Statusuri:haioase

Statusuri haioase nr.1:

Nu sunt rea snt smecherita si e baieti sunt iubita nu ma crezi hai la-ncercare sa vedem care pe care




Statusuri haioase nr.2:

daca iubirea ar conta tu nu te`ai comoporta asa:)




Statusuri haioase nr.3:

asa cum doua buze se unesc pentru a forma sarutul

asa doua inimi se unesc pentru a forma sarutul




Statusuri haioase nr.4:

Te iubesk' ...te doresk' ....si-nca ceva:

N-AM CHEF DE GLUME!




Statusuri haioase nr.5:

azi am facut o teza

o teza la franceza

m-am gandit la tn

si nu mi-o facut bn

ca la ziua urmatoare

te iubeam prea mult

nu mai puteam

de dor




Statusuri haioase nr.6:

inventata de mn si o fata sper sa va placa......



De-acum cand o sa ma trezesc

Cine-o sa-mi spuna TE IUBESC

Cine o sa-mi spuna in fiecare dimineata

Ca sunt cea mai frumoasa fata

Cu fiecare zori de zi

Mereu speram ca uh sa vi

Pacat ca eu nu am stiut

Ca n-o sa vii, caci te-am pierdut

Acum la alta tu-i zambesti

La alta-i spui ca o iubesti

Cu complimente o rasfeti

Si cu-n sarut tu o trezesti

Dar cand am vrut sa dorm mai bn

O soapta a vn la mn

S-a apropiat de capul meu

Si mi-a spus......BUNA....SUNT EU.....:*




Statusuri haioase nr.7:

iubes-te si vei fii iubit:*




Statusuri haioase nr.8:

Te IuBeSc




Statusuri haioase nr.9:

TE IUBESC FLAVIUS.......MULT, MULT, MULT...BABY MEU DULCE :x:x:x BY[AN'DEEA]..:x




Statusuri haioase nr.10:

cand iubesti spune-o, ca iubirea nu te indeamna numai la lucruri rele...deci iubitzi-va:X:X:X:X:X

asa cum il iubesc si eu pe puiutzu meu




Statusuri haioase nr.11:

A fost frumos,

A fost urat ,

Eu te-am iubit,

Chiar foarte mult,

Dar dragostea

Cu sila nu se face,

Asa ca te las,

dracu-n pace!!!




Statusuri haioase nr.12:

...хотел найти?Нашёл.Хотел общаться?Общался.Влюбился ? Пожалуйста!!!Твои проблемы.Не пишешь?Не надо. Хочешь забыть?Не сможешььььььь....)))*




Statusuri haioase nr.13:

Iubirea nu-nseamna sa vb mereu despre dragoste,despre gelozie; iubirea este respectul unul fata de altul si nu trebuie aratatā la toata lumea




Statusuri haioase nr.14:

Gandeste-te bine

Ce vrei de la mine,

Ce vrei de la viatza,

K-i k o atza...




Statusuri haioase nr.15:

O singura LUNA ,1000 de STELE pentru inca o noapte vino in visele mele,1000 de ganduri intr-o singura minte,un singur sens in doua cuvinte "TE IUBESC"




Statusuri haioase nr.16:

A




Statusuri haioase nr.17:

traiesc doar din lacrimi,traiesc doar prin lacrimi dar un singur lucru stiu ca traiesc doar pentru tine




Statusuri haioase nr.18:

Iubirea e mare,este si frumoasa,dar si dureroasa. e ca o sageata care doare tare, cand o intelegi... In povestea asta te implici prea mult... Ai de suferit, ai de plans tot timpul... I-a stai si gandeste, N-ai motiv sa plangi. Il iubesti El stiind-o bine. Vrea sa para dur sau nepasator.. Dar de fapt stii bine e si visator. Il iubesti Dar nu stii Cum sa ii vorbesti. Il iubesti prea mult Nu vrei sa renunti.. Il iubesti stii bine Dar nu poti asa Ori zice Da Ori suferi mai mult Dar te-ai saturat Vrei s-o iei de la inceput Il vrei inapoi Indragostiti sa fiti Ca la inceput Sa va iubiti mult! Te-ai cam saturat Cum sa ii vorbesti Vrei sa-i zici ceva sa il doara tare Zi doar adevarul Zii ca il iubesti ZII doar adevarul Asta doare tare Zicandu-i acesta poate il convingi Sa vina la tine Sa va impacati Ca il iubesti mult. Dupa cate-ti zic Cred ca-ti dai tu seama Cum e cu iubirea Este si frumoasa dar si dureroasa.. Tot ce-am spus acum E adevarat Si a fost din suflet Din unul curat!




Statusuri haioase nr.19:

traieste clipa




Statusuri haioase nr.20:

de fiecare data cand auzi numele lui...ti se inmoaoe picioarele...gandul tau zboara departe...si-ti aduci aminte iar de zilele acelea de iarna...in care el te incalzea...si atunci incepi iar sa plangi si iti dai seama ca nu-l vei putea uita niciodata



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu