Statusuri:noi 2012 de dor

Statusuri noi 2012 de dor nr.1:
>
De la DRAGOSTEA care-a rasarit e o cale atat de lunga k mii de ani i-au tebuit IUBIRII sa ne-ajunga!! ~IuL!Tz@~




Statusuri noi 2012 de dor nr.2:
>
Ce bancuri anonimule...:|

Te'ai nascut dintr-o eroare...




Statusuri noi 2012 de dor nr.3:
>
daca soarta ne desparte si nu ne putem vedea, iti doresc succes in viata si te rog nu ma uita!




Statusuri noi 2012 de dor nr.4:
>
status




Statusuri noi 2012 de dor nr.5:
>
a iubi inseamna a suferi si cum multi fug de suferinta putini stiu sa iubeasca..!!!




Statusuri noi 2012 de dor nr.6:
>
ironic, stii s-acuzi de incultura,

da' nu vezi ce prostii ai scos din gura




Statusuri noi 2012 de dor nr.7:
>
Te cUnOsC??? Te sTiUuU????

tE'Am vAsT??? SoRrY aM UItAt dE Tn




Statusuri noi 2012 de dor nr.8:
>
Ridica-ti ochii tai frumosi pe culme`n departari, intinde mana sa ti-o strang si nu ma da uitarii!




Statusuri noi 2012 de dor nr.9:
>
De-ar fi cerul o placinta si pamantul un branzoi te-as chema numai pe tine sa le mancam amandoi.




Statusuri noi 2012 de dor nr.10:
>
ce fraier.




Statusuri noi 2012 de dor nr.11:
>
Iubita mea din minte, ti-am dat un pumn, ti-am scos un dinte.Imi pre rau ca nu ti-am dat mai tare sa-ti scot maseaua la inmormantare.Esti frumoasa ca zambila, cocosata ca camila, ai parul ca coada vacii, cand te vad ma iau toti dracii.




Statusuri noi 2012 de dor nr.12:
>
DND,....k' n-am timp de glume,.....

(citesk adversaru'

sa shtiu unde sa dau ku paru'...).....sau ku parerea de rau.....




Statusuri noi 2012 de dor nr.13:
>
Bravoo!!!:D Ai dat peste id-ul meu Dar stii, faza este tocmai alta. Nu da click ca te lipesti cu un ig!:)




Statusuri noi 2012 de dor nr.14:
>
Te cunosc...... si pot citi in ochii tai, mai mult decat intr-o biblioteca.




Statusuri noi 2012 de dor nr.15:
>
Distantele dintre fericire-om si om-bani sunt direct proportionale....(bun exemplu pentru ora de mate ; poate iau un 10) ;)))




Statusuri noi 2012 de dor nr.16:
>
Bula merge la scoala.Profesoara le da ca tema de casa sa scrie 4 propoziti.Bula merge acasa si o intreaba pe ma'sa: ,,mama, zi-mi o propozitie?''

,, n-am chef!'',... o scrie si merge la tata'so ; el se uita la tv ; ,,tata, zi-mi o propozitie !'' ,, da steaua, gol, yes, yes, !'' , o scrie si merge la frate'so; el citea o carte; ,,frate, zi-mi o propozitie!'' , ,,tarzan in chiloti de tabla '' o scrie si merge la sora'sa; ea se juca cu un elastic: ,, sora, zi-mi o propozitie!'' ,,daca sari tu sar si eu'' .

A doua zi merge Bula la scoala.

Profesoara il intreaba: Bula, ne spui o propozitie?

Bula: N-am chef !

Profesoara: Bula, il chem pe director! Bula:Yes, yes !......Vine directorul.

Directorul:Bula, cum ma cheama?

Bula: Tarzan in chiloti de tabla!

Directorul: Vezi ca te arunc pe geam!

Bula: Daca sari tu, sar si eu!.




Statusuri noi 2012 de dor nr.17:
>
ba surdule,ai vazut cum alerga schiopul ala dupa chel sa il traga de par,...sau cand chioru' ne-a vazut pe noi cand vorbim si tu de fapt esti surd??????




Statusuri noi 2012 de dor nr.18:
>
Iubeste persoana din interior nu din exterior.




Statusuri noi 2012 de dor nr.19:
>
Fiecare stea e lumea mea......cand esti tu cu mine......parca totu'i bine!! ......... :X




Statusuri noi 2012 de dor nr.20:
>
La ora de romana, profesoara le cere elevilor sa recite cateva versuri ale unor poeti cunoscuti;vine randul lu' Bula:

Profesoara: Recita, te rog, cateva versuri din ,,Ce te legeni, codrule?'' de Mihai Eminescu!

Bula: Nu ma legan, doamna profesoara, vi se pare!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu