Statusuri: urari de valentine's day

Statusuri urari de valentine's day nr.1:

tu veiu iubi pe alt intr-o zi si eu nu o sa te impiedic ... dar ar trebui sa iti fie mila de cuvantul "TE IUBESC " ...




Statusuri urari de valentine's day nr.2:

daca-si fi un fluture mic....asi intra in acest plic....si cand plicul sa-r fi rupt.... asi iesi sa te sarut




Statusuri urari de valentine's day nr.3:

din tot ce ai...sunt tot ce n'ai




Statusuri urari de valentine's day nr.4:

aseara mi-am rugat ingerasul sa te pazeasca dar el mi-a spus ca nu pazeste alt ingeras




Statusuri urari de valentine's day nr.5:

sa iubesti pana ce mori ochi albastri iubitori fie tristi fie tacuti ei te-ndeamna sa-i saruti




Statusuri urari de valentine's day nr.6:

kand un strop de ploaie va atinge gurita ta sa sti ka este o sarutare trimisa din partea mea.




Statusuri urari de valentine's day nr.7:

Eu cu frumusetzea mea am reusit sa`ti skimb viatza toata viatza`mi multumesti k te`am fakut sa ma iubesti





Мyˑ ßody i§ нeʁe ˌβut мy miиd αłwαy§ ☺ɴ yΟuˑ ♥







Am visat ce nu mi.a fost permis , am trait visul interzis , acum platesc pacatul comis !!`









♥♥~~~$~~ Fac ce fac ...shi te atac→Soont doolc33ღ cu adevarat♥♥→Am o nebunie care iti place tie~~ Am un stil aparte Eo nu sunt ca toate!!!ღ





$~~ Am Mare Farmec si Talent..Am venit din occident Am stil si calitatzi..i`am innebunit pe toti




Statusuri urari de valentine's day nr.8:

sami bag pula in mata ala care citeste




Statusuri urari de valentine's day nr.9:

te iubresc




Statusuri urari de valentine's day nr.10:

vreau sa te iubesc dar nu ma lasi




Statusuri urari de valentine's day nr.11:

te iubesc pentru ca ma faci fericita cand esti cu mine.....te iubesc ca stii sa pretuiesti iubirea mea....te iubesc pentru ca ai un suflet mare,te iubesc si nu vreau sa te pierd




Statusuri urari de valentine's day nr.12:

Nu e usor sa plangi cand nu te vede nimeni!Sa ai mereu pregatit un zambet si sa crezi in IUBIRE pana la capat!:X:X:X




Statusuri urari de valentine's day nr.13:

a iubi nu e pacat,ca asa Dumnezeu a dat florile sa infloreasca, oameni sa se iubeasca




Statusuri urari de valentine's day nr.14:

Ziua in care te-ai nascut sigur era ploioasa dar nu era ploaie cerul plagea pt ca pierduse cel mai frumos inger te pierduse pe tine :X:X:X:X:X




Statusuri urari de valentine's day nr.15:

am intrebari de pus....raspunsuri de dat... ganduri de ascuns....oameni de uitat




Statusuri urari de valentine's day nr.16:

Dupa cum micuta floare...Se invarte dupa soare...Asa si inima mea...SEinvarte dupa a ta...:-*




Statusuri urari de valentine's day nr.17:

Decat sa sufar din dragoste mai bine sufar de mine ..




Statusuri urari de valentine's day nr.18:

nu uita can'departare mai exist'un suflet bland sh o inima ce bate pentru tine orisicand:P:X:X




Statusuri urari de valentine's day nr.19:

adio iti spun acum ,de acum nu iti voi mai fi o piedica in drum dar iartama ca nu am vrut sa te iubesc dela-n ceput eu te iubesc acum ,acum e prea tarziu uh ai pe alta si de mn nu mai vrei sa sti.....=((




Statusuri urari de valentine's day nr.20:

iubirea nu se scrie

pe o foaie de hartie

ci pe buze-ncetishoor

c-un sarut ametitoor :-*:-*:X:X:X



valentinna




Statusuri urari de valentine's day nr.21:

TU esti in inma mea Ba chiar viata mea Te vreau langa mine




Statusuri urari de valentine's day nr.22:

iubeste si vei fi iubit..

dai un smile si vei primi o imbratisare:X




Statusuri urari de valentine's day nr.23:

8 litere 2 cuvinte 1 singur inteles...te iubesc




Statusuri urari de valentine's day nr.24:

ne-am casatorit , da ne-am despartit d-am tinut mult post da tu esti tot prost




Statusuri urari de valentine's day nr.25:

NOI DOI









Esti o raza ce cuprinde lumea toata

Esti frumoasa ca o stea numai tu iubirea mea

Tu esti tot ce ma-nconjoara

Esti tot ce ma intereseaza

Esti a meaiubire

Ce ma tine langa tine

Si ma face sa suspin

Langa mine sa te tin

Sa te simt mereu aproape

Si in brate sa te strang

Caci stiu ca ma gresit

Te iubesc,te voi iubi!









COMPUSA DE:

BAHRII IONUT

SI

HUTANU IULIANA





te iubesc mult iulia:*:*:*



by noi2 : id orice_om2009




Statusuri urari de valentine's day nr.26:

de ce ma tot cautzi....lasa-ma sa merg mai departe pe calea mea...




Statusuri urari de valentine's day nr.27:

cand un baiat iti spune daca vrei sa stai cu el spunei da daca inima ta iti spune ca e frumos




Statusuri urari de valentine's day nr.28:

SUNT FRUM,OASE TOATE




Statusuri urari de valentine's day nr.29:

Dragostea este duar pentru cine sti sa IUBEASCA




Statusuri urari de valentine's day nr.30:

ingeras friciti todeauna indragostitii




Statusuri urari de valentine's day nr.31:

Ai fost cu mn kand masina mi-ao furato ai fost langa mn cand mi-am pierdut portofelu....Dute draq ca-mi porty ghinion




Statusuri urari de valentine's day nr.32:

A iubi....inseamna a suferi:((...si cum toti FUG DE SUFERINTA PUTINI STIU SA IUBEASCA:X:x:x:x:x:




Statusuri urari de valentine's day nr.33:

Iti aduc in dar cel mai pretios cadou pe care un om l-ar putea face unui alt om: inima mea. Trebuie sa ai grija de ea, sa o tii la loc intunecos, departe de lumina, de pisica, de umezeala si de oameni straini. De asemenea, din 12 in 12 ore trebuie sa verifici daca mai bate. S-o stapanesti sanatoas! Te iubesc!




Statusuri urari de valentine's day nr.34:

sa fiua a ta sa fi al meu asta miam dorit mereu........[ o zi k tne ma simpt bine altcnv nu imi apartine]......kta+george........




Statusuri urari de valentine's day nr.35:

cand te apropi de mine parca pleci,iar tu sa nu privesti dragosta mea nu e ata ce alcuiva




Statusuri urari de valentine's day nr.36:

dragostea e o sageata ce itzi fhace rani de foc...sufera cel ce ubeste cel ubith isi bathe joc...:( >:P ..[..:X..]




Statusuri urari de valentine's day nr.37:

Nu am fost in stare sa-mi dau seama ca te iubesc! NU am fost in stare sa vad ca ma iubesti. Nu am fost in stare sa vad toate lucrurile pe care le-ai facut pentru mine...deoarece te iubeam orbeste




Statusuri urari de valentine's day nr.38:

daca ma-r intreba cineva ce-as alege intre viata si tine,as alege viata,iar tu ai pleca suparata nestiind ca viata me' esty tu :X:x:X:x:X:x




Statusuri urari de valentine's day nr.39:

acum...si in totdeauna... te voi iubi... cum teeam iubit pana acuma..




Statusuri urari de valentine's day nr.40:

de vei plange pt mn .. spunemi ka sa plang shi eo...de vei plange pt alta .. iti doresk sa plangi mereu..;):X:X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu