Statusuri:triste

Statusuri triste nr.1:

Eu nu ti-am fost buna,.....vad ca te dai in vant dupa tipe d-alea care isi dau ochii peste cap de zici ca-s jocuri mecanice ....




Statusuri triste nr.2:

despre noi doi




Statusuri triste nr.3:

Imi e foarte dor de tine! (((




Statusuri triste nr.4:

As Vrea Sa te aduk inapoi dar dak u nu mai vrei,asta e...totusi vreau sa stii k eu ink te mai iubesk din tot sufletul meu....akm nush ce sa fak k sa ma ierti..........:X:X:X:

TE IUBESC FOARTE MULT CRISTI:X:X:X:X:X



by:ana-maria




Statusuri triste nr.5:

Ma uitam la tine si nu-mi dadeam seama de ce nu te mai iubesc ....




Statusuri triste nr.6:

Sufletul meu e gol,....tu esti departe....




Statusuri triste nr.7:

plac un baiat si as vrea sa stau cu el:(




Statusuri triste nr.8:

Inger de ash fi

Pe tine te-ash zari

Ziua ash umbla

Noaptea te-ash cauta



Voi striga la stele

Sa imi dea putere

Ca sa te gasesc

Sh sa

TE IUBESC !




Statusuri triste nr.9:

Eu merit doar suflete reciclate?




Statusuri triste nr.10:

Ma iubesti??...Tu nu sti sa iubesti!...Crezi k iubesti!...Doi ani de zile ce-ai fkt?...Numai insemni nmk!:((

Va Rog Votati!




Statusuri triste nr.11:

Nimeni nu moare virgin,

Viatza ne face pe toti:(:(:(




Statusuri triste nr.12:

As vrea cateodata, sa mor pt tine, as vrea cateodata sa plang pt tn, as vrea cateodata sa urlu in gura mare "TE IUBESC!"... dar exista o problema: ........Nu ma lesi tu...ce sa fac, sa plang pe ascuns...sa rad pe furis iar tu sa ma inseli,.. nu-ti pasa de mn, de suferinta mea, te intereseaza doar....doar de tn!!!!:(:((




Statusuri triste nr.13:

el zicea ca ma iubeste dar nu e




Statusuri triste nr.14:

Iubirea e doar un vis dar cand te trezesti la realitate iti dai seama ca nu e un vis este un cosmar.




Statusuri triste nr.15:

CHIAR DACA SUNT CU EL...ITI JUR CA TE VOI IUBI MEREU

CHIAR DACA NU SUNTEM NOI...EL VA FI MEREU PE LOCUL 2




Statusuri triste nr.16:

eu astept...astept ziua in care imi vei spune "iarta-ma!"




Statusuri triste nr.17:

nimic nu mai e ca inainte, tot ce a fost s-a dus; a ramas doar un singur vis urat din care vreau sa ma trezesc.




Statusuri triste nr.18:

Una dintre cele mai mari boli pe lumea asta este să nu însemni nimic pentru nimeni:(. daniel911224 id




Statusuri triste nr.19:

nu plange pt mn ca uh m-ai ranit .....stiu ca uh m-ai mintit




Statusuri triste nr.20:

Cand tu plangi, altcineva rade... cand tu esti trist, altcineva e fericit... concluzia: nu are rost sa lupti pentru nimic, deoarece pur si simplu vei pierde. ipoteza: daca fiecare pas pe care il faci te duce mai aproape de moarte. DND



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu