Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
i wanna take you away... let's escape into the music... dj let it play... i just can't refuse it, like the way u do this... please don't stop the music.....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
cu ochii inlacrimati privesc strada invaluita in ceata, astept cu nerabdare sa vad pasii tai indreptandu-se spre mine,dar tu nu vi...pt k altcineva se bucura de dragostea ta




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
Daca ma iubesthi

De ce ma faci mereu sa sufar

Mi-e foarte greu

Cand nu esty

Langa mine



Zi de zi ma gandesc la tine

Oare thu te gandesthi la mine?

Spune-mi te rog iubire

Ce se va intampla,,,,,,,,,?

Intre mine si tine,,,,?

Te rog spune-mi......

Si promit ca atunci

Cand voi auzi pe vocea ta

Ceea ce vreau sa aud,,,,

Te voi lasa,

Shi nu vei mai auzi de mine :(:(:(




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
bre.... yo-s membru de onoare al Asociatiei Nationale de FRECAT MENTA....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
barbatzii sunt o dovada foarte clara k exista reincarnarea....nu potzi fi atat de prost intr-o singura viatza




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
de ce nu ma mai iubesti ???? q ce am gresit?....eu doar te-am iubyt......




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
Astazi a trecut ziua,...maine va trece si ea,...mai e un pic pan' la ziua mea...pls, nu ma lasa...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
nu inteleg unde, cum s-a pierdut totul....pot doar sa sper k nu imi vei lua si ce am akm mai de pret....amintirile....am sa fiu mereu langa tine atunci knd vei avea nevoie....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
Sunt momente in viata , in care oricum ti-ar sta corpul , sufletul e in genunchi ...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
Colo sus in cimitir

Joca noaptea morti in sir

Daca ai ceva cu mine

Am un loc si pentr tine

Eu vampir si tu dracula

Eu beau vin si tu sugi..p**a




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
noroc sa ai ...

ca prost ejti destul




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
CMF-Cand Ma f**i?...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
Prost sa fii,

Noroc ca... esti.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
Te astept in zadar si ink te voi astepta chiar dak stiu ca nu vei veni... pentru k tu esti dragostea mea




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
PREA MULTI PROSTI PT O TARA ATAT DE MIKA




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
se spune k e nevoie d cateva minute pt a iubi o persoana si o viata pt a o uita...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
mama lor de muste, numa' ele ma iubeste




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
CMF = Ce M-as F*te




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
VaNd CaLdaBoS PrOaSpAt.......PrImIm Si BoNuRi....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
care-i treaba mosule????????



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu