Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

"nu ma uita" sunt 3 cuvinte, te rog frumos, tine-le minte...




Statusuri de prietenie nr.2:

Daka dragosthea plutesthe-n aer, eu de ce n-o vad???




Statusuri de prietenie nr.3:

CATRE FATA




Statusuri de prietenie nr.4:

Uite, se naste un moment

In care trebuie sa fii cat se poate de-atent

Vine chiar in fatza ta

Ia'o de mana si ofera'i toata dragostea ta:):):)))







Spune'i doar ce'i place ei

Ca doar asa vei profita si vei avea tot ce vrei

Spune'i numai ce vrea ea

Ia'o de mana si usor du'te spre camera ta




Statusuri de prietenie nr.5:

iarta`ma k te`am iubit

iarta`ma ca te`am ranit

iarta`ma k tzi`am zis "PA"

Si`ai plecat din viatza mea




Statusuri de prietenie nr.6:

cand eu ma gandesc ca tu te gandesti ca eu ma gandesc la tine-atunci-tu te gandesti ca eu ma gandesc ca tu te gandesti la mine.




Statusuri de prietenie nr.7:

Privesc in ochii tai si simt....

Da ce dracu simt eu?




Statusuri de prietenie nr.8:

imi spuneai mereu"te iubesc", acum imi spui "imi pare rau" si ma doare ca n-ai tinut la mn, ma doare ca m-ai mintit si ma mai doare fca te joci cu inima mea




Statusuri de prietenie nr.9:

tu ce faci cu idiotii??

eu ii tin in conversatii plistisitoare.....:))




Statusuri de prietenie nr.10:

De 8 martie sanatate, ....la sexul feminin, la toate!




Statusuri de prietenie nr.11:

uita-te atent la mine

ca sa vezi cat te iubesc

totul o sa fie bine

doar tu sii ce imi doresc

scrie sts meu ji.......




Statusuri de prietenie nr.12:

te iubesc la nebunie ca pe un tort in farfurie,te-as manca cu linguritza si ti-as saruta guritza ta dulce pasarik mea mica......TE IUBESC MULT.....




Statusuri de prietenie nr.13:

Filtreaza-tzi amintirile,.....dar nu-tzi nega iubirile!




Statusuri de prietenie nr.14:

te iubesc dar numai noaptea ca nu te vad :D




Statusuri de prietenie nr.15:

mi s-a parut usor sa te iubesk.... mai greu e-acum, cand a venit timpul sa te parasesc...




Statusuri de prietenie nr.16:

mergi la scoala da,....grabeste-te incet,...poate reusesti sa pierzi primele 4-5 ore !




Statusuri de prietenie nr.17:

Nu trebuie sa spui te iubesc daca nu este adevarat,dar daca este adevarat,trebuie sa o spui cat mai des .Oamenii uita!!




Statusuri de prietenie nr.18:

am invatat sa iubesk tot ce era al meu

dar am putut sa traiesk shi fara ce nu aveam

numai fara tine nu pot sa traiek,

iti jur dragul meu,

doar pe tine te-am iubit

shi voi muri iubindu-te pe tine

adio, dragostea mea...!!!




Statusuri de prietenie nr.19:

cine esti u ?




Statusuri de prietenie nr.20:

eu sunt proasta,tu esti....



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu