Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

La poarta inimii cand mi-ai batut,

Eu ti-am deschis cu un sarut.

Si-o-nchind acum in urma ta,

Pentru ca nu mai esti iubirea mea !




Statusuri de jale nr.2:

gata nuti pasa numi pasa punct




Statusuri de jale nr.3:

Plange cerul pentru mine

Ca nu mai esti langa mine,

Plange cerul pentru noi

Ca nu mai suntem amandoi.



Acum tu pleci, ma vei uita,

Dar intr-o zi vei regreta.

Vei vrea la mine sa mai vi,

Dar eu atunci... nu voi mai fi!



De cand eu te-am vazut,

Pe tine te-am placut...

Dar nu as fi crezut,

Sa te iubesc asa mult.




Statusuri de jale nr.4:

incerc sa te gasesc dar nu pot,pt k ochii imi sunt inchisi si nui pot deschide...:((...incerc sa zbor spre tine dar aripile imi sunt frante...as vrea sati vorbesc dar buzele imi sunt lipite,tot ce pot face este sa simt,sa simt cu adevarat k te iubesc din toata inima...:X:X:X




Statusuri de jale nr.5:

te voi da la politie....pt ca miai furat inima...shi nu mio vei da inapoi niciodata..***:(




Statusuri de jale nr.6:

iubeam si eu candva doi ochi caprui plangeam cand nui vedeam de dorul lui dar ce pacat k cchii lui minteau iar eu ca intotdeauna ii credeam:(:(




Statusuri de jale nr.7:

te astept dar tu nu vi...din aduancul inimi mi-as dori akum sa vi:X:X:




Statusuri de jale nr.8:

nu stiu daca ati simtit vreoata ca cineva te iubeste atat de mult si tu din pacae nu poti sa ii raspunzi cu tot atat de multa iubire...ei bine as fi vrut sa il pot iubi la fel de mult cat si el ma iubea ,dar cel putin acum stiu ca eu il iubesc mai mult decat ma iubeste el acum , ei bine nu am putut fi impreuna nu eram unul facut pt celalalt el ma iubea si eu dar eu il consideram doar cel mai bun prieten .De ce nu mai putem fi prieteni dupa ce ne-am despartit ?din cauza madiriei lui:|De ce nu ne mai putem vori?Din cauza incapatanarii lui ! imi e dor sa ii vorbesc si sa fim din nou prieteni:((




Statusuri de jale nr.9:

eu team iubit eu am suferit




Statusuri de jale nr.10:

AmI Pare Rau de ce sa int@mpl@t... Ami vine sa plang ... C@nd te aud vorbinD despre sentimente kre Nu @P@R Cand vrei .




Statusuri de jale nr.11:

Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat…..




Statusuri de jale nr.12:

sa te bata dumnezeu

k'ai distrus sufletul meu

sa-ti faca inima meagra:((




Statusuri de jale nr.13:

Sufera cel ce iubeste...kel iubit isi bate jok




Statusuri de jale nr.14:

esti frumoasa dar eu nu te iubesc ca esti proasta




Statusuri de jale nr.15:

as face orice ca sa te am langa mine,dar tu maignori.orice sms de dragoste tias trimite tu zici ca imi bat joc de tine ,dar nu e asa.va veni ziua in care vei ajunge tu EU




Statusuri de jale nr.16:

regret ..ka am ...fost prieteni :(




Statusuri de jale nr.17:

imi place sa fac tot ce imi trece prin cap,bine sau raw o fac in felul meu




Statusuri de jale nr.18:

IUBIREA e ca o mige de fotbal...cand e departe ..fugi dupa ea...iar cand e la tine ”dai cu piciorul in ea..!”....:)




Statusuri de jale nr.19:

daca ai sti cat de greu imi este fara tine .....ti-ai da seama ca te iubesc enorm...dar atunci va fii prea tarziu.......




Statusuri de jale nr.20:

3O aM aLeS sA n3 d3sPaRtIm Pt ca aStA Mi'Ai DaT d3 iNt3l3S....Si TziaM pRoMiS cA Uh O sA fIi aLa CaR3 s3 vA InToArC3 la mIn3....Nu M'Ai CrEzUt....dAr aCuM tE RoGi d3 mIn3 Sa n3 iMpAcAm....pAcAt K 3sT3 Pr3a TaRzIu....Nu t3 mAI iUbEsK aCuM tE URASC...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu