Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
dragul meu iubit tempit iti trimit din departare un costug si-o lumanare si ca semn ca te iubesc drept in groapa te trantesc




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
sunt o dulce dar nu cu toata lumea:P




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
bah...



sa`ti zic un secret



da` :-$



sa nu zici la nimeni..k?







[te besc:">]



moooolt de tot :xxxxxx



>:D




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
dnd...implant cutie in geam sau is cu barca prin ghiuveta!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
knd te-am vazut mi-a fost teama sa nu te plac..knd te-am placut mi-a fost teama sa nu te iubesc...iar acum knd te iubesc..mi-e teama sa nu te pierd..!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
Pe o Scaara d la 1 la 10 Tu ai spart bariera ..--==Ty Bex ==--..




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
daka ma deranjatzi o sa va canta dracusorii live ;)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
dnd mie` rau nu mai pot cad jos din picioare mor ... aoleo ma ia cu lesin

deseara dau party la mine acasa cine vine?? :)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
sti care e culmea mizeriei? ca paduchii sa aiba paduchi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
DND ADUN PATRUNJEL




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
dnfd cant la capsator




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
TE IUBESC... nu inteleg cum doua cuvinte asa simple pot umple un spatiu asa MARE!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
doamne iubirea asta .. iarsi incep sa iubesc dar linistea nu mio gasesc




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
ai spus prea usor adio......prea greu mi e asa ....e atat de fericita ea ....are tot ce am iubit candva :(((=(((




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
e prima ora din prima zi...e greu fara tn...nu pot minti...u ai fost totul si puteai fi...e prima oara...din primul an...azi numai ploaia imi bate la geam...si imi aminteste cat te iubeam...nu reusesc sa ma desprind ...e un univers care vrea sa ma sting...ma prinde teama si incep sa te strig...e prima noapte knd imi e frig...bratele tale nu ma pot incalzi...un suflet rece eu nu pot iubi...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
Cu timpul inveti k A SCUZA este ceva ce poate face oricine dar A IERTA doar sufeletele q adevarat mari o pot face.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
dnd vorba molta stricaciunea omului




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
poezie poezie...aia mea e de hartie:))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
doamne da-mi aripi sa zbor pan\' la iubi-m dormitor,cu un buchet d flori in mana ca sai spun noapte buna si-un pupic pe ochisori ca sai spun cat il ador:X:X:X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
Mos Craciun cu paiu-n c*r...pe la noi sa nu mai vii..... io te bag in p***a m**ii si ma kk pe jucarii:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu