Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

diferita nu poate fi komparata nici k toti bani din lume nu poate fi kumparata ,greu sa ajungi la ea firesk sunt moolte ca ea dar nu toate stralucesk:x:x:Xte iubi georgiano :xX:




Statusuri triste nr.2:

as crea sa cred ca exicsta o stea care sa straluceasca numai pentru mine cu toate ca ori cat as vrea iubirea ce o purt nu-i pentru mine




Statusuri triste nr.3:

de ce ma faci mereu sa plang? dc nu poate sa fie bine. dc fiecare lacrima care imi curge spui ca nu e pt tina.dc este iubirea me interzisa?




Statusuri triste nr.4:

'''eu team iubit tu mai fraierit''''inka ye iubesc...tu aqm ma urasti''''




Statusuri triste nr.5:

Friends Are Like Angels....But Sometimes Angels Fly Away




Statusuri triste nr.6:

de ce in viata ai intotdeauna de suferit? de ce intotdeauna prima lacrima iti arde obrazul? de ce in viata intotdeauna iubesti? de ce intotdeauna suferi? atunci de ce pe lume mai ejty menit? ...te iubesk andrei




Statusuri triste nr.7:

te iubeam, si nu ti`a pasat,,ai plecat fara sa imi spui nimic,,ai lasat in urma ta doar lacrimi si durere:(, nu ti`a pasat de un suflet care din umbra te striga si te chiama la EA,,!,,noapte de noapte iti scriam, dar niciodata nu imi raspundea`i..!,era pt tine un nimeni, eram pt tine inversul ce era`i uh pt mine~,,te iubeam asa de mult incat imi doream sa te vad macar o clipa,,desi stiam k tie nu iti pasa:((,,,te iubeam cum nu am iubit pe minemi,,si te voi iubii mereu!!,,incat as fii in stare sa te accept cu tot cu ea:((,,:((...TE IUBESC:(




Statusuri triste nr.8:

te-am iubit te iubesc ...si probabil ca te voi iubi mereu..dar ce rost mai are sa sper la ceva ce a disparut de mult, iubirea dintre noi...s-a spulberat la fel ca valurile mari care ajung la mal...a fost un vis frumuos ...prea..frumos ca sa fie adevarat...te voi iubi mereu




Statusuri triste nr.9:

eu tziam daruit toata increderea mea.....

dar uh tziai batut joc de ea......

eu team crezut o amik......

dar...nai fost dekt o tampita...

dar intro buna zii.....

vei plati.....

ingeri tai nu te mai vor pazi.....

shi tot ce ai facut......

no sa ramana numai trecut....





by:::..mariana199793..::

sper sa se recunoask fta care a greshit




Statusuri triste nr.10:

Tot ce`a fost candva a disparatu

Povesea noastra s`a sfarsit..

Nu`mi pare rau ca te`am iubit..

Caci marea mea iubire. . .

E azi o amintire...:(




Statusuri triste nr.11:

n-am avut noroc in viata sa iubesc pe cine mie drag sa am parte de fericire si necazuri sa nu trag




Statusuri triste nr.12:

Nush cum sa`ti spun

Dar iubirea mhea nu ejti thu..

Gandu mheu e dus la altu,

Te`am lasat pe tine

K gandu "se va desparti de mine"...

Dar akum kand k altu mam bagat,

Plang,...pentru k pe tine te`am abandonat:(:(




Statusuri triste nr.13:

sunt suparat:-p




Statusuri triste nr.14:

Te'am iubit este trecutul...:|

Te iubesc este prezentul...:x

Viitorul va fii...8-|...

Tot mai mult te viu iubyy





:x:x:x




Statusuri triste nr.15:

AmArA eStE ViAtA Sh gReU De SuFeRiT...8-| AtUnCi kNd PiErZi Un SuFlEt Pe CaRe l'aI iUbIt!!!!:-s




Statusuri triste nr.16:

i live my fucking life in a fucking fake world with fake people




Statusuri triste nr.17:

esti mai dulce ca o bobona si mai rece ca o getata




Statusuri triste nr.18:

niciodata no sa mai fie ce a fost ...:(:(




Statusuri triste nr.19:

te-am iubit dey da uh nup :(( dc? aa cred ca stiu ca toti baietii sunteti mitocani raspuns sigur fetelor nu va mai lasa pacalite de el sau ei ca sunt niste ........ ba.........as p*** in el/ei toti sunteti ..............:)) am plans zi si noapte :(( nu mai vreau b****




Statusuri triste nr.20:

sunt aici, din nou, ma sfarm in bucatele

nu pot nega, nu pot pretinde si cu toate astea cred ca ai fost cel ales,

cu sufletul sfaramat ma uit la cer...

si pana la urma tot nu vei vedea lacrimile din spatele acestor ochi caprui....:-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu