Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

Sunt fitoasa:X! Nu-ti convine? Zii la MATA ce-mi zici mie!” Chiar crezi ca imi pasa??? :d hai STOP q zdrentele :-p




Statusuri de jale nr.2:

Hotaraste`te odata ... Ce tot stai sa te gandesti ? ... Crezi ca ai sa faci o crima daca`mi spui ca ma iubesti ? ...




Statusuri de jale nr.3:

Nu merita sa plangeti dupa o fata/baiat dak nu va iubeste,nu merita sa o/il iubesti dak ea/el nu te merita, pentru ce sa tii asa de mult la ea/el




Statusuri de jale nr.4:

supararea este fericirea




Statusuri de jale nr.5:

viatza ne-a oferit un destin...cu plans si cu suspin...




Statusuri de jale nr.6:

Eu te iubesc , dar tu nu ma iubesti ...Asa ca am hotarat sa te las in pace ...Si atunki cand te vei indragosti de mine .. Va fi prea tarziu pentru atunki tu nu vei mai exista in viata mea




Statusuri de jale nr.7:

Uneori trebuie sa te gandesti pana sa faci ceva,..... dar daca o iubesti, ai sari pentru ea, orice s-ar intampla.....:X




Statusuri de jale nr.8:

e un dar sa fii iubit .. dar e trist sa fii parasit...dar dupa ce ai fost parasit\a gandeste-te la acea' pers' ca la un prieten... amic...asa mi s-a intamplat si mie.. a fost dragoste la prima vedere... ne-am inteles super bine...dar dupa cateva sapt' ... a inceput sa se strice relatia noastra de "prietenie" . Am fost distrusa ... nu imi venea sa cred ... dar cand ma uitam la el din spate... ma gandeam .. asa s-a intamplat si prima data... eram in spatele lui , el s-a intors si mi-a cerut id... i l-am dat .. si ne-am luat la revedere.... ma intreb cum ar fi fost daca nu imi cerea id? oare ne-am mai fi cunoscut asa bine ? oare mi-ar mai fi placut asa mult de el? nush'... nu cred ... deci sa iubesty puternik si nebuneste dupa ce relatia nu mai merge asa bn ca la inceput ... e total aiurea...yo asha ma gandesc ... ma gandesc ca nu mi-ar fi cerut id.... ma gandesc ca nu l-am cunoscut... a ramas doar un simplu amic ... nimic mai mult ... va recomand asta la toate fetele ;) ganditi-va ca nu l-ati fi cunoscut ... in viata sunt 2 cai... de asta ma gandesc cum ar fi fost daca s-ar fi intamplat altfel.... si daca ati ales calea cu credinta ca aty putea fi impreuna ... dar mai tarziu ati realizat ca nimic nu a mers ... incercaty sa treceti pe cealalta cale...calea "asa ar fi mai bn" adik... dak v-a lasat cu inima franta calea asta ar fi mult mai buna .. dak vr id mew sa mai vb : kyssydeea.... bafta toate fetele cu astfel de situatii pt ca sunt sigura ca nu`s singura careia i s-a intamplat asha ...:*:*:* poops :*




Statusuri de jale nr.9:

as vrea sa mor pentru o zi sa vad cine ar suferi cine ar plange dupa mine cine imi vrea raul cine imi vrea bine




Statusuri de jale nr.10:

Nu inteleg dc?

Pt ce ai fakut asta?

Doar k sa ma faci sa sufar?

Ei bine ai reusith?

Totusi nu anteleg kum ai putut sa ma sarutzi si dup-aia sa pleci nepasatoare spunand k nu ma iubesti.....




Statusuri de jale nr.11:

....Amintirile ma urmaresk

....Clipe intregi le retraiesk

....Chiar dak altui baiath...:(

....Ii spun Te IuBeSk...:-*




Statusuri de jale nr.12:

am invatat k viata e amara dar numai tu o poti indulci




Statusuri de jale nr.13:

acum cand tu esti fericit si pe veci ne'am despartit

cand vina e numai a ta

de ce ,de ce nu pot uita

trecutul ala blestemat cand te iubeam cu 'adevarat

crezand ca tu vei fi al meu

ca nimeni no sa ne desparta

cum poti iubi o alta fata?

ei bine....poti sa faci ce vrei

eu na'am nimic cu viata ei...da ma intreb:

CUM AI PUTUT SA UITI PRIN CATE AM TRECUT? (pt floryn)




Statusuri de jale nr.14:

"A fost odata" asa incep toate basmele si povestile frumoase . dar aici eu inchei o frumoasa poveste cu aceste cuvinte "ASfost odata " . :-




Statusuri de jale nr.15:

Cateodata...Stau si ma intreb : Oare eu ce ce-am gresit?...




Statusuri de jale nr.16:

prietenii adevarati sunt ca stelele chiar daca nu se vad intotdeauna, iti sunt mereu aproape




Statusuri de jale nr.17:

am crezut ca ma iubesti,ca iti dai si viata pentru mine..........da tu doar spuneai vorbe in vint.......




Statusuri de jale nr.18:

eu nu stiu ce este cu mn dar.......stiu ca u nu ma iubesti dar eu.......team iubit pe tn:((




Statusuri de jale nr.19:

as vrea sa fiu copila ce acum catva timp in urma nu te iubea si nu suferea din cauza ta




Statusuri de jale nr.20:

As vrea ca intro buna zi sa aud din nou glasul tau cemi va sopti ,,Te iubesc!"...din pacate acum totul e pierdut si eu sunt un inger condamnat la moarte si suferinta...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu