Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Imi va fi dor de tine dar ce sa fak sa ma omor:(?...intoarcete




Statusuri triste nr.2:

toata viata,voi trai in mila luy...eu nu pot iuby asa,....ma chema pary sistiu ce le e dat fetelor.....sa sufere...




Statusuri triste nr.3:

Sunt trist pentru ca cea pe care o iubesc nu apreciaza ce fac pentru ea si asta ma doare si prefer sa stau in singuratate ca un EMO in intuneric fara prieteni. semnat :( Nanasi Edi :( Sibiu




Statusuri triste nr.4:

Orice inceput are un sfarsit...orice sfarsit are un inceput...asa ca nu-ti pierse speranta...:(;)




Statusuri triste nr.5:

adio

iti scriu ultima scrisoare

desi stiu k m-ai uitat

de-ai sti kt inima ma doare

ai fi din ce in ce mai mirat

dar tu de mine nu mai sti

dar nui nimik ma -nsemnez

k nu mai ma ce face

desi trista tot la tine visez

ai uitat clipa fericirii

cand noi doi ne-am cunoscut

ai uitat clipa fermecata

knd mi-ai dat primult sarut

dar cand poate va fi prea tarziu

vei rascoli sufletul pustiu

iti vei da seama ce-ai pierdut

un suflet dulce-un suflet bland

ce nu te-ar fi tradat nicicand

si dak usor mi lai deschis

ai incercat shi te-ai convins

dak o nunta vei avea

shi pe mn ma vei invita

fi sigut:"voi veni"

asi vrea sa-ti vad mireasa

s-o-ntreb de te iuibeste

caci de acum inima mea

atata-si mai doreste

Iar de ne vom intalni candva

cuprinsi de-o amintire

asi vrea de toate sa vb

dar nu shi de IUBIRE




Statusuri triste nr.6:

decat o viata fara tine mai bine o zii cu tn.....




Statusuri triste nr.7:

fiecare incearca sa chibe pe altul da nu jty ce greu e sa te schibi pe tn :((




Statusuri triste nr.8:

am plans zile si nopti,nu ti-a pasat,pacat...niciodata nu vei stii cat de mult te-am iubit,..ai fost si vei ramane raza de lumina in intunericul lumesc.Prieten,frate si iubit in tot acest timp,...de fapt nu stiu cum, ai schimbat tu lumea mea..in mii de moduri inutile,...incerc sa-ti zdrobesc gheta ce sufletul iti inconjura...a fost in zadar totul,...la fel ..se pierd regretele in zare..si nu mai pot sa le culeg,..si e atat de sinistru totul,,,,vad clare fire de mizerie sufleteasca...




Statusuri triste nr.9:

cand mai lasat pt ea am simtit ca mor...simteam ca nimic nu mai are rost un viatza mea....dar acum....cand tu vrei sa te intorci la mn iti aduc aminte cu zambetul pe buze:...PT EA MAI LASAT ACUM DUTE LA EA....CACI EU TEAM UITAT DEJA..!!







DE LA ANDRADA




Statusuri triste nr.10:

cum te'am iubit eu pe tine....nu o sa te mai iubeasca nimeni...te iubesc ....:Xmatzu meu:X....pentru ce'i care au pierdut persoana iubita...pentru ALIN




Statusuri triste nr.11:

Cand iti vine sa plangi, adu-ti aminte de clipele in care zambeai....Cand simti ca viata nu mai are nici un rost, gandeste-te la cei care mai au doar o zi de trait....Cand simti ca vrei sa mori, gandeste-te ca altii ar da orice sa traiasca. IUBESTE-TI VIATA, PARINTII SI PRIETENII.E CEL MAI DE PRET LUCRU....




Statusuri triste nr.12:

sunt trista pentru ca prietenii mei nu ma iubesk si eu tin la ei dar ei nu simt nimik pentru mine




Statusuri triste nr.13:

omul traieste o viatza. viatza =iubire. iubirea = moarte ( din dragoste).daca te iubesc o sa mor (din iubire) daca mor ( din iubire ) e vina ta . daca e vina ta o sa mai ai pe constiinta .




Statusuri triste nr.14:

sunt suparata numai am pe nimeni am ramas singura




Statusuri triste nr.15:

e greu sa suferi fara un motiv anume

sa simti ca nu mai ai nimic pe lume

e greu sa doara durerile cele mai dedemult

sa simti ca inima se rupe si sa`i auzi plansetul mut




Statusuri triste nr.16:

ejti un drac q chip de inger!!

si iar ma lasi singura....mai bn plec uita.ma!!




Statusuri triste nr.17:

lam iubit..il iubesc..

mie dor de el il iubesc

era langa mine da ma inselat

cu prietena cea mai buna a mea

credeam ca nu va fi instare sa ma insele chear cu cea mai buna pretena a mea

oare cum a putut sa'mi faca asa ceva chear cu el





am fost trista singura ma luptam cu gandul ca nu mai iubit



team iubit si te voi iubi mereu chear daca tu mai inselat



nu pot sa traiesc fara tine esti viata mea sufletu meu



te iubesc DANI :X







id-> su.susanisca




Statusuri triste nr.18:

speranta moare ultima cand nu esti langa mine!




Statusuri triste nr.19:

te-am iubit odata dar tu niciodata te-am iubit candva u niciodata-n viatza ta nu-ti dai seama ce iubire ai ratat mai avut in palma si mai aruncat..flacara iubirii kre ma topea dak nu mai bate e doar vina ta ochii mei nu mai vor sa te priveasca e vina ta k iai facut sa te urasca




Statusuri triste nr.20:

sunt trista si necajita



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu