Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Cate ai indurat ptr un barbat:( si cat de mult te-ai chinuit..doar pentru ca lai`iubit..







Te iubesc:( florin




Statusuri triste nr.2:

m`am schimbat atat de mult incat nici eu nu ma mai recunosc.........eram cea mai vesela ...acum sun cea mai trista .........eram iubita ...akum nu mai sunt ....aveam f multzi prieteni.....doar unul mi`a ramas alaturi....aveam vise maretze.....akum nu mai am nici sentimente......ma cert cu toti ...







ore dc???....m`au afectat ff mult unele lucruri care s`au petrecut in viatza mea.......nu suportam pe nimeni .....







toete astea datorita unor fosti prieteni :((




Statusuri triste nr.3:

Sufletul meu plange, plange dupa tine. Akum tu esti cu alta eu nu mai am pe nimeni.




Statusuri triste nr.4:

tu ca mn nu gasesti ;);)

eu ca n nu mai caut ;);)




Statusuri triste nr.5:

Ziua stau si nu mananc

Noaptea adorm cu greu,plangand

Dimineata cand ma trezesc

Tare te strig,crezand ca te gasesc



As vrea sa mor,ca-i mai usor...

Cand nu sunt in bratele cui mi-e dor

N-as vrea sa vad,n-as vrea sa aud

De cine rau mi-a facut



Numar zilele cand trec

Singur vad cum le petrec

Patu-i gol,casa e goala

Si ma intreb : "oare o sa te vad ïara ? "




Statusuri triste nr.6:

Ti-as da inima mea, dar a suferit prea mult din cauza ta, ti-as da viata mea dar trebuie sa mearga inainte, ti-as da totul dar e prea tarziu caci s-a terminat.




Statusuri triste nr.7:

Cand o sa te gandesti la mn...aminteste-ti...te-am iubit o data!




Statusuri triste nr.8:

te-am pierdut cand am inceput sa te iubesc cu adevarat




Statusuri triste nr.9:

invata sa zambesti chiar daca sufletul iti plange...ridicate cand altii te coboara ...




Statusuri triste nr.10:

cand iti va fi dor de mine, aminteste-ti un singur lucru... ma-i ignorat, m-ai facut sa plang si m-ai facut sa cred ca viata e inutila




Statusuri triste nr.11:

Cel mai trist lucru in viata: sa poti sa zbori, si mai apoi sa mori...




Statusuri triste nr.12:

tot ce am simtyi pentru tine, sa sfarsit......si sa nu intrebi, de ce te-am parasit; vina e doar a ta, si lumea va simtzi asta




Statusuri triste nr.13:

amintirea este singurul paradis din care nu te poate lua nimeni




Statusuri triste nr.14:

viata e speranta , speranta e totuliar totul e nimik!!!!!!!




Statusuri triste nr.15:

Nu te-am vazut de 13 zile..

Credeam ca mai uitat..

cand un sms..

an telefon mi-a intrat...

spuneai ca esti bolnav...

dar nu oarece bolala...

inimata spune...

ca inima mea te-nseala!



No crede,nu e ea de vine...

ochi mei nu s-au uitat dupa altu..

gura mea n-au sarutat un alt obraz

dar mi-e dor de o anbratisare

o alinare ce sami spuna...

nopate buna




Statusuri triste nr.16:

Sperante ireale si vise s-au consumat In false idealuri s-au transformat Eu am crezut in tine Tu ai facut doar ce ai vrut Si poate ai tinut la mine dar sa-mi arati nu ai stiut M-ai ranit de atatea ori parca nici nu existam Poate nu imi pasa daca nu te iubeam Ma durut ca ai fost primul care mia intors spatele In loc sa fii cu mine sami stergi lacrimile Ai fugit cand mia fost greu Desi tu mai invatat Ca ce spun altii nu conteaza De data asta a contat...




Statusuri triste nr.17:

Azi ma vrei, maine nu ma mai vrei am un suflet ,am incercat sa uit sa zambesc nu pot uita clipele cu tine..:-




Statusuri triste nr.18:

Ploi shi vise imi shoptesc

De tine imi amintesc

Ce trebuia sa imi spui candva

n'am reushit sa ma opresc

Am incercat sa iti amintesc

Ce u ai uitat deja.....

By ZuZu[:(]




Statusuri triste nr.19:

fATZA tZiE PliNa dE FEriCiRe DAr iN iNiMa Ta szE zImTe uN GoL ESTI FeRicItA DaR InIMa e tRIStA Tu rAzi daR InIMa pLanjE tU ZaMbesTi daR iNiMa e SUPAraTa




Statusuri triste nr.20:

am vazut o stea mam uitat la ea imi zambea ji imi soptea ea va fi aleasa ta



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu