

Pe izlaz zburda inimioarele infocate ca iepurii

Lacrima este ca o oglinda fermecata si ca o viata minunata

In galeata o sa gasesc o inimioara fermecata ca o doamna infocata

Inima e ingropata cu o lopata

S-a dus de tot acum

Si eu imi i-au ramas bun.......




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.3:

AHHH CE SUUUPERRR !......M-am indragostit de .......

melodia din tell-ul TAU !




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.4:

Nu vorbe mari , abil cosmetizate,

Cu astea nu ma dai pe spate !




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.5:

- Trebuie sa ne despartim !

- ???

- Am facut imprudenta sa ne cunoastem prea bine .




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.6:

a iubi inseamna a suferi,si cum multi fug de suferinta,putini stiu sa iubeasca.




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.7:

De azi mi-e ,, paralel '' că n-am să te mai văd ;

De azi le semeni tuturor ,

...................

Ești în categoria proastelor !




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.8:

Iubire, esti ca un înger ce se coboară din cer si ma mingîie curat cu aripile pline de dragoste peste trupul meu fin.




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.9:

de te intreaba vreo fiinta ce-i iubirea pe pamint, spune-i k e o suferinta ce te indeamna la mormint




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.10:

În loc să-mi spui banalul ,, te iubesc '' , prefer să-mi demonstrezi că :

- problemele mele sunt și ale tale,

- datoriile mele sunt și ale tale,

- conturile tale sunt și ale mele.

.......... :D (țeapă , că-s blocate de fisc ! ) ... :D




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.11:

du-te tare, vino-ncet, pt mn n-ai talent ;)




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.12:

Te besk golane :x:x:x by mary 4 marius




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.13:

..........PREA FRUMOS CA SĂ DUREZE !....ALTFEL....NU MAI ERA FRUMOS !...

...(eventual domestic )




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.14:

te iubesc enorm mamikul meu scump.ce vrei?dami in cap,omoarama,daca nu pot sta fara iubyrea ta ce vrei sa fac.as face orice pt tine mamik,sa nu uiti asta niciodata.esti tot ce miam dorit vreodata si acum ca te am nu ma mai satur d tine.sunt dependent d iubyrea ta si d ochisorii tai dulci.niciodata sa nu imi reprosezi ca nu te iubesc.asta ar fi cea mai mare jignire care miai puteao face.traiesc cu aerul pe care il expiri tu.mor dupa tine ingeras si tot ce vreau e o respiratie gura la gura.hahah.doar sarutul tau dulce mar intoarce inapoi in viata.d cand teai intors in viata mea nu mai cred in d-zeu,tu esti d-zeul meu,in tine cred,pe tine te iubesc si la tine ma inchin,ma inchin la tine si ma rog sa nu ma parasesti niciodata pisicut scump.SA NU UITI NICIODATA UBY.:-te iubesc alina mea.




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.15:

il iubesk dar degeaba...)))




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.16:

te amo te amo te amo iuuuu:x




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.17:

e atat de dulce prin felul in care te seduce, nu e o stea? E chiar o stea ce te lumineaza cum vrea ea




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.18:

Te-am asteptat,

N-ai venit,in sfarsit,

M-ai ranit,

Daca asta iti doreai ai reusit.




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.19:

eu te-am iubit, iar tu ma respingeai, dar acum s-a intors roata! tu ma iubesti iar eu nu




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.20:

Si daca in viata sunt singura in vise stiu ca te am pe tine!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.21:

Am realizat ca prietenul cel mai bun este chiar cel care nu te minte si nu se da la baiatul pe care il placi ...e greu sa realizezi dar trebuie ...a fost prea tarziu !!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.22:

dragostea e o comoara...trebuie sa o pretuiesti si sa ai grija sa nu o pierzi....pentru ca greu o mai recapeti.....si sa nu o oferi niciodata nimanui....sa ti minte ca e "o proprietae privata".....doar tu potiavea parte de ea...:X...:*




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.23:

desi esti la mii de km distanta nu am incetat sa te iubesc doar pt tn mai traiesc.te ador.




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.24:

am sa te iubesc mereu,indiferent de ce spune lumea:X:X:X




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.25:

nu te vreau pentru o zi ........nici pentru o luna..............shi te vreau pentru toata viatza mea!!:-*




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.26:

cinci cuvinte de la mn..................T3 IUB3SC si tin la tine cinci cuvinte iti pot da T3 IUB3SC nu ma uita




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.27:

Tu esti viata mea, ziua nu are rost fara dragostea ta, kand te-am vazut am stiut ka dragostea inka o viktima a mai fakut!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.28:

te yubesk




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.29:

te iubesc




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.30:

Oriunde vei merge,

Oriunde vei sta,

Gandeste-te la mine si nu ma uita:X




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.31:

dak beau nu inseamna k nu iubesc:>...dak beau nu inseamna ca nu pot sa ma las;)...dak beau nu inseamna k sunt dependent...pot sa beau zi si noapte...iubirea ma va face sa reuntz;)... by raza;)




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.32:

m-a umilit iubirea ta




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.33:

te besQ




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.34:

TE poty indoi de soare ce sclipirea ce sacantein stea da nu si de iubirea mea




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.35:

vreau sa te sarut da nu stiu cum:D:D:D




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.36:

iubeste-ma




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.37:

BaItUl cArE tE vEdE sI nU-tI zIcE BuNa...Nu tE cUnOaStE..




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.38:

baietii....:-j




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.39:

Te iubesc!!daca nu ma mozolesti nu ma iubesti!!




Statusuri pentru messenger de ziua indragostitilor nr.40:

Shi atunci knd sunt trista :-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu