Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

-ce s-a ales din tot ce-a fost?

-doar amintiri;lacrimi,durere pentru mine şi o experienţă reuşită pentru tine...

-ce-am ajuns acum?

-doi străini... sau două persoane care se urăsc la fel de mult precum s-au iubit cîndva...

-cine e vinovat?

-amîndoi; tu pentru că n-ai mai avut curajul să lupţi,iar eu pentru că te-am minţit din motiv că mi-era frică să te pierd...

-care a fost preţul?

-inima,sufletul,trupul meu ....plata ta a constituit-o timpul pe care l-ai pierdut cu mine...

-de ce s-a întîmplat aşa?

-am acţionat fără să ne gîndim la realităţi şi consecinţe, am ascultat inima,am crezut în iubire şi am greşit...........




Statusuri triste nr.2:

the girls is the dangerous




Statusuri triste nr.3:

si te-ai dus dulce minune si-a murit iubyrea noastra floare albastra ,floare albastra totul este trist p lume :(:(:(:(: il urask p bogdan




Statusuri triste nr.4:

dragostea vine pe aripi de fluture shi pleaca pe jos....pangand si suferind




Statusuri triste nr.5:

VIata mi se proeste aici la aces status




Statusuri triste nr.6:

Intr-o noapte albastra,pe uncoridor,o mica fata,uitata,singura,far parinti,se juca intruna.............:((:(




Statusuri triste nr.7:

imi spuneai k ma iubesti si ca sunt cea mai importanta persoana din viatza ta..dar acum mi-am dat seama k u doar minteai...si ca nimik din ce spuneai nu era adevarat...:(:(:(:(:(:




Statusuri triste nr.8:

Sunt EmO-Asa mi s-a zis sa fiu ma tai tot timpul...De ce toti ma vor?Sunt doar o biata PIZZA...




Statusuri triste nr.9:

am privito in ochi ultima oara,lacrimile curgeau erau atat de amare,ma rugam sa n'o uit simteam ca'i ultima vara,iar eu ii spuneam asai iuubirea nu moare, nu stiam ca era ultima nopte cand puteam fi atat de aprope...:(




Statusuri triste nr.10:

eu te iubesc ..dar tu nu ...o iubesti pe ea si crezi ca nici nu exist:((:((




Statusuri triste nr.11:

:( Viata e trista dar trebuie traita..:((




Statusuri triste nr.12:

mai bine mor pentru ceva decat sa traiesc degeaba




Statusuri triste nr.13:

candava un gand ratacitor se numea iubire,a poposit in viata mea ji tea adus pe tn,candva natura avea viata si tot in jurul meu clipea,iar tu alungai cu vb ta tot ce e rau ji orice piaza rea,candva credeam in tn ji uh erai al meu dar vraja cea frumoasa sa destramat ji mie greu,candva un soare cald ji bun a poposit in jiata mea,dar tu ai plecat lasand pustiul,locul iubiri ji pe iubirea ta,,,:((:((




Statusuri triste nr.14:

Nu plange deoarece nu merita sa plangi pentru el...:((




Statusuri triste nr.15:

Viata vine...trece...sh moare..Pretuiesto cat mai poti....Ca se va duce:(




Statusuri triste nr.16:

“[;)]OaRE Sa mA mAi GaNdeSk lA uH?:-? nU MeRiTa,.,,aI ToT dIsPreTul mEu..[:((]”




Statusuri triste nr.17:

Si cerul plange neincetat, privind cum ei doi se despart

Si stelele ce cad abea, sa reinvie dragostea




Statusuri triste nr.18:

NIMENI NU O SA TE IUBEASCA ASA CUM TE-AS FI IUBIT EU




Statusuri triste nr.19:

MdEa..DaK nU mA SuPoRti..IgNoRa'MaH..mA vOrBeStI pE La SPatE..DaK Ai cEvA dE zIS sPuNe'mI iN FaTa sA nU cReZi K sUnt O fRaIeRah.DoAr PeNtRU cA nU tE bAg In sEaMA..pfFf...vAi dE tIne eSTI pLiNA De FiTze hMmM...tE CrEzI o MaRe DoAmNa sI u Nu eSti DeKt O MaRe pAnARaMaH..




Statusuri triste nr.20:

cel mai trist este k inima tzio ia uneori tocmai acela kre nu are nevoie de ea:(



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu