Statusuri: tpu de ziua indragostitilor

Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.1:

Un carbune aprins

E usor de stins

O dragoste adevarata

Nu se stinge niciodata :X




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.2:

te iubesk te iubesk te iubesk




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.3:

Vreau tristetea sa mi-o iei,

Vreau sa imi spui tot ce vrei.

Ca stand langa mine,

Imi va fi mai bine.




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.4:

Te Iubesc !




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.5:

Eu te-am citit din prima zi

Stiam ca noi ne vom iubi

Si te citesc in aceasta zi,

Dar stiu ca nu mi-i mai iubi.




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.6:

Esti singura fiinta ce ranile le-a vindecat

Iubirea ta pentru mine este cel mai mare leac

Esti singura fiinta ce ranile le-a vindecat

Iubirea ta pentru mine este cel mai mare leac




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.7:

Ieri cand ai plecat nu am putut sa-ti pun ce simt.Nu stiam cum o sa reactionezi.Dak ma faceam de ras?

Asa k iti spn akum: TE IUBESC! Esti singura persoana kr mi'a dat motive sa traiesc.Esti prima sh ultima pers pe kr o doresc.Am sperat k ma iubesti, k ma vrei, k ma doresti.....Evident m'am inselat si ieri m'ai abandonat! :-((




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.8:

O prietenie trece si prin FOC:x:x:x:x:x:x!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.9:

am iubit ca orice fata...multi baieti la viata mea...dar acum iubesc doar unul....pe care nu-l pot uita




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.10:

"Daca am fost vreodata trista, tu m-ai facut sa alung din piept tristetea si orice oftat,tu m-ai facut sa rad din nou, sa uit tot ce a fost rau, sa alung melancolia din drumul meu.

...Soarele insa a fugit,vremea s-a schimbat si frigul s-a intetit.

Eu nici ploaia,nici vantul nu le-am simtit,cand m-ai privit,cu drag in ochii si sincer mi-ai zambit.




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.11:

mĂ rasfeţi ca Brad pe Angelina, Ca Mr. and Mrs. Smith de creşte adrenalina :))... Ast3pThHh :> VotHh :-".. !




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.12:

Cel care spune ca te iubeste inseamna ca te minte

Iubirea nu se spune prin cuvinte,

Ea se simte......




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.13:

Pupati-as bothicu ` ! :x




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.14:

ce e dragostea?




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.15:

:x o sekunda fara tn e o luna pt mn :* te besk :x




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.16:

Cand gasesti un om care sa-ti simta gandurile fara sa le auda,.......tine-l aproape.




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.17:

I Love you Like you I will you I vrea tu




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.18:

la vita è bella ..doar langa tine;)!




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.19:

De ce? De ce a trebuit sa acceptii,sa fi iubita lui,stiai ca tin la el si ca il iubesc......dar nu ti-a pasat.Si sti de ce?...Fiindca ca eu pentru tine nu am contat..:(




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.20:

eu te iubesk!:x

tu ma iubesti?:x

da, da, da-mi poz si eu iti voi da dragostea

:x:-*




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.21:

si stii doar ca numai tu esti in inima mea....si stii doar ca bautura si tigarile nu te vor ajuta vreodata sa ma uiti...pentru ca nu poti.....pentru ca nu vrei....pentru ca nu vreau




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.22:

ushor de sus:




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.23:

TRANDAFIRUL înflorește,CINE scrie TE iubește, SI aș VREA ca CITITORUL să IUBEASCĂ scriitorul....




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.24:

Iti simt inima cum bate

Iti simt palmele calde

Iti simt dragostea oarba

Dar nu te simt pe tine

Inger de piatra vie

Cum ai putut sa ma iubesti?

Apoi sa ma parasesti?

Am ramas doar o amintire

Pentru tine

Inger din piatra vie.




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.25:

As vrea sa iti simt prezenta ,sa fii langa mine chiar de nu imi este bine, sa ma intelegi, sa ma sprijini, sa fii intotdeauna binele pt mine.Chiar de este greu, chiar de nu ai curajul, gaseste flacara sperantei si vei birui :D




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.26:

mmmmmmmmm




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.27:

buna,sunt eu, iti scriu pt noapte buna, vise de aur si iti multumesc pt frumoasa zi petrecuta impreuna cu tine; dormi linistita si gandeste-te la mine pt ca maine voi pleka si tu o sa fii departe de mine.




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.28:

carbunii ard pe foc, dar iubirea nu




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.29:

invata sa invingi lacrima cu un zambet chiar si atunci cand doare,..... ei na, ce sa te doara, fraiere...




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.30:

simt ca nu te voi uita

am in gand privirea ta




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.31:

a iubi nu inseamna iubire,...inseamna suferinta




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.32:

dragul meu iubit, cartof nenorocit, cand te-am prins te-am si prajit!!




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.33:

Te-am iubit in trecut... Te voi iubi in viitor.. Te iubesc si acum oare cand o sa-ti spun?.




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.34:

chiar dak te plak shi te iubesk, eu te parasekkkkkkkkk ...........................imi pare rau dar nu mai pot aja.... ma ranejti mereu iubitul meu si o sa ma pierziiiiii... miha myyya




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.35:

mi-e dor de tine, doar de tine si nu mi-e bine fara tine




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.36:

Intre zambet si tristete, intre frik si curaj,

ridic ochii ktre tine sa te mai privesc un ceas...

un ceas si stiu ki ultimul,simt deja plecarea ta,

orice clipa care trece,e un sfert din viata mea...

vei lua cu tine atatea vise si tot atat de multe soapte,

in noaptea grea de mult rostite si pe buze inghetate...

vei lua cu tn amintiri si dorinte aprinse,

atatea juraminti fierbinti,in inima patrunse

te voi pastra in visul meu,

kci u esti absolutul,

atat de-aproape dar ce departe,

in noapte-ti este gandul...




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.37:

sa fii un om indragostit trebuie sa fii i..............t




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.38:

el: am sa incetez sa te iubesc numai cand 2*2 face 4

ea: pai 2*2 face 4

el: pai da. cred k am fost suficient de clar




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.39:

Sa-nteleg ca pentru indragostiti infinitul inseamna 2 ?




Statusuri tpu de ziua indragostitilor nr.40:

Oare, nu eram noi, oamenii, mai "la inaltime" atunci cand traiam in copaci?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu