Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

trandafir in crin uscat...tu pe mn m-ai uitat...cum poti sa ma dai uitarii si iubirea s-o dai marii???????




Statusuri triste nr.2:

indiferenta ta,raneste sufletul altora...:((




Statusuri triste nr.3:

un geam spart face mult zgomot... insa plansul unei inimi frante nu se aude niciodata :-(




Statusuri triste nr.4:

Tr3C NoPtIl3 InTrUnA...SuNt DoAr 3U Ji LuNa...ViS3 Ji GaNdUrI Ji MiI D3 FiOrI...Ma Tr3C PaNa In ZoRi...Tr3C ZiL3 InTrUnA...MiNuT SaU Or3'I ToTuNA...InC3Rc Sa'Mi SpUn Ka Va Tr3C3 UsOr...DaR Tr3MuR D3 DoR...




Statusuri triste nr.5:

DuReReA cArE o SiMtE cInEvA cArE o PrImEsTe Se TrAnSfOrMa In BuCuRiE pEntRu CiNe O CaUzEaZa...Si PeNtRu Ca Nu Ne DaM sEaMa FaCeM rAu MuLtOrA...ChIaR dAcA nU nE bUcUrAm De FieCaRe DaTa...Nu SuNtEm CoNsTiEnTi De FaPtElE NoAsTrE sI dE cOnSeCiNtElE lOr...




Statusuri triste nr.6:

tu ....esti tot ce vreau.Te-am iubit si inka te iubesc.Prostule de ce inka ma mai ranesti




Statusuri triste nr.7:

In fiecare prietenie exista o drama ... si chiar printre florile cele mai blande te lovesti de o lacrima cruda si rece ...




Statusuri triste nr.8:

Maine vei regreta k azi mi-ai spus ADIO si ma vei cauta, crezand k eu ink te astept.....vei cauta disperat sa-mi gasesti IUBIREA, realizand k ai cautat ceva ce a murit demult... vei plange atunci cum am plans si eu dar va fi prea tarziu...




Statusuri triste nr.9:

adorm plangand..ma trezesk plangand..oriunde merg te vad razand..si de mine uitand=((




Statusuri triste nr.10:

Cu totii traim sub acelasi cer, dar nu avem toti acelasi orizont.




Statusuri triste nr.11:

De mult te iubesk,dar nu ti-a pasat si-ai ignorat. Dak ai sti tu acum cat plang in fiecare seara si nu te pot uita:((




Statusuri triste nr.12:

am oferit dragoste acolo unde se cerea doar... indiferenta




Statusuri triste nr.13:

Il iubesti dar lui nici nu ii pasa... Lupti sa fii cu el ... nici nu il intereseaza...si ce, speri ca asa il castigi?...Si ce, asa faci, lupti si suferi in continuare ....si crezi ca asa o sa fie la un moment dat numai al tau?...Dar nu este asa! :(




Statusuri triste nr.14:

Te iubesc si acum, Cristi, chiar daca te-ai dus la alta. Tu esti sensul vetii mele, petru tine eu traiesc.




Statusuri triste nr.15:

cel mai dureros lucru e ca iubitul tau sa stea in secret cu cea mai buna prietena a ta ..:((




Statusuri triste nr.16:

Da . A plecat ! E un capitol incheiat ♥ .




Statusuri triste nr.17:

unde e ea`?...in bratzele altuia `...ce facee `?...se gandeste la minee `...de cee nu ma poate avea iar `?....tocmai pentruu ca e in bratzele altuiaa




Statusuri triste nr.18:

marsh ....




Statusuri triste nr.19:

ceva trist




Statusuri triste nr.20:

_|_ pt fostu pr care m-a lasat pt o curva;.... a pierdut un diamant, in timp ce era prea ocupat sa colectioneze pietricele...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu