Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

zambesk in fata ta doar pt a imi ascunde inima pe care tu ai frant-o




Statusuri de jale nr.2:

:( ''incerc sa ascund calvaru numit depresie si zambesc fals doar ptr buna impresie..'':(




Statusuri de jale nr.3:

`˛~ˇ^˘˛`˙´......nhOo tHe iubecK....^:^:^nHo ThE-AsH IuBHi...|^dHe te-@i |^|^InToAlKhE InTl-Oo ZiI....ShI-0oO StHe@a DiN KeR DhE ThU Mi-aI Dha----____ReNuNt LhA FlUmUsHeThEa ThA.....|^|^|^|^´˙°°˘^ˇ~




Statusuri de jale nr.4:

"Cine se naste iubeste.Cine iubeste sufera.Cine sufera regreta.Cine regreta moare.Cine moare uita tot....."




Statusuri de jale nr.5:

Eu te voi lasa...iar u o sa faci ce-ti vrea inima..




Statusuri de jale nr.6:

dece nu esti langa mine cand vreau si eu sa te ating....:(((

dece ma faci sa sufar mereu....:(((

nu intelegi.....ca te besk mult....:(((

si k nici ooo data nu vreau sa ne despartim....:*

nu uita ca voi fi langa tine mereu....la bine si la greu.....:(((

te voi iubi si nu te voi uita niciodata....:(((:*:*

dar intoarcete la mn....:(((

sper sa nu ma uiti pana cand vei muri....pt ca nici eu nu te voi uita.....:*:(((

nu plicaaaaaaaaaaaa.:((((




Statusuri de jale nr.7:

greseala mea k te-am iubit prea mult :X..pakatul tau k mai mintit de la-nceput :(...m-ai tradat iubirea mea ..knd mi-a fost viata ai grea .....;)




Statusuri de jale nr.8:

stau la geam cu cartea-n mana

mama crede ca citesc

si cu ochii plini de lacrimi

tot la tine ma gandesc...:(




Statusuri de jale nr.9:

dar totusi...totul depinde de mine iar tu...nu mai existi pt mine...chiar m'ai folosit doar ca sa te distrezi...la inceput mi'ai aratat cum e sa iubesti....si tot tu m'ai invatzat sa urasc prin faptul ca m'ai pacalit ca ma iubesti




Statusuri de jale nr.10:

cand pierzi pe cineva ....

nu ai cum sa-i simti lipsa...

pt ca o iubesti si ai vrea sa te ierte...




Statusuri de jale nr.11:

DaCa Ai IuBiT SI aI FOst PaRaSiT ......Nu DiSpErA VeI Mai AveA SaNsA!!!! :(:(:(:(




Statusuri de jale nr.12:

E trist atunki kand tu pleci departe iar prietenele....te'au uitat nu mai stiu cine ai fost ptr ele.....dar akm totul e pierdut...am plekat in lume ku familia ptr un ban iar prietenele usor ma uita ji ma doare fft mult ....ji nikiodata nu cred k voi intelege de ke au fakut asta nu se gandeste niki una k poate cnv sufera ptr asta .......chiar dak altii nu sufera ji le plake sa vada alti oameni plangand...:((:((




Statusuri de jale nr.13:

viata e una in care nu vei stii niciodata ce va vrea ... turamai cu sperantele si cu amagirile




Statusuri de jale nr.14:

nu am puterea ce o aveam aman2,nu am nevoie de tine dar am nevoie de noi!!!




Statusuri de jale nr.15:

vorbele tale sunt doar vorbe goale mai saturat sa lea ascult




Statusuri de jale nr.16:

nu mai spune ca ma iubesti pe mine...uh nu sti ce e aia iubire pentru alt cnv decat pt tn...stiu k am gresit k te-am iertat de atatea ori si imi pare rau nu nu rau chear FOARTE RAU dar nu am ce sa fac te mai iert si acum si toate aste le fac doar pentru k TE IUBESK si chear foarte mult...nu te mai juka k inima mea doare cand tot intri si iesi hotarastete o data vi sau pleci...




Statusuri de jale nr.17:

iti spun adio printre lacrimi si te las in drum .. am indurat prea mult k sa te las si aqm




Statusuri de jale nr.18:

mam saturat de viata




Statusuri de jale nr.19:

team iubit si t iub t doreskk si ma gandesk ...oare uh esti doar un om ce nul uit prea usor [t iubesk] d la ramonik pt tanjik




Statusuri de jale nr.20:

Iluzii





te pierdusem in culori de curcubeu

din lumea mea de vise

tu erai o petela de floare

iar eu un strop de roua ratacit pe fruntea ta

apoi tu erai un fluture

iar eu o soapta de vant ce-si mangaia singuratatea

te indepartai usor den visul meu tu erai o umbra

iar eu eram doar eu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu