Statusuri:de jale

Statusuri de jale nr.1:

E atat de frig … lacrimile mi-au inghetat si nu mai pot sa zambesc .. traiesc un vis demult apus si nu-mi mai revin la viata




Statusuri de jale nr.2:

Te-a parasit...Ii auzi vocea,il visezi noaptea...Deodata spui STOP! Lasa-l,sunt altii,nu merita sa pierzi pentru unul k el! Si dak are alta prietena ce?Pe ea n-o s-o paraseasca?Sau poate ia pe el...Iti iei prietenele si mergetzi la cumparaturi.Dupa ore de plimbat prin mall si consolarile celor mai dragi persoane din viatza park te mai inveselesti,mai ales k diseara e o petrecere pe kre nu vrei s-o ratezi,nu-i asa?Dar un gand iti trece prin minte:el va fi acolo cu ea.Nu spui nimik,nu plangi.Iti iei prietenele si cu cele mai frumoase haine pe kre le ai te duci si la agatat...Dak plangi nu obtii nik,mai bine arata-i ce-a pierdut,arata-i ce schimb ieftin a facut! Si park prietenul lui are niste ochi atat de dulci si albastrii...Fara sa-ti dai seama il cuceresti sub privirea ex-ului! Ha! Uite cine-i mai tare aici! Ai pierdut! Credeai k am sa stau sa plang? NU! Viatza e frumoasa,bucura-te de ea!;)




Statusuri de jale nr.3:

cine aspus ca exista prieteni buni sa inselat amarnic !




Statusuri de jale nr.4:

pacat de trandafirul care sa uscat/dar mai pacat de fata care s-a inselat/caci trandafirul isi mai vede floarea/dar fata nu-si mai vede cinstea si onoarea (te voi iubi mereu petre)de la alexandra




Statusuri de jale nr.5:

... tot ce a fost intre noi , o dragoste sau o minciuna .. s-a dus .. s-a terminat clipele acelea frumoasa din viatza mea :(( . NU erau TU,nu eram EU ... eram NOI !! Dar aqm` tu ai preferat sa ma parasesti,sa lasi balta tot ce a fost in treqt:((.Dar yo te voi astepta ... inima mea e inca a ta ! Asta s-o stii ... te vreai inapoi:((( ... TE IUB ESC EXTREMMM DE MUUUUUUUULLTTTTTTTT




Statusuri de jale nr.6:

va veni o vreme cand vei veni la mine si vei spune:sunt pt tn nu pt alta.....iar eu iti voi spune :ai fost pt mn acuma esti pt alta:(:(:(




Statusuri de jale nr.7:

Nu iubi o frumusete

Ca te poate insela

Ci iubeste un suflet nobil

Ca te pote mangaia




Statusuri de jale nr.8:

iubind un sulet care m-a uitat sau care nici macar nu ma iubit cu adevarat,traiesk shi mor din zi in zi sperand k tu ai sa revi..




Statusuri de jale nr.9:

E un pic ciudat...



Imi zici k vrei sa terminam relatia... dar totusi ai vrea sa mai reinvie....

Hotaraste`te puneti sentimeltele in ordine si atunci gandeste`te si la sentimentele mele si iubirea pe care ti`o port




Statusuri de jale nr.10:

mai bine sa iubesti sa sa pierzi decat sa nu iubesti deloc...




Statusuri de jale nr.11:

de ce Viatza asta tine numai cu tine si cu mine niciodata de ce esti ce-a mai importanta stea de pe cer u si nu eu sau chiar amandoi :(( TE IUBESC sau Te-am IUbit? ma uibesti sau m-ai uibit? :((




Statusuri de jale nr.12:

sterg lacrima de pe obras..ea vrea sa curga nolas.....:(((




Statusuri de jale nr.13:

ochi mei plang de dorul tau..asteapta sa te vada…dar asta nu se va mai intampla…si plang plang,nu se mai opresc




Statusuri de jale nr.14:

chiar daca inima imi plange si am zambetul pe fata....nu inseamna ca nu sunt trista...dar asta e felul meu de a va arata ca sunt puternica




Statusuri de jale nr.15:

asa cum orice om are nevoie de o inima pentu a putea traii ,asa eu am nevoie de tine pentru a putea iuby....




Statusuri de jale nr.16:

Cel mai mult ma doare sufletul, atunci cand ma simt in plus acolo unde altadata eram TOTUL!!!




Statusuri de jale nr.17:

n-am stiut k intro clipa poti sa perzi tot ce ai avut...nam stiut k fericirea nu se cumpara cu toate k am vrut

\




Statusuri de jale nr.18:

Intru in operatie peste 10 minute, doctorii mi`au spus ca imi vor scoate tot ce simt eu pentru tine ...




Statusuri de jale nr.19:

de-ai stii cat te iubesc mie mult mai usor mi-ar fii sh in orice zii alaturi de tine eu as putea fi...dar u nush iar eu stau sh sufar iar pana u vei afla va plange inima mea dupa a ta=((=((:((:(




Statusuri de jale nr.20:

plang in continuareee...de 4 zile la rand :((:((:((



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu