Statusuri: urari de ziua indragostitilor

Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.1:

Din inima n-am sa te scot

Chiar daca tu vrei...

Dar nu pot

Te voi iubi

Pana pamantul ma va stapani :((:((:((




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.2:

a cazut o lacrima in ocean.....doi scafandri au sarit dupa ea....atunci cand o vor gasi dragostea pentru mine va pieri




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.3:

vreau sa te vad,

vrea sa aud vocea ta,

sa te cunosc mai mult,

vreau sa te ating,

vreau sa vad fata ta,

sa te cunosc mai mult, as vrea!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.4:

puterea de a trai ...puterea de a iubi...nu e tot una.....cand iubesti te doare inima...cand te lupti sa supravietuiesti..e alt ceva...iubirea e ceva curat...un sentiment de neuitat...ce il simti pt el constant! :x




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.5:

Dc tot timpul cand simti ca nu mai poti iti vine sa plangi?.dc simti ca nici`o lacrima nu conteaza..?dece uneori....ceva te schimba radical..si nu mai poti fi..asa cum erai candva.?...dc tot ce e mai frumos nu poate fi al tau`?..




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.6:

te iubesk la ochii mei dar uh ce faci .......................... ma ranesti ????




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.7:

Poate acum pe ai pe toate la picoare>:D<

Dar poate mai tarziu n`o sa mai ai nicuna

Ai sa vi la mine in genuchi,plangand si suferind

In mine mare frumusete zakand

Si nici dea draq nu am sa te iert,

Knd eram copii si ma evitai

Ma faceai sa sufar si plangeam!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.8:

dnd




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.9:

te iubesc george si tu stii asta:X:X:X....dar nuti pasa




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.10:

nu iubi un blond ca este bagabont....iubeste un brunet ca este mai corect!...





;)





:X:x:X




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.11:

MIKY




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.12:

Orice sa`r intampla el pe mine ma iubeste.Eu sunt fetitsa lui si fara mn innebuneste.




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.13:

voi fii mereu langa tne...

cand ai nevoie de mne...

fiindca nimeni nu`ti vrea bne....

loOmeah uh stii k e rea ;)




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.14:

busy pt fericiresi speranta avabile pt lacrimi




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.15:

invatza sa invingi tristetzea cu un sing zambet chiar shi atc knd doare




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.16:

te iubesc oriunde ai fi te doresc de 111111199999999999999999999990000000000000000000000 ori pe zi




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.17:

chiar de esti departe....eu te simt aproape....eu sunt o fetitza cuminte...care stie ce simte....tu esti un baiat frumushel....dar nu prea cumintzel...care nu stie ce simte....dar in sufletul tau.....sangele iti fierbe....cand simti trupul meu.....langa al tau....inima iti bate tare...sufletul iti tresare.....itr-o zi....ne vom regasi....si visul nostru....se va implini...:p:x




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.18:

dak ma iubeai nu faceai asta..




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.19:

nu iubi un blond ca e vagabont iubeste un brunet ca e mai destept




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.20:

te iubesc




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.21:

pentru baieti cu ochii albastri




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.22:

tu n u iti dai seama io inka te iubesk..chiar daca odata a fost un jok in 2..dar tu nu t gandesti .




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.23:

Dulce este ciocolata dar mai dulce este fata ciocolata se topeste,si fata te iubeste...!!!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.24:

as vrea sa iubesc marea

dar marea nu iubeste omu

as vrea sa iubesc ploaia

dar stropii ei sunt reci

as vrea sa iubesc soarele

dar razele lui ma ard

as vrea sa te iubesc pr tine

kiar de nu ma vei iubii

si atunci o sa iubesc marea,ploaia si soarele...

TE IUBESC...

by bruneta_sukara




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.25:

te iubesc si te doresc




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.26:

DaK-Ai Fi O gaRoFiTzA Te-As SaDi iN gRaDinTzA dImINeAtZa Te-As uDa Si SeArA tE-As sArUtA........:-*:-*:-*:-*:-*:x:x:x:x:x




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.27:

te iubesc te doresc date drecu ca glumesc.....chiar crezi ca te iubesc....hahahaha




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.28:

dintr-o relatie de 2 zile eo te-am ubit ka proasta iar uh ti-ai batut jok de ubirea mea sincera...am crezut k ma iubesti , dar se vede k m-am inselat...dupa ce ne-am despartit , alta fatha a intrat in viata ta , iar din asta am inteles k mai dat la o parte...dar eo sper k inka mai pastrat undeva akolo in inima ta..mereu sa stii k te voi iubi ji n




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.29:

Love is never say you're sorry...




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.30:

dragostea adevrata este o limba pe care orbi nu o pot vedeai si surzii nu o pot auzi




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.31:

aici mereu vei ca clipa de pe razele soarelui iar tu vei exista mereu aici in inima mea




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.32:

te 'besk paul !!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.33:

Cand te-am vazut am ramas fara cuvinte dar stiu sigur TE IUBESK by Antoniu




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.34:

te joci k mn si nu e bn




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.35:

Nu` ma uit` in urma `.. trecutul` ramaneh` trecuth`.. de unde am plecat` nu ma mai intorc`.. Merg` doar inainte… Unde` am scuipath` .. Nu` mai` Pup` !...`””




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.36:

De ti`ai aminti de mine makar o data`n viata sa stii k esty baiatu ce mi`a dat o singura speranta mi`ai spus sa traiesc k vyata e prea skurta dar nu pot sa traiesc sunt ka o stanka Nu ma pot mishka din loc cand stiu ca esti departe sunt ka un bobok de floare si am sentimente ka oricare dar pt tn nu konteaza tie ti`e usor esti cu gandu departe esti ka un nor ... nu stii cat de rau ma doare sa stiu ka altcineva te are dar akum nu`mi apartii si incet incet voi inceta a te iubi dar nu voi reusi Te iubesc prea mult ka sa te uit dar am suferit prea mult nam norok in dragoste si stiu....sunt ka o pakoste De ma vei intelege intr`o zi poate cati vei aminti k eu te`am iubit cel mai mult de pe tot acest Pamant..Krede`ma ka totul se transforma intr`un joc minunat din inima te`am scos n`ai stiut a ma pretui ai fost un prost Dar akm nu te mai plange k nu m`ai avut eu ti`am zis de la`nceput "prostule eu te iubesc si stiu ka gresesc dar ma risc doar pentru tine k`ai avut grija de mne" Mi`ai zis k nu ma pretuiesti dar ka te mai gandesti eu n`am nevoie de ragazuri k am prea multe nekazuri vreau un raspuns direct fara okolisuri sau ceva suspect zi`mi adevarul daka ma iubesti kaci nu vreau sa ma pakalesti...Nu m`ai iubit dar orice inceput are si`un sfarsit nu m`ai avut dar orice sfarsit are`un inceput asta este de stiut ..Iarta`ma k n`am luptat dar puterile mi`ai secat kand ku alta te`ai imbratisat Am krezut k o sa fie bne dar totul depindea de tne ai ales`o pe ea nu pot sa te opresc dar tine minte kuvantu TE IUBESC pe kare doar eu stiu sal recit asa cum vrei u skumpul meu iubit Uita`ma de vei putea dar tie usor iti va fi o ai alaturi pe ea si sunt sigura ka te va putea iubit..Poate mai mult dekat mne dar ku` un simplu sarut vei uita pe lok de mne Tu nu stii ce`i dragostea ma skimbi pe mn si o iei pe ea dar de voi inceta sa te iubesc voi pleka departe dar ku gandul sh inima te voi simti aproape esti totul pentru mne si vreau intelegy k te iubesc dar nai ce sa`mi reprosezi orice persoana se indragosteste dar de fiekre data baiatul e cel ce raneste Tu m`ai ranit prea mult si nu te pot ierta n`ai vrut a ma iubi nu mi`ai aratat dragostea .




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.37:

pune semnul ( :x ) la status si numele persoanei iubite dai un buzz si spunei cat o iubesti..atunci vei vedea dak si ea te iubeste la fel de mult:X




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.38:

Verbesti cu ea

Dar te gandsesti la mine

O atingi pe ea

Dar ma simti pe mine

O saruti pe ea

Gandindu-te k ma saruti pe mine

Te-ai cuplat cu ea

Ca sa ma uiti pe mine

Cu toate astea

Nu'o iubesti pe ea

Ma iubesti pe mine :X:X:X




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.39:

Baby` nu o sa mai spun Maybe`!!! :)

Poate sunt umpik Crazy`:D

Dar Eu voi Pleca` :-h !!!




Statusuri urari de ziua indragostitilor nr.40:

Nu pot nega k te-am uitat......Nu pot nega k te iubesc !!!Nu te pot uita!!!:X:X:XDe la Andreea pt Adyy!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu