Statusuri: de valentine's day versuri

Statusuri de valentine's day versuri nr.1:

Spuiemi tu iubirea mea cine ma vazut cu alcineva,punel de fata cu mine vreau sa vad daca are tupeu sa se jure de fata cu mineori ,ori are ceva cu mine ori ar vrea sa stea cu tine!!!!!!!!!




Statusuri de valentine's day versuri nr.2:

statusuri pt printese




Statusuri de valentine's day versuri nr.3:

de dragoste




Statusuri de valentine's day versuri nr.4:

o singura vorba poate strica o mare iubire




Statusuri de valentine's day versuri nr.5:

daca vrei sa fii iubit iubeste




Statusuri de valentine's day versuri nr.6:

Sa Iubesti e bine :X ..... Dar sa sti pe cine :| ..... Sa nu spui " Iubita " ....... La Orice Tampita :( ......




Statusuri de valentine's day versuri nr.7:

plang pt ce a fost ieri...plang pt ca azi nu esti langa mine...plang pt ca te iubesc...plang...de dor....plang...si sufletul meu va plange mereu...pt ca te iubesc...




Statusuri de valentine's day versuri nr.8:

aj" vrea Sa FiU o sTeA...O sTea CaZaToaRE...CaNd CaD In IniMa Ta Sa nU mAI POt pLeK:X:X




Statusuri de valentine's day versuri nr.9:

F@C UN P@$ $PR3 T!N3 $! D0! !N@P0!...$!MT 0 M@R3 T3@M@ !NTR3 N0!...TU !Mi Z@MB3$T! L@ M!N3 E$T! !N @$T3PT@R3..$@-Ti D3CL@R !UB!R3@ M3@ C3@ M@R3




Statusuri de valentine's day versuri nr.10:

imi va fi de tine . si nu uita ca esti cel mai bun lucru care i sa intamplat in viata mea. te iubesc viata fara tine e tristete




Statusuri de valentine's day versuri nr.11:

Cand te-am vazut mi-a fost frica sa nu te plac, cand te-am placut mi-a fost frica sa nu te iubesc. Acum k te iubesc mi-e frica sa nu te pierd




Statusuri de valentine's day versuri nr.12:

dragoste fara sarut. e un lucru neplacut. e ca noaptea fara luna. e un clopot ce nu suna




Statusuri de valentine's day versuri nr.13:

te ubesc mereu ingershul meu




Statusuri de valentine's day versuri nr.14:

Fericit ori nefericit,omul are nevoie de alt,caci nu traieste decat pe jumatate cand traieste doar pentru el




Statusuri de valentine's day versuri nr.15:

Seara se lasa, Stelele sclipesc, Iar eu IUBIREA mea, Tot la tine ma gandesc.




Statusuri de valentine's day versuri nr.16:

sunt 7 continente pe globul pamantesk

si un bath dragutz pe care il iubesk




Statusuri de valentine's day versuri nr.17:

Am sperat sa te-ntalnesk si sa`ty spon k te iubesk tu esty ingerashul meu te voi adora mereu te iubesk,te voi iubi impreuna noi vom fi ingerashi indragostit totdeauna fericiti te voi adora la nesfarsit u esty tot ce mi`am dorit:X:X:X:X:X




Statusuri de valentine's day versuri nr.18:

,,nimeni nu poate traii fara prieteni, chiar dak stapaneste toate bunurile lumii....prietenia adevarata se bazeaza pe incredere reciproca si spirit de sacrificiu...."




Statusuri de valentine's day versuri nr.19:

Iubirea nu e doar un zambet , nu e doar o floare , iubirea e un suflet ranit si apoi vindecat de altul... cine iubeste si este iubit nu va mai fi niciodata acelasi om k inainte...




Statusuri de valentine's day versuri nr.20:

cu cafeaua langa mine, ma gandesc numai la tine, si nu stiu cum sa-ti spun ca te iubesc ca un nebun :X:X:X




Statusuri de valentine's day versuri nr.21:

Catelul are o catelusa, vrabioiul are o vrabiuta, motanul are o pisicuta, broscoiul are o broscuta, porumbelul are o porumbita... tu nu vrei sa ma ai pe mine?




Statusuri de valentine's day versuri nr.22:

Te iubesc pentru ca existi, te iubesc pentru ca ma faci sa rad, te iubesc pentru tot ceea ce esti tu, TE IUBESC pentru ca TE IUBESC !




Statusuri de valentine's day versuri nr.23:

de iubire




Statusuri de valentine's day versuri nr.24:

asssssssssss adsada sdadasdasdasdasd asdasdasdasd




Statusuri de valentine's day versuri nr.25:

Te UbEsK DeNiS EjTi ViAtZa MeA....:x:x:x:x:x....Greu MeU MuMoS... by iubi ta...Aly




Statusuri de valentine's day versuri nr.26:

My name is pupic....I from pe botic....La tine prostutule....... pwp Alex..........By Alexa




Statusuri de valentine's day versuri nr.27:

dragoste




Statusuri de valentine's day versuri nr.28:

poate k nu am curaj sa iti spun adio sa te pierd pt tot deauna fara explicatii,sa imi deschid aripiile sa zbor .... si sa uit k te iubesc si sa poate te las sa pleci




Statusuri de valentine's day versuri nr.29:

Iubirea este o promisiune, iubirea este un suvenir, odata dat niciodata uitat, niciodata lasat sa dispara.




Statusuri de valentine's day versuri nr.30:

Dak dragostea ar putea fi evitata doar inchizand ochii,nu as mai clipi niciodata,

de frik sa nu las sa treak vreo secunda fara sa fiu indragostita de tine




Statusuri de valentine's day versuri nr.31:

Pentru aceasta lume,tu esti doar o persoa￿
Cand voi inchide ochii pt totdeauna, tu sa-mi pecetluiesti buzele cu un sarut pt a le incalzi,iar picioarele sa mi le acoperi cu petale albe de trandafiri si in par sa-mi prinzi trandafirul rosu al iubirii eterne ce va lumina chipul meu invaluit de tristetea mortii. Iar de vei zari o lacrima ce se va scurge pe obrazul meu palid sa stii ca e de ramas bun. Si cand pamantul imi va acoperi trupul care candva tu l-ai atins, sa-ti amintesti ca te-am iubit dintotdeauna sincer si acea iubire nu s-a stins, dar sa nu plangi ca eu voi fi mereu cu tine, chiar daca numai in vise. Iar pe mormantul meu, din florile ce mi le-ai adus sa scrii cuvantul \"FERICIRE\" caci am simtit-o datorita tie si sa nu uiti ca te iubesc chiar daca nu mai sunt.....




Statusuri de valentine's day versuri nr.32:

nu mai am cuvinte ...nu mai am lacrimi... nu te mai am nici pe tine.....





puteti sa nu votati eu nu pot sa va opresc dar va rog....fie-va mila de cuvantul :,,am iubit....:("




Statusuri de valentine's day versuri nr.33:

am iubit si am sa iubesc o floare ce u nu gasesti, floarea ce am gasit numai pentru mine a inflorit... Te iubesc si te ador unikata mea :X:X:X




Statusuri de valentine's day versuri nr.34:

cand iubirea te orbeste cand e sa nu ai norok sufera cel ce iubeste cel iubit isi bate jok asa mi sa intamplat sim mie am iubit q adv ...:(((((




Statusuri de valentine's day versuri nr.35:

Daca as fi un fluture mic ma-s ascunde intr-un plic.Iar cand plicul s-ar fi rupt as iesi sa te sarut




Statusuri de valentine's day versuri nr.36:

dak dragoste nu e...facem noi:P




Statusuri de valentine's day versuri nr.37:

Credeam ca viata este nedreapta cu mine si mi-a dat multe motive ca sa o urasc. Dar acum, cum as putea uri viata asta minunata care mi te-a dat pe tine ?




Statusuri de valentine's day versuri nr.38:

Te iubesc :X!

Te doresc:X!

Iti vorbesc:X!

Iti Zambesc:X!

Te ador :X!

Si ma cobor:X!

La mintea ta:X!

Doar atata:X!

Iti mai spun :X!

Te iubesc :X

Ca`peun alun:X!





house_adelina98

daca vrei sa vb :x




Statusuri de valentine's day versuri nr.39:

De ce exista lacrimi??? De ce exista dor??? De ce sunt intrebari fara raspunsurile lor??? De ce exista vise??? De ce existam noi??? De ce numai tristetea se-asterne intre noi???




Statusuri de valentine's day versuri nr.40:

Sunt 12 ingeri. 10 se joaca, 1 scrie poezii de dragoste, iar unu citeste acest mesaj.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu