Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

ne-am despartzyt cu rautate ne am impakat cu fericire kte rele ai fkt nu se mai stie eu te iubeam dar inzadar eu pt tne nu existam :P




Statusuri triste nr.2:

Nu Dispera Cand Soarta Te Apasa Si Nici Nu Plange De Al Tau Destin,Caci Dupa Un Chin Viatza E Mai Frumoasa,Cum Dupa Ploaie Ceru`I Mai Senin !”




Statusuri triste nr.3:

team ubit....mare gresealla uh mai ranit:((




Statusuri triste nr.4:

am avut un vis frumos… am visat k ai venit la mn si mai intrebat dak vreau sa fiu cu tn…dar un tunet mia alungat visul cel minunat…in care iti vedeam chipul luminat plin de lacrimile temerii…dar era un vis de printer norii imprastiati si plini de lacrimile mele… un vis frumos ca si tn:*:*:*:X:X:X…




Statusuri triste nr.5:

de acum ma cam inteapa inima, ma dor plamanii si ficatul cum se poate asa ceva?prins intre peretii negrii ai vietii mele de alb...




Statusuri triste nr.6:

am fost o proasta ca te-am creuzt...de fapt noi ne-am bautut jok unul de altu...nu ai stiut sa pretuiesti iubirea mea...nu ai stiut sa ma alinti,sa ma iubesti k adevarat,dar akum e prea tarziu sa iti para rau,pentru ca mi-ai frant inima in doua...chiar daca nu o sa stim nikiodata ce a fost intre noi..:(dar orice sfarsit are un nou inceput!:(




Statusuri triste nr.7:

De Ce UnEoRi DrAgOsTe SeAmAnA MaI MuLt K UrA !!




Statusuri triste nr.8:

Nu te mai inteleg......ne vedem imi dai un zambet vag si destul de dulce....apoi te vad cu alta.....in alta zi ma faci dragutza iar apoi ma ignori toatal o perioada lunga de timp......eu nush ce sa mia cred despre tn.....ce o fi in mintea ta?:((:((:((




Statusuri triste nr.9:

daka un baiat o face pe o fata sa planga......nu o face cu intentie o face cu nepasare...




Statusuri triste nr.10:

"?fara tn langa mn de ce as mai traii"?




Statusuri triste nr.11:

sa rupt lantul de iubire...si-a inceput a rugini...nu te mai gandi la mine...ce a fost nu va mai fi...:((:(




Statusuri triste nr.12:

Soarele rasare'intarziat

Luna rasare imediat,

Tu ai incetat a ma iubi..

Iar eo trsita voi sfarsi...:|:(



By MeE xD




Statusuri triste nr.13:

sunt doar o fata.........o fata frumoasa foc......dar nu ma meritzi.....pentru k nici eu nu te merit




Statusuri triste nr.14:

imi e imposibil sa traiesc fara tn..mie imposibil sa nu ma mai gandesc la tn..imi este imposibil si imi vine sa tip pt k tu esti cu ea si pe mn mai lasat in urma :((

dar am invatat k viata merge mai departe oriunde neam afla. te iubesc :x:x




Statusuri triste nr.15:

te urasc pt k te iubesc. te doresc pt k te iubesc. te iubesc pt k acest sentiment mi-a fost dat mie si nu tie...knd ai plecat m-ai distrus asa km ai promis odata si eu am zambit fad si am spus: nu conteaza. dar nu uita razbunarea va fi tot a mea




Statusuri triste nr.16:

niciodata nu am crezut ca va veni clipa in care vei pleca si vei uita de mine ca de o floare ofilita,am sperat ca te vei intoarce.......dar.....dezamagire...nu ai mai venit!!!!!!!!!!!




Statusuri triste nr.17:

TE IUBESC SI TE VOI IUBI MEREU INGERASUL MEU :x:x:




Statusuri triste nr.18:

Acum cand noi neam despartit...

Cand vad ca uh ejti fericit..

Cand vina este doar a ta..

De ce eu nu pot uita..

Trecutul ala blestemat...

Cand te-am iubit cu-adevarat...

Crezand ca uh vei fi al meu...

Si aman2 vom fi mereu...

Ca nimeni no sa ne desparta..

Cum potzi iubi o alta fata?!?!?!

Offf...tare eu as vrea

Sa-mi sara din piept inima...

SAti spuna ca n-ai facut bn,

Ca teai lasat influientzat

Pe drumul mare ai plecat

Cu o straina ce-a venit...

Si fara mila te-a vrajit...:(

Dar nu- nimik...

Ejti fericit...

Si-acum regret ca te-am iubit....

Itzi las in schimb ca amintire,

Si partea mea de fericire....

Offf...tare as mai vrea..

Sa am si eu inima ta....

Sa pot iubi pe orisicare

Strain ce-mi va iesi in cale...

Dar chiar daca eu as vrea...

Refuza totul inima...

Caci ea doar pe tine te vrea....

Vrea doar sa te-mpaci cu ea....

Oricum...daca ma-talnesti....

Te rog sa nu ma mai privesti...

Ca nici un rost n-ar mai avea

Cand langa tine este ea...

Care pe suflet tzi-e straina...

Care te tzine doar de mana...

Razand cu tine....fericita...

Iar eu cu inima zdrobita...

Ma uit la tn indelungat...

Si vad cat de mult te-ai shimbat...:((:(

by CrysTyna 4 my love..:(




Statusuri triste nr.19:

Cu suflet am sa fac curat pe acolo p unde ai stat.....................................? daca peci maine......................




Statusuri triste nr.20:

Every tear makes you stronger :( :xX !!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu