Statusuri: de valentine's day 2012

Statusuri de valentine's day 2012 nr.1:

un gand curat si un vis placut ce zboara catre tn nu ma uita atat iti zic succes sh bucurie




Statusuri de valentine's day 2012 nr.2:

Daca iubirea n`ar mai fi, n`as mai suferi, daca pozele ar vorbi n`am mai suferi, n`as mai plange zi si noapte ca tu esti departe:-




Statusuri de valentine's day 2012 nr.3:

te iubesc




Statusuri de valentine's day 2012 nr.4:

sunt o umbra in plus in noaptea asta in care singura stea esti tu...love you




Statusuri de valentine's day 2012 nr.5:

ma iubesti ,prea putin spun in inima mea esti doar tu,iubi ma gindesc zi si noapte doar la tini kin te vad stralucesc de iubire o fi sau nu ,te iubesc saU TE URASK nu stiu iubi de ce nu putem fi impreuna,te iubesc




Statusuri de valentine's day 2012 nr.6:

Am fost cu tine impreuna,mam despartit de tine si mam dus la prietenul tau cel mai bun dupa 2 zile mam intors la tine




Statusuri de valentine's day 2012 nr.7:

M ai intai o sa ma visezi ,o sa te inpiedici ,o sa te pierzi in ochii mei caprui si dupaia o sa ne sarutam




Statusuri de valentine's day 2012 nr.8:

ma joc; talent si fite sunt printesa intre fetite




Statusuri de valentine's day 2012 nr.9:

Te iubesc,Te ador,Dupa tine tare mor:X...Te iubesc...Luiza;):X




Statusuri de valentine's day 2012 nr.10:

a iubii inseamna a suferii si cum multi fug de suferinta putini sunt cei care stiu sa iubeasca cu adevarat




Statusuri de valentine's day 2012 nr.11:

unele suflete sunt sacrificate pentru a trai...




Statusuri de valentine's day 2012 nr.12:

status de dragoste noi




Statusuri de valentine's day 2012 nr.13:

de-ar fy teza o yubire shi subiectu' ochi caprui ash scrie la nebunie shi ash lua premiul intai:X:x:X:x




Statusuri de valentine's day 2012 nr.14:

Roxana nu e...roxana doarme...roxana nu e doarme k un ingerash...roxana doarme atat d frumix d viseaza la viatza ei...Dnd K Dorm




Statusuri de valentine's day 2012 nr.15:

Fetele trec mereu prin despartiri din cauza faptului ca baieti gasesc pe altcineva.Ele mereu incerc sa ii uite pe acei baieti pana cand realizeaza ca vor ramane tot timpul in inima lor!




Statusuri de valentine's day 2012 nr.16:

e atat de frums sa gasesti sentimentul pierdut. e atat de frumos sa oftezi dupa primul sarut.e atat de frumos sa iubesti si sa fi iubit




Statusuri de valentine's day 2012 nr.17:

In TIGANESTE romaneste in spaniola italianA IN ORICE LIMBA SPUN te iubesk te yubesk mult:X:X:




Statusuri de valentine's day 2012 nr.18:

Sa iubesti este frumos...dar atat de dureros.... Te gandesti la regrete si suspine... si uiti persoana de a fost langa tine:(:(




Statusuri de valentine's day 2012 nr.19:

Iubirea inseamna sa dai cuiva sansa sa te distruga si sa ai incredere ca nu o va face…




Statusuri de valentine's day 2012 nr.20:

iubirea doare mai tare decat atunci cand cazi




Statusuri de valentine's day 2012 nr.21:

- Cand te-am cunoscut, mi-a fost frica sa nu te plac. Cand te-am placut, mi-a fost frica sa nu te iubesc; iar acum cand te iubesc, mi-e teama sa nu te pierd ...




Statusuri de valentine's day 2012 nr.22:

ejti un inger si un bou cate o data




Statusuri de valentine's day 2012 nr.23:

Te iubesc in stil fitos,pe sistem periculos.




Statusuri de valentine's day 2012 nr.24:

nu te distruge pentru cineva care nu te merita




Statusuri de valentine's day 2012 nr.25:

ochii pentru toti si inima pe unul




Statusuri de valentine's day 2012 nr.26:

Ce superba a fost acea pauza...



S-a sunat...

Am mai stat

Ne-o placut...

Ne-am sarutat..




Statusuri de valentine's day 2012 nr.27:

iubirea e un chin din care nimeni nu scapa,nimeni nu poate rezista acestui sentiment atat de frumos dar atat de greu....




Statusuri de valentine's day 2012 nr.28:

o scoica e inima mea si perla iubiri se afla in ea...scoica se va sparge de stancile reci...dar dragostea mea ramane pe veci!!




Statusuri de valentine's day 2012 nr.29:

dak dragostea dispare viatza mea n-are culoare si doare tot mai tare unde esti tu?




Statusuri de valentine's day 2012 nr.30:

iubesc cu aceeasi patima cum urasc:X:X:X




Statusuri de valentine's day 2012 nr.31:

Dece oare durerea dragostei e asa de grava?ca-nd nu iubeam numi venea sa cred. acum iubesc si nu mai pot de dorul ei ore am sa mor?




Statusuri de valentine's day 2012 nr.32:

te iubesc si toata lumea stie cata dragoste iti port eu tie si jur nu ma mai gandesc la nimeni la cat te iubesc pe tine




Statusuri de valentine's day 2012 nr.33:

Te IuBeSc, InImA mEa, SuFlEtUl Meu, ViAtA mIa




Statusuri de valentine's day 2012 nr.34:

Nu rupe inima cuiva




Statusuri de valentine's day 2012 nr.35:

te urasc.....de ce asta e inptrebarea pe cre miai puso prima oara....si eu tiam zis...te urasc pentru ca te iubesc




Statusuri de valentine's day 2012 nr.36:

daca la noape te simti inghesuit nu te speria ii un inger ce lam trimis sa te pazeasca in locul meu




Statusuri de valentine's day 2012 nr.37:

TE NASTI SA TREIESTI

TRAIESTI SA IUBESTI

IUBESTI CA SA SUFERI

SUFERI CA SA MORI

VIATA E O SPERANTA

SPERANTA E UN VIS

VISUL E TOTUL

TOTUL E NIMIC!!

by: Alina




Statusuri de valentine's day 2012 nr.38:

daca imi aduc aminte de trecut...NU regret ca....am intins mana spre tine atunci cand te-am cunoscut...




Statusuri de valentine's day 2012 nr.39:

>>:-*stay with me ,don't fall asleep too soon,the angels can wait for a moment:-*:-*




Statusuri de valentine's day 2012 nr.40:

Cand iubesti nu-ti dai seama de greselile facute,dar iti poti da seama cat ai gresit fata de persoana iubita.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu