Statusuri:de dragoste

Statusuri de dragoste nr.1:

nu iubi un blond,ca e vagabont...mai bine un brunet,ca saruta cu talent;)




Statusuri de dragoste nr.2:

***Când mintea spune să uiţi, că n-are rost, Ce ai în suflet îţi dictează pe dos…




Statusuri de dragoste nr.3:

uneori sa renunti nu inseamna k esti slab,ci ca esti indeajuns de puternic sa uiti si sa treci mai departe




Statusuri de dragoste nr.4:

Sunt o mika vrajitoare,cine ma saruta moare. Un baiat m-a sarutat, 7 zile a oftat.




Statusuri de dragoste nr.5:

il iubesk si il voi iubi kiar daca nu mai este al meu




Statusuri de dragoste nr.6:

te uibesc sariti-ar ochisorii, pe peretii noi festiti, ca de' te-oi prinde cu alta eu te fac cartofi prajiti




Statusuri de dragoste nr.7:

eu te iubesc .....tu ma iubesti......dar niciodata nu putem fi impreuna




Statusuri de dragoste nr.8:

o scoica de aur e inima mea o perla albastra iubirea din ea cand scoica se sparge de stancile reci iubirea va ramane pe veci




Statusuri de dragoste nr.9:

`~.Te doresc viata mea, sufletul meu, esti doar al meu `~.



:x:x je t'aime :x:x ade....li.....




Statusuri de dragoste nr.10:

uneori visez cu ochii deschisi la tine....uneori stau langa tine si ma simt aiureea .......uneori imi bate inima ......dar nu pot ascunde dragosteea pt tine .... fetele imi spun ca el ma place si eu il plak pe el ....dar nu stiiu ce sa mai cred acum:(:((




Statusuri de dragoste nr.11:

Cea mai dulce fericire, cel mai dulce trandafir esti tu ....noaptea privesc spre cer, luna imi soptete numele tau, stelele iti lumineaza chipul .




Statusuri de dragoste nr.12:

ingeras din cer picat,

ochii tai m-au fermecat,

dintr-o singura privire,

s-a nascut a mea iubire...

vocea dezminte dar inima nu minte...

TE IUBESC!!!!




Statusuri de dragoste nr.13:

In inima mea scria te iubesc,.... nu ma uita ... Dar în a ta era ura ... Departe ca de luna... Dar ochii tai m-au fermecat... m-au chemat s i m-au l asat sa plâng... Pe un drum chemând dragostea la sat a în urma ta...




Statusuri de dragoste nr.14:

ma doare inima sa vad cum tu acum esti cu ea....si acum ma gandesc cand erai cu mine si pe ea nu o iubeai.....acum ma vei tine minte....voi muri...nu ma ierta:((




Statusuri de dragoste nr.15:

Nu iti dai seama ca tot ce spui nu ma afecteaza, la urma urmei esti doar o alta panarama.




Statusuri de dragoste nr.16:

DrAgOsTeA Se NaStE Pe oDnOkLaSnIkI CrEsTe Pe SkUpE Si MoArE In CioRnIi SpIsOc




Statusuri de dragoste nr.17:

STATUSUL MEU ESTE IN CONCEDIU




Statusuri de dragoste nr.18:

iubesteti iubita/iubitul care este cu tine la bine si la greu.daca te desparti de iubita/iubitul sa pastrati o relatie de prietenie nu sa va bateti ca animalelel!!!




Statusuri de dragoste nr.19:

Sentimentele nu au preTz ,... au val0are , cuL0are..... ceva atat de simpLu nu m0are!




Statusuri de dragoste nr.20:

Ai ceva special :X !..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu