Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
sunt mai trist decat un orb intr-un club de streaptease




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
I know that you don't know that I know something that you know that I don't know




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
Cand te-am intalnit am crezut ca esti un inger cazut din cer...Dar m-am inselat...P parcurs inima mea a aflat cine erai tu defapt...Mi-ai provocat multe suferinte si rani si de abea atunci am aflat ca nu erai acel inger in care erai... Erai mai mult un demon care provoca suferinta.....Dar totusi TE IUBESC




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
Daca plangi tuplang si eu .....daca razi tu rad si eu....daca tu sari pe geam eu rad in continuare.....hi hi hi




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Citeste acest status de despartire pentru ca ai fost prima mea iubire si am vrut sa te fac fericit, iti doresc sa ai parte de toata suferinta mea si sa o traiesti inzecit...




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
Dragostea este ca atunci cand stai pe cimentul moale: chiar daca pleci, urmele-ti raman acolo.




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
cum esti u am fost si eu...cum sunt eu vei fi si u ...trista fara nicio sperantza ... si cu sufletul care mai traieste doar pt ati zice aceste cuvinte care ...cred si sper sa te doara macar jumatate din cat ma doare pe mn .... care sunt de ajuns ma mori doar pt ca nu mai poti intoarce raul facut




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
~cu ocazia sarbatorilor de iarna ,vezi doamne" mam gandit sa va trimit la tatzi acest mass: SARBATORII FERICITE!!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
~{}[]8-)-Buna seara,buna seara,,,

iaca vin cu sanioara,

sanioara fermecata

fermecata fermecata da e ne-nmatriculata []{}-()~




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
tind la o viata normala ... inconjurat de oameni normali ... dar cred ca degeaba >:)




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
te`as lua`n eternitate, unde steaua ma indreapta... dar tu esti ziua care vine... eu sunt ziua kare pleaka...




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
m-am suit in capsun sa mananc mere cu paiul....va aduc si voua gutui




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
dak din toate fetele de pe pamant ai fi ramas numai u m-ash cupla cu o maimutza




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
Ochii tai m-au furat de cand i-am vazut.. ochi caprui atragatori, te iubesk




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
Afara-i frig si innorat

Si-n soba arde mama

De lustra-i tata spanzurat

Sii atrna mana.



Pe jos sunt fratii mei intinsi

Sunt morti de-o saptamana

In putrefactie-au intrat

si nimeni nu-i aduna.





Ascuns e fratemeo-n dulap

Nu-i pasa de nimic

Are-un topor infipt ni cap

Sa-i tina cipilica



In pod e Mos Martin intins

Are-un cutit infipt in spate

De la parter l-am urmarit

Pe viata si pe moarte.




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
dnd......in orash....caut lesa pt peshte




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
pentru tine toate... zece intamplari ciudate.. si`o minune .. te`au adus in casa ... nu stiu... 10 vietzi de`as sta cu tine.. tot ar fi putine... TE IUBESC !!




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
Gandeste-te la cel mai dulce lucru, inmulteste-l cu infinit, aduna o eternitate si vei sti cat de mult imi lipsesti!




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
elodia traieste si cioaca o cioparteste. Diaconescu se imbogateste si audienta creste :)):)):)):)):)):)):))=))=))=))




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
ma balacesc........ DND k te stropesc



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu