Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

se iarta,dar nu se uita lucrurile care dor




Statusuri smechere nr.2:

te iubesc, te doresc, dute-n ma'ta ca glumesc...... robby_cata




Statusuri smechere nr.3:

dragostea mea este mare fatza de cum ma iubi tu,... eu te iubesc mai mult, mai mult decat parintii tai, mai mult decat cei care iti sunt dragi, ca te iubesc exagerat de mult si nu stiu cand pot sa te mai vad, ca u cu familia ta nu ati vrut sa ma luati cu voi, daca as stii unde ai fii as veni dupa tn ca te iubesc:X:X:X la disperare iar u imi faci zilele amare :((




Statusuri smechere nr.4:

DE CE ITI FURA INIMA CEL CARE NU ARE NEVOIE DE EA???




Statusuri smechere nr.5:

sunt o fata care am iubit si repede m-am indragostit, dar daca nu ar fi asa, ce te- ai face, dragostea mea, te omori sau m-ai iubi in continoare,... aa:*:*:*:




Statusuri smechere nr.6:

o lume'n care ne iubim shi uh ma tzii, ma ai, ma mai vrei, iar eu te privesc shi nu'mi ajunge, te simt shi nu ma satur, te am shi te mai vreau




Statusuri smechere nr.7:

te iubesc,te doresc,....da' ce misto chefuiesc,....fara tine!




Statusuri smechere nr.8:

Stii doar,... ca nu.mi pasa`:). Ceea ce se va intampla, va fi doar din vina `ta`!. Ceea ce nu.mi pasa, este ca ea te lasa`!;) Ceea ce ea simte, este ca nu te minte`!:d Ceea ce eu simt, este ca te mint`!:x.




Statusuri smechere nr.9:

Acum ...lumea-i a mea....si mai putin conteaza cati o vor...




Statusuri smechere nr.10:

Te iubesk dar nu ma crezi, te ador dar nu ma vezi, iar cand ai sa te trezesti nu ai sa ma mai gasesti.




Statusuri smechere nr.11:

draga mea,..... eshti de milioane, ia 8000000 si du-te:(




Statusuri smechere nr.12:

Glumeshte in iubire, dar nu iubi glumind

Caci cea care te iubeshte

Glumind te paraseshte.

Viata e un vis,

Visul e speranta,

Speranta e totul

Iar totul e nimik...




Statusuri smechere nr.13:

de dragoste




Statusuri smechere nr.14:

M-ai uitat.... nenorocitule,.... pt cine, pt o tarfa? ... O sa-ti dai u seama ca gresesti dar va fi prea tarziu.




Statusuri smechere nr.15:

posibil sa fii singurul ce poate

sa ma minta

si sa-l cred k o sa treaca toate




Statusuri smechere nr.16:

Du-te ,.....dispari,....piei din calea si din viatza mea!




Statusuri smechere nr.17:

Intalnirea cu tine a fost o soarta,devenind prietena ta a fost o alegere,dar sa ma indragostesc de tine a fost ceva ce nu am putut controla...




Statusuri smechere nr.18:

Spune-mi ce doresti ,Spune-mi ca ma iubesti ,Eu te iubesk dar tu nu ma vei mai iubi :(




Statusuri smechere nr.19:

"Te iubesc" sunt doua cuvinte ce unii le spun fara a le simtii, dar uneori eu spun te iubesc pentru ca simt asta...




Statusuri smechere nr.20:

ha ha ha



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu