Statusuri:iubire de valentine's day

Statusuri iubire de valentine's day nr.1:

Iubeste`l. Pentru ca stii ca si el te iubeste. Nu`l fa sa sufere. Pt ca stii ca si el te poate face sa suferi. Simtiti`va bine. Pt ca stii ca si el te face sa te simti bine. Iubiti`va!




Statusuri iubire de valentine's day nr.2:

mi-e dor de tine

de buzele tale senzuale...

vreau sa te am aproape

sa te strang in brate

sa te sarut.

sa ne imbatam cu dragostea

ce ne imbratiseaza toata noaptea

dimineata, sa ne trezim imbratisati

si sa o luam de la capat.




Statusuri iubire de valentine's day nr.3:

te-am chemat....

tu ai plekat...

am vrut sa te sarut....

iar tu mi-ai vorbit urat....

numai u ai putea.....

sa scoti durerea din inima mea....




Statusuri iubire de valentine's day nr.4:

yes,yes,yes....it's so easy to say and to do....




Statusuri iubire de valentine's day nr.5:

il iubesc da prostu nu-si da seama




Statusuri iubire de valentine's day nr.6:

Eu te-am iubit cu adevarat u mai ranit nencetat




Statusuri iubire de valentine's day nr.7:

bn pt mn...bn pt tn...bn pt amandoi...este doar un joc in doi...:x




Statusuri iubire de valentine's day nr.8:

If you really love that person does not suffer




Statusuri iubire de valentine's day nr.9:

Am Vrajal necesara pt orice domisoara;) :X:X:X




Statusuri iubire de valentine's day nr.10:

alfabetul incepe cu A numaratoarea cu 1 supararea c o LACRIMA dragostea cu tine INGHERASH :X:X:X:X)




Statusuri iubire de valentine's day nr.11:

Iubeste`l. Pentru ca stii ca si el te iubeste. Nu`l fa sa sufere. Pt ca stii ca si el te poate face sa suferi. Simtiti`va bine. Pt ca stii ca si el te face sa te simti bine. Iubiti`va!




Statusuri iubire de valentine's day nr.12:

mi-e dor de tine

de buzele tale senzuale...

vreau sa te am aproape

sa te strang in brate

sa te sarut.

sa ne imbatam cu dragostea

ce ne imbratiseaza toata noaptea

dimineata, sa ne trezim imbratisati

si sa o luam de la capat.




Statusuri iubire de valentine's day nr.13:

te-am chemat....

tu ai plekat...

am vrut sa te sarut....

iar tu mi-ai vorbit urat....

numai u ai putea.....

sa scoti durerea din inima mea....




Statusuri iubire de valentine's day nr.14:

*ITI trm pe stele o gurita cu placere si pe razele de luna un pupik de NOAPTE BUNA:-*




Statusuri iubire de valentine's day nr.15:

multi cred k pot gandi pt noi [] dar noi nu inseamna mai multi [] noi inseamna doar doi !




Statusuri iubire de valentine's day nr.16:

nu mai sunt motociclete nu mai vin baieti la fete acum moda sa schimbat vine fata la baiat:X:X




Statusuri iubire de valentine's day nr.17:

stau la geam cu cartea-n mana lumea crede k citesc eu cu ochi plini de lacrimi doar la tn ma gandesk!!!!!!!!!!!!




Statusuri iubire de valentine's day nr.18:

te iubesc in sti gabana ca esti doolce ca bomboana,te yubes in sti armanii ca sa moara toti dusmanii ,te iubesc in sti versace ca tie asa iti palce




Statusuri iubire de valentine's day nr.19:

trupul meu ar vrea dsa iti arate ceva lasa ma sa te sarut acolo unde iti place mai mult,

lasa trupul tau gol sa ma atinga usor sa simt parfumul tau ce imi da fiori spune clar k nu vei pleca asculta doar ce spuna inima:D:X:X:X:X




Statusuri iubire de valentine's day nr.20:

te iubesc si toata lumea stie cata dragoste iti port eu tie si jur nu, ma mai gandesc la mine la cat te iubesk pe tine:X:X:X




Statusuri iubire de valentine's day nr.21:

cutia pandorei




Statusuri iubire de valentine's day nr.22:

Viata mea tio dau gratis daor pentru tine esti cea mai scumpa de pe lumea asat nu te las nu teas da esty viata mea pentru etrnitate nu mas desparti de tine




Statusuri iubire de valentine's day nr.23:

Dragosteae ste un lucru mare dak sti so pretuiesti




Statusuri iubire de valentine's day nr.24:

ce unii au si nu pastreaza altii vor si doar viseaza...;)




Statusuri iubire de valentine's day nr.25:

de-as fi un nor as pluti deasupra ta si ti-as sopti in continu TE IUBESK:X:X:X




Statusuri iubire de valentine's day nr.26:

nu te deranja sa m,a deranjezi..




Statusuri iubire de valentine's day nr.27:

Sunt o proasta ca te-am iubit, Desi nu e vina ta, Eu te vreau pe tn si tu o vrei pe ea!!!:(:(:(




Statusuri iubire de valentine's day nr.28:

nu sunt cum crezi..cand nu ma vezi...eu sunt asa cum ma visezi..deci dormi mai mult sa ma visezi...sa vezi cum sunt cand nu ma vezi..:X




Statusuri iubire de valentine's day nr.29:

teyubesc dar nu te intereseaza si asta ma face sa sufar




Statusuri iubire de valentine's day nr.30:

dak stelele ar vb u langa mn ai fi k te-ar spune kt de mult te iubesc si kt te doresc sa ma strangi in brate sa ma iubesti si la ureche sa-mi soptesti kt de mult ma iubesti




Statusuri iubire de valentine's day nr.31:

nu est departe de mn u est prin apropiere ,nici nu te-a interesat si de mn ai uitat, nici nu mai sti cum ma cheama-,daca tie iti pasa nu se mai intampla asa ,ca sti-ai si cum ma cheama si veneai mereu la mn ca atunci stiai de mn




Statusuri iubire de valentine's day nr.32:

ma trezesc cu tn in gand...adorm la chipul tau visand...dat uh n-ai vrut sa fii al meu....chiar daca esti dragostea mea....acum cand te iubesc...te rog nu spune nu...doar pt tn mai traiesc ...te rog iubestema si uh!!!:X:D




Statusuri iubire de valentine's day nr.33:

ash vrea sa iti spun cat de mult te besk sa iti spun in fiekre zi k te doresc sa te alint mah pisoiash sa fi un ingerash sa ma pazeshti zi shi noapte sa fi deschis pt mne k o carte sa ma alintzi printzesik frumushik scumpik shi mik sa fiu yo iubirea vietzii tale sa nu ma lashi sa cad in bratele altuia sa nu ma lashi sa ma fure sa nu lashi pe nimeni sa imi otraveask inima cu o alta iubire sa imi umpli sufletu de fericire




Statusuri iubire de valentine's day nr.34:

azi te-am vazut cu ea si mi-ai frant inimioara,inimioara mea,inapoi nu ai privit ai plecat si mi-ai zambit by deliiiii din timisoara




Statusuri iubire de valentine's day nr.35:

Unde dragoste nu e..nimic nu e:| by Doinytza:x




Statusuri iubire de valentine's day nr.36:

daca dragoste nu e......makr s*x sa fie:))=))




Statusuri iubire de valentine's day nr.37:

T-e iubesk mai molt ca niciodata

E-ra acea zi in care team urat



I-ar acuma o luam de la inceput

U-ra noastra sa terminat

B-ucuria noastra sa spulberat de clipe triste

E-ra ce era akm e ce o sa fie

S-sau poate chiar TE URASC

C-u alta te sty distra da cu mne nu :((







MAI BNE SCRIAM TE URASCK :((




Statusuri iubire de valentine's day nr.38:

doar atat vrea sa fim prieteni sa te stiu langa mn sh ca nimeni nu mi te poate lua by danutzzza :X




Statusuri iubire de valentine's day nr.39:

toate au o limita da u le intreci pe toate date draq




Statusuri iubire de valentine's day nr.40:

nu iubi un fotbalist k e un lucru foarte trist cand e dragostea mai dulce el is ia mingea si se duce

by [madalina]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu