Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
foaie verde puisor tu dai buzz si ieu ignore [voteaza pls]




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
te yubesc ma yubesty imi gresesti iti gresesc cu aceeaasi moneda iti platesc iti dau haina dp mne dar nu ma confunda cu ori si cine




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
te iubesk in stil Gabana ca cercel e ca bomboana , te iubesk in stil Armani ca cercel iar ne da bani , te iubesk in stil Versace ca cercel la 4 ace




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Imi produci o mare durere cind imi spui ca suntem doar prieteni shi nimik mai mult...(((




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Foaie verde/frunza lata/ deranjezi o iei in fata/




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
Tot incercand sa-tzi fak pe plak,

Incet, incet, de sufletu-mi.... am inceput sa ma dezbrac.




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
Mi-esti draga,...

Da' n-am cuvinte sa exprim,

Senzatii, patimi si dorinte,

In doar doua cuvinte

Nu pot sa le comprim!




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
culmea rabdarii sa numeri firele de par cu o manusa de box




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
aluat dospit prost al dracului tampit dak crezi k te-am iubit fraere te-am pacalit ;))




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
Esti cool

Toata lumea zice ca's nebun

Am bateriile pe full

Te iubesk,iti jur




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
1.Ce prezenta ! Ce inteligenta ! Cat farmec ! Si ce ochi frumosi ! ... Dar am vorbit destul de mine ! Tu ce mai faci??



2. Trei maimute au scapat de la Zoo . Una a fost prinsa uitandu-se la T.V. , alta jucand fotbal , iar a treia ... Citind acest status .



3. Daca copiezi ce scriu

Iti fac cadou un sicriu,......




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
Am vrut sa fak pe plakul tuturor,....

Shi-am reushit

Sa cad in dizgratzia lor!




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
Dragostea e ca si floarea, se stinge si infloreste dar niciodat nu stii de unde vine




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
ii sunt recunoscator umbrei ca ma-nsoteste in zilele co soare,....




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
de dragoste




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Ai devenit persoana cea pe care parca nu o mai cunosc ! tOt` ce`a fOst a fosT ` ! adiO` , dar vei regreta . unele clipe ce au fOst in viatza ta !




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
Vine unu "cazut din cer", el aude tot felu', ca invie Isus Hristos ; se duce la un om si il intreaba:

- Ba, omule, aud zvonuri ca a inviat Hristos , a inviat??

- Nu!

El nu prea intelege si se duce la altu'

-Ba, a inviat Hristos?

-Nu stiu!

Iar nu intelege nik'; se duce la un alt om si daca nici asta nu raspunde...

-Ma, omule, a inviat Hristos??

- Da!

- Aleluia, da cand??




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
2 rosi stateau si la un moment face una :1)-Ma tu stii cum se tine un idiot in suspans.->2)NU ma !Cum?.->1)Lasa ca-ti zic mai incolo:))




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
Rezista, rezista,.....nu iesi de pe pista!




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Am nevoie acum si eu de o favoare,.......si tu-mi intinzi umbrela de ploaie cand e soare.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu