Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Acum am inteles cu adevarat cine este un baiat..UN DOBITOC si nik mai moOlt..Park sunt facuti sa supere fetele...chiar nui inteleg..si mie mi sa intamplat..ma mintit:(




Statusuri de jale nr.2:

pt toate fetele....dak un baiat va scrie pe mess sau pe foaie sau pe altcv "te iubesc"nu`i adv...:-jsentimentele nu se scriu se simt:x:x:x:x:x:xasta`i adv shi oriqt de greu ne`ar fii noua sa acc acest lucru....:-j




Statusuri de jale nr.3:

is hannah montana:*..boys




Statusuri de jale nr.4:

cand te gandesti la mn sa sp ca am murit cand ma gandesc la tn uit tot ce am simtit u mai mintit pe mn eu n-am stiut sa mint acum am invatat si nu mai simt nimic :((




Statusuri de jale nr.5:

sad .... stie fiecare cum ee(:(:(:(:9




Statusuri de jale nr.6:

plingind ne nastem si plingind murim

plingind traim in viata

si tot plingind ne despartim

de-o dragoste mareata




Statusuri de jale nr.7:

Cu fiecare zi care trece simt tot mai mult ca timpul va castiga pana la urma iar noi doi vom ramane undeva printre amintirile dragostei noastre.




Statusuri de jale nr.8:

incearca sa inveti k viatza nu e asa de usoara iar de fiecare data knd tzi se pare k ai tot ce itzi doresti atunci poti pierde totul...asa k invatza sa lupti si sa te descurci uh fara ajutorul celor din jur si a celor ce se prefac a-tzi fii preieteni doar pt a profita....asa k ai grija......

by rikky




Statusuri de jale nr.9:

Daca-ti dau un deget,nu-mi lua toata mana!Ai grija cu mn ca io nu-s ca tn!Nu te da prea smechera ca-i s-o incurci cu mn!!! staus pentru toti luseri care se dau smecheri




Statusuri de jale nr.10:

la poarta sufletului meu nu poate nimeni sa mai bata ca-ci clipa mi-ai furat-o u iar poarta e-ncuiata




Statusuri de jale nr.11:

Sunt un om trist ka o floare uscata nimeni nu ma krede ... nimeni nu ma accepta ... dar eu le indur pe toate ... knd va vetzi da seama o sa va treaca prin minte"a fost cea ce nimeni nu va fi vreodata si noi am jignito cu cel mai mare dar"




Statusuri de jale nr.12:

despre pozele rupte candva




Statusuri de jale nr.13:

...ma intreb oare ce ti'a lipsit??...ai avut totul....ti'am oferit totul....dc ai plecat....:((:((:((




Statusuri de jale nr.14:

Cum e cand nimic din tot ce ai vrut nu se indelineste cum e cand dai ...dai...dai si niciodata un multumesc nu primesti cred ca atunci e timpul sa revi cu picioarele pe pamant si sa iti aduci aminte ca mai existi si tu




Statusuri de jale nr.15:

cat de greu este atunci knd iubesti pe cineva si el nu te iubeste:((( in viata nu mai exista baieti kre sa te iubeasck pt ceea ce esti su nu pentru cat de bn arati.mi-a spus k sunt frumoasa la fata dar nu ii place de mn k nu am forme necesare.el isi doreste ...ei bn nu stiu dar eu il iubesck sincer si putin ii pasa.doamne te rog fa cv sa il pot uitaaa




Statusuri de jale nr.16:

Am invatat sa plang cu zambetul pe fatza..




Statusuri de jale nr.17:

Timpul trece si nu ne dam seama , la fel se intampla si cu iubirea,cand celuilalt nu ii pasa.




Statusuri de jale nr.18:

Am O poza cu tn dar jtiu ca u nu mai esty cu mn...am un pupic de la tn dar stiu ca nu mai esty cu mn...am un suflet frant dar stiu ca nu mai esty cu mn:((:((




Statusuri de jale nr.19:

Te-am iubit m-ai iubit dar ne-am despartit ,m-ai urat,te-am urat si am fakt....[...]bescko.......v




Statusuri de jale nr.20:

te iubec....

te doresc....as vrea sa samti si u la fel....

dar tu o iubesti pe ia.....

laso in plm......

ca dakk vrea.....o injur de masa in plm



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu